Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

ΚΙΝΑ: Επέβαλαν αναγκαστική έκτρωση σε έγκυο έξι μηνών

Μια μητέρα από την Κίνα αποκάλυψε ότι οι αρχές εισέβαλαν στο σπίτι της κατά τη διάρκεια της νύχτας, την απήγαγαν και την υπέβαλαν σε έκτρωση και ενώ διένυε τον 6ο μήνα της εγκυμοσύνης της.

Η 33χρονη Liu Xinwen και ο σύζυγός της Zhou Guoqiang συντετριμμένοι είπαν πως όσο και αν παρακάλεσαν η αστυνομία ήταν αμείλικτη.

«Μπήκαν νυχτιάτικα στο σπίτι μας, με έσυραν σαν ζώο από το κρεβάτι, με έβαλαν σε ένα όχημα, με πήγαν στο νοσοκομείο και μου έκαναν μια ένεση για να αποβάλλω».

Το άτυχο ζευγάρι ισχυρίστηκε ότι την προηγούμενη εβδομάδα 12 αστυνομικοί κλωτσώντας την πόρτα μπήκαν με τη βία μέσα στο σπίτι στις 4 το πρωί. Ο Zhou μιλώντας στο Sky News είπε πως δεν μπορούσε να κάνει τίποτα για να προστατεύσει την τρομοκρατημένη γυναίκα του καθώς αστυνομικοί τον είχαν καθηλώσει στον καναπέ.

«Η γυναίκα μου ήταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι του νοσοκομείου. Την ρώτησα αν της έκαναν ένεση και μου είπε ναι. Την ρώτησα επίσης αν ένιωθε το μωρό στην κοιλιά της. Μου είπε πως όχι. Μετά από αυτό δεν άντεχα να βλέπω τη γυναίκα μου να κλαίει. Βγήκα έξω».

Το μωρό πέθανε στη μήτρα της μητέρας του και την επόμενη μέρα η γυναίκα υποβλήθηκε σε καισαρική τομή για να αφαιρεθεί. Μια τρομακτική φωτογραφία δείχνει δίπλα στο κρεβάτι της γυναίκας έναν πορτοκαλί κάδο. Μέσα στον κάδο οι γιατροί είχαν τοποθετήσει το νεκρό έμβρυο για να το δείξουν στη μητέρα.

Η 33χρονη γυναίκα σε συνέντευξη που παραχώρησε είπε: «Συγγνώμη μωρό μου. Δεν ήταν γραφτό μας να συναντηθούμε σε αυτή τη ζωή».

Ο άτυχος άνδρας αποκάλυψε επίσης ότι οι αρχές υποχρέωσαν τη γυναίκα του να υπογράψει χαρτιά που ανέφεραν ότι έδωσε τη συγκατάθεσή της για την έκτρωση. Η οικογένεια έχει ένα γιο 10 ετών και το παιδί περίμενε πως και πως τον ερχομό του αδελφού του.

Η απάνθρωπη τακτική ισχύει στην Κίνα από το 1979. Στόχος της εκάστοτε κυβέρνησης είναι ο έλεγχος του πληθυσμού.

 Διάβασε:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου