Νομική προσέγγιση για τα διοδια.
“ Marcus Antonious : Cry “Havoc!” and let slip the dogs of war,
That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Julius Caesar Act 3, scene 1, 270–275
That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Julius Caesar Act 3, scene 1, 270–275
netakias.wordpress.com
Αφού ο κ.Πρετεντέρης, ο οποίος όπως έχω γράψει και παλαιότερα, είναι ο πιο ευφυης από τους υπόλοιπους δημοσιογράφους του MEGA (Καψή, Τρέμη, Τζίμα) και δεν διστάζει να κάνει κριτική στο ΠΑΣΟΚ, έστω και αβρή, έριξε το επίπεδο του διαλόγου περιγράφοντας όσους μιλάνε κατά του Σημίτη ως…υπόκοσμο! Αν είναι θύμα γιατί δεν πάει στο Δικαστήριο να δικαστεί για όσα των κατηγορούν; Αν δεν έχουν στοιχεία οι κατήγοροι, θα γίνουν ρεζίλικι αυτός θα δικαιωθεί!
Για να παραλληλεί τον τελευταίο καιρό έτσι ο συνήθως κόσμιος κ.Πρετεντερης (βλ.λ.καραγκιόζηδες, υπόκοσμος) μας αφήνει να υποθέσουμε ότι το σύστημα, έχει αρχίσει να είναι σε πανικό. Δεν έχουν κάτι να φοβηθούν βέβαια γιατί κρατούν τον πλούτο και τα ΜΜΕ, αλλά παρά την δύναμη τους, φοβούνται τον αντίλογο, δεν τους φτάνει ο πλούτος, θέλουν και τον έλεγχο.
Περιμενουμε και θα δούμε.
Σήμερα στα ΝΕΑ του ΔΟΛ, τα έβαλε με τα διόδια! Γιατί δεν γράφει και κάτι για τις συμβάσεις; Αν δεν είναι επαχθείς κι είναι όλα αγγελικά, γιατί δεν τις φέρνει να μας τις τρίψει στην μουρή; Να πει, ιδού η σύμβαση του τάδε δρόμου, κόστισε τόσο πληρώστε τόσο! Περιμένω κι εγώ θα ζητήσω συγγνώμη και θα προτρέπω όλους να πληρώνουν. Περιμένω…
Γράφει σήμερα :
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΑ Κάτω οι φόροι!
//“ΑΝ ΕΙΝΑΙ να µην πληρώνουµε διόδια και εισιτήρια,προτείνω να πάµε κατευθείαν στο ψητό: ναµην πληρώνουµε φόρους! Διότι αν µας ενοχλεί το έλασσον, δενκαταλαβαίνω γιατί δεν θα πρέπεινα µας αγανακτεί το µείζον. …[...]……[...]…
….ΕΙΝΑΙ, ΟΜΩΣ, αυτό λύση στο πρόβληµα; Είναι λύσηνα προσδιορίζει ο καθένας µας το µέγεθος της αδικίας της οποίας θεωρεί ότι πέφτει θύµα και να αποφασίζει αυθαιρέτως πώς κατά την κρίση του θα την επανορθώσει;ΑΝ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ είναι καταφατική, τότε θα πρέπεικατ’ αρχήν όσοι πληρώνουν φόρους να πάψουν να τους πληρώνουν. Φορολογική ανυπακοή, δηλαδή, κι όποιος αντέξει.ΑΛΛΑ ΑΝ οι φορολογούµενοι πάψουν να πληρώνουν φόρους, τότε ποιος θα πληρώνει τα ελλείµµατα που θα δηµιουργηθούν όταν οι άλλοι δεν πληρώνουν διόδια και εισιτήρια;ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ αποφασίσουµε ότι κανείς δεν θα πληρώνει τίποτα. Μια ιδέα την οποίαβρίσκω καταπληκτική αλλά δεν ξέρω πώς θα την εφαρµόσουµε…[...]…
….Νομική Απάντηση στον κ.Πρετεντέρη από τον “papaioannou.wordpress.com”
http://olympia.gr/2011/02/03/Dura lex, sed lexΝομική προσέγγιση για τα διοδια.
Με τον νόμο 3555/2007 κυρώθηκε η αποικιακού χαρακτήρα σύμβαση της εταιρείας «ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» με το ελληνικό Δημόσιο. Για τους χρήστες της ΠΑΘΕ ισχύει ο νόμος αυτός, αλλά φυσικά ισχύει και το Σύνταγμα της Ελλάδας. Με τον παραπάνω νόμο προβλέπεται ότι η «παραχωρησιούχος» εταιρεία μπορεί να απαιτήσει απ’ τον χρήστη που δεν πλήρωσε την καταβολή του 20πλάσιου του αντιτίμου σαν ΑΣΤΙΚΗ ποινή, με κάποιες προϋποθέσεις και διαδικασίες, ζητώντας εντέλει την έκδοση διαταγής πληρωμής. Η διάταξη όμως αυτή είναι αντισυνταγματική, αφενός γιατί δεν παρέχει στον πολίτη το δικαίωμα της προηγούμενης ακρόασης και αφετέρου γιατί παρέχει στο προσωπικό της «παραχωρησιούχου» ιδιωτικής εταιρείας αρμοδιότητες δημοσίου υπαλλήλου (παράβαση άρθρων 20 και 103 αντίστοιχα του Συντάγματος).Συγχρόνως ο ίδιος ο νόμος (3555/07) ορίζει ότι το Δημόσιο (Αστυνομία, Τροχαία, Δ.Ο.Υ.) δεν έχει καμιά ανάμειξη στη διαδικασία επιδίωξης είσπραξης του αντιτίμου και της αστικής ποινής. Πρόκειται δηλαδή για μια ιδιωτική οικονομική διαφορά μεταξύ χρήστη και του ιδιώτη ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.Για όλους τους παραπάνω λόγους πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι εάν ο «Παραχωρησιούχος» προσπαθήσει μέσω διαταγής πληρωμής να εισπράξει πρόστιμα απ’ τους πολίτες που αρνούνται να πληρώσουν διόδια, τα Δικαστήρια, που θα προσφύγουν αυτοί, θα τους δικαιώσουν και η εταιρεία θα έχει γενικότερα προβλήματα σχετικά με τη νομιμότητα της Σύμβασής της (που μπάζει από παντού).Σε κάθε περίπτωση η άρνησή μας να πληρώνουμε διόδια και το ανέβασμα της μπάρας για να περάσουμε δεν συνιστά κανένα ποινικό αδίκημα. Ούτε παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας έχουμε. Γι’ αυτό και η Τροχαία δεν επεμβαίνει. Η μπάρα των ιδιωτικών εταιρειών στα διόδια αντιστρατεύεται και παραβιάζει την ελευθερία και δη την ελευθερία μετακίνησής μας στους εθνικούς δρόμους, που προστατεύεται απόλυτα για όσους βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια.Το δικαίωμα αυτό, ως μερικότερο δικαίωμα του δικαιώματος για ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας του ατόμου, αφορά Έλληνες πολίτες και αλλοδαπούς που βρίσκονται στη χώρα μας και προστατεύεται «απόλυτα» από το άρθρο 7 του Συντάγματος.- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΜΑΣ, και- ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!(Ούτε δίνουμε το ονοματεπώνυμό μας ή παραλαμβάνουμε οποιοδήποτε χαρτί απ’ τους ανθρώπους των ιδιωτικών εταιρειών).
ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ!Υ.Γ. Τις δυνατότητες και τα δικαιώματά μας αυτά δεν πρόκειται να τα πληροφορηθούμε από τα μεγάλα αθηναϊκά ΜΜΕ, γιατί οι ιδιοκτήτες τους είναι και οι εργολάβοι των χρυσοφόρων έργων (π.χ. Μπόμπολας κ.λ.π.).Χρήστος Σταμόπουλος(δικηγόρος)==================Σχόλιο: Αυτός είναι ο νόμος κύριοι και με βάση αυτόν στήθηκε το κίνημα των διοδίων. Τυχών αλλαγή του νομού εν μέσω κινητοποιήσεων θα σημαίνει ότι ο νομοθέτης τακίμιασε με τους νταβατζήδες και την δικαστική εξουσία για να ασκηθεί δίωξη κατα ενός κινήματος Όλο αυτό θα σημαίνει απλώς ότι η δημοκρατία δεν λειτουργεί και οτι το σύνταγμα δεν γίνεται σεβαστό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου