Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Η αυτοκράτειρα του διαδικτύου

Τα $315 εκατομμύρια που πλήρωσε η AOL για να εξαγοράσει το Huffington Post, αντιπροσωπεύουν το τριπλάσιο της αξίας του, και το δεκαπλάσιο των εσόδων του το 2010.
Πρόκειται για συγκλονιστικό ποσό, αλλά είναι και μια πολύ καλή στρατηγική κίνηση εκ μέρους της AOL. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η AOL διαθέτει μια αγορά αξίας $2.3 δισ. Είναι δηλαδή κατά πολύ ισχυρότερη του Huffington Post. Αυτό όμως θα μπορούσε εύκολα να αλλάξει στο εγγύς μέλλον, αν το Post συνεχίσει τη τρέχουσα ανάπτυξή του, την ίδια ώρα που η AOL χάνει συνδρομητές και έσοδα.
Η κίνηση βολεύει και τις δυο πλευρές. Η AOL κερδίζει αυτό που ψάχνει απεγνωσμένα: Μια φωνή, και ένα δημοσιογραφικό όραμα. Και το γεγονός ότι τοποθέτησε την Arianna Huffington στο τιμόνι ολόκληρου του δημοσιογραφικού της τομέα, ήταν μια πολύ σοφή κίνηση, αφού η συγκεκριμένη απέδειξε πως μπορεί να δημιουργήσει χρυσάφι από το τίποτα.
Όσο για το Huffington Post, αυτό κερδίζει πολλά χρήματα, και τεχνογνωσία, καθώς και πρόσβαση στα χρηματιστήρια. Τι άλλο να θέλει;
Τέλος, η Arianna γίνεται τώρα η πραγματική αυτοκράτειρα του διαδικτύου, διαθέτοντας απόλυτη ισχύ και άφθονο πλούτο. Ήδη άρχισε να προσελκύει κάποια μεγάλα ονόματα από τα συμβατικά ΜΜΕ, και θα συνεχίσει αν το κάνει, αφού τώρα στηρίζεται σε μια  μεγάλη οικονομική δύναμη.
S.A.-Wired

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου