Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Όταν η Μόνικα απειλούσε ότι θα βγάλει τα ρούχα της, αν ο Μπιλ δεν έσφαζε τους Σέρβους στο Κοσσυφοπέδιο…

Λεβίνσκι: Θα βγάλω τα ρούχα μου

ΣΕΞ, ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ, ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ.

Λεβίνσκι: Θα βγάλω τα ρούχα μου

Τα ροζ σκάνδαλα έχουν μακρά ιστορία στους διαδρόμους της εξουσίας στην Ουάσιγκτον. Κανένα από αυτά, όμως, δεν προκάλεσε τόσο σάλο στην εποχή του όσο το περίφημο «Μόνικα-γκέιτ», το οποίο διαδραματίστηκε στα… ενδότερα του Οβάλ Γραφείου και λίγο έλειψε να στοιχίσει στον τότε πρόεδρο των ΗΠΑ, Μπιλ Κλίντον, την προεδρία.

Δεκαπέντε χρόνια μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου, ήρθαν στο φως ένα μαγνητοφωνημένο μήνυμα της πέτρας του σκανδάλου, Μόνικα Λεβίνσκι, προς τον τότε πλανητάρχη και κάποιες επιστολές που αποκαλύπτουν τη λατρεία της γι’ αυτόν.



Σχεδόν εννέα μήνες μετά το τέλος της σχέσης τους, τον Νοέμβριο του 1997, η νεαρή Μόνικα (24 ετών τότε) ακούγεται να εκλιπαρεί τον πρόεδρο να τη συναντήσει.
«Αφού γνωρίζω ότι αύριο το βράδυ θα είσαι μόνος, έχω δύο προτάσεις για εσένα και καμία από αυτές δεν περιλαμβάνει το ενδεχόμενο να μη βρεθούμε. Δεν έχεις, λοιπόν, παρά να το πάρεις απόφαση» ακούγεται να λέει η πρώην εκπαιδευόμενη του Λευκού Οίκου.
«Μπορώ να τρυπώσω στα γρήγορα (στο γραφείο σου) και να μείνω μαζί σου 15-30 λεπτά. Εγώ θα το ήθελα πάρα πολύ αυτό. Η άλλη μου πρόταση είναι να πάμε να δούμε καμιά ταινία και να πάρουμε φαγητό σε πακέτο… δεν μπορείς να μου αρνηθείς, επειδή είμαι πολύ χαριτωμένη και αξιολάτρευτη… Και επειδή δεν θα εργάζομαι για πολύ καιρό ακόμη εδώ. Για αρχή, θα μπορούσα να βγάλω όλα μου τα ρούχα…» επιμένει η Μόνικα.
Το πολύτιμο υλικό όλα αυτά τα χρόνια βρισκόταν στην κατοχή ενός υπαλλήλου καθαριότητας του Λευκού Οίκου, ο οποίος, το είχε «περισώσει» – για να μην πέσει σε λάθος χέρια – έπειτα από παρέμβαση φίλων της Λεβίνσκι, με την παράκληση να το καταστρέψει. Για κάποιο λόγο, όμως, δεν το έκανε και πρόσφατα πούλησε το «ροζ» ντοκουμέντο στο αμερικανικό σκανδαλοθηρικό περιοδικό «National Enquirer», το οποίο και το δημοσιεύει.
«Τι έκανα για να μου συμβεί αυτό. Έχω πάθει κατάθλιψη επειδή ό,τι συνέβη μεταξύ μας είχε αρνητικές επιπτώσεις τόσο στην επαγγελματική όσο και στην προσωπική μου ζωή. Πιο πολύ, όμως, με πείραξε ο χωρισμός μας» αναφέρει μια από τις επιστολές, που δημοσιεύονται στο περιοδικό.

Πηγή: Ελεύθερος Τύπος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου