Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Βέλγιο: Τρανσέξουαλ επέλεξε την ευθανασία μετά από αλλαγή φύλου

Ο 44χρονος είπε ότι πίστευε πως ήταν ένα «τέρας»

Ένας 44χρονος Βέλγος τρανσέξουαλ επέλεξε να υποβληθεί σε ευθανασία καθώς η αποτυχημένη επέμβαση αλλαγής φύλου στην οποία είχε υποβλήθη, τον έκανε να νιώθει ένα «τέρας».

Ο Νάθαν Βερχέλστ, ο οποίος γεννήθηκε γυναίκα, άφησε την τελευταία του πνοή χθες, Τρίτη, στο Βέλγιο όπου η ευθανασία είναι νόμιμη, υπό όρους, από το 2002.

Μιλώντας στην εφημερίδα «Het Laatste Nieuws» την παραμονή του θανάτου του, ο Βερχέλστ  είπε ότι από την εφηβεία του ονειρευόταν να γίνει άνδρας, για αυτό και υποβλήθηκε σε τρεις επεμβάσεις, απο τα αποτελέσματα των οποίων δεν έμεινε ικανοποιημένος.



«Ήμουν έτοιμος να γιορτάσω τη νέα μου γέννηση, αλλά όταν κοίταξα στον καθρέπτη, αηδίασα με τον εαυτό μου. Το νέο μου στήθος δεν ήταν εφάμιλλο των προσδοκιών μου και το νέο μου πέος δεν λειτουργούσε», είπε ο 44χρονος προσθέτοντας ότι δεν ήθελε πια να είναι «ένα τέρας».

Η ευθανασία τελέσθηκε από τον Δρ. Ντιστέλμανς, τον γιατρό που πέρυσι είχε βοήθησει δύο κωφούς δίδυμους που τυφλώνονταν να πεθάνουν, ενώ η οικογένειά του Νάθαν Βερχέλστ ενημερώθηκε για την απόφασή του το πρωί της Τρίτης, μέσω ενός αποχαιρετιστήριου γράμματος.

Σημειώνεται ότι τον τελευταίο καιρό στο Βέλγιο έχει ξεσπάσει έντονη κριτική για το θέμα, με το ποσοστό των θανάτων μέσω ευθανασίας να έχει αυξηθεί από το 2012 κατά 25%, ενώ αποκαλύφθηκε ότι κάθε χρόνο 50 άνθρωποι επιλέγουν αυτή τη μέθοδο για να πεθάνουν.

Πηγή: Daily Mail

http://www.protothema.gr/world/article/315695/nxm/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου