Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

ΙΡΑΚ: IΑΤΡΟΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟ ΓΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟ ΤΖΙΧΑΝΤ

OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΗ ΜΟΣΟΥΛΗ

ιρ

Ένας Ιρακινός ιατρός σκότωσε τον γιο του γιατί ζήτησε από την μητέρα του και την αδελφή του να προσφερθούν για το σεξουαλικό τζιχάντ (nikah).Ο δράστης που υπηρετούσε ως ιατρός στον στρατό του Μπάαθ στο Ιράκ,τέθηκε υπό κράτηση   από τις αστυνομικές αρχές της Βαγδάτης.Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό δίκτυο Al-Jazeera,ο ιατρός Ismail Othman ομολόγησε στους ανακριτές ότι σκότωσε τον γιο του.ιρ

 Πορφύρης Δ Σταφυλά Π

 Ο Dr.Ismail Othman ήταν κάτοικος της Μοσούλης,της δεύτερης μεγαλύτερης πόλης του Ιράκ που τώρα είναι υπό τον έλεγχο των ισλαμιστών του ISIS.Πληροφορίες λένε ότι συνεργαζόταν με πρώην αξιωματικούς του Μπάαθ που σε κοινό μέτωπο με τους ισλαμιστές κατέλαβαν την πόλη της Μοσούλης; Στο παρελθόν ο Ismail Othman υποστήριζε την εξέγερση των σουννιτών εναντίον της σιιτικής κυβέρνησης του Nuri Al-Maliki αλλά τώρα έχει μετανιώσει για την στάση που κράτησε.


Ο γιος του ο Walid,φανατικός ισλαμιστής,ζητούσε επίμονα από τον πατέρα του να τον αφήσει να ενταχθεί στην τρομοκρατική οργάνωση του ISIS αλλά ο Dr.Othman, πατέρας τεσσάρων παιδιών,αρνιόταν κάθε φορά μέχρι που κάποια στιγμή ενέδωσε στο αίτημα του παιδιού του.

 “Έβλεπα ότι ο γιος μου είχε υποστεί πλύση εγκεφάλου από το ISIS και μιλούσε σε μια γλώσσα και μια ορολογία ακατανόητη για εμένα. Μια μέρα ο γιος μου ήρθε στο σπίτι μας με έναν ακόμη ισλαμιστή του ISIS και με ρώτησε πού είναι η αδελφή του δηλαδή η κόρη μου.

 Μόλις άκουσα αυτή την ύποπτη ερώτηση κατάλαβα τί θα επακολουθήσει και είπα ότι η Lara δεν είναι στο σπίτι και ότι είναι με την θεία της. Ρώτησα το παιδί μου γιατί ζητάει την Lara και μου είπε ότι ο Omar, ένας μαχητής του ISIS, ήρθε από ένα πολύ μακρινό μέρος για να παλέψει μαζί μας εναντίον των σιιτών και ότι ως ένδειξη ευγνωμοσύνης πρέπει να του προσφέρουμε τις γυναίκες μας. Προσέθεσε ότι αυτός ο έντιμος άνθρωπος έχει ανάγκη να διασκεδάσει σεξουαλικά και να ενισχύσει το ηθικό του.

 Εξοργίστηκα τόσο που σηκώθηκα,πήγα στην γυναίκα μου και της είπα να πάρει την Lara και να κρυφτούν στο υπόγειο. Πήρα το ρωσικό πιστόλι μου και κατευθύνθηκα προς τους ανεπιθύμητους επισκέπτες μου. Χωρίς ίχνος ντροπής μετά από 30 λεπτά ο Walid μου ζήτησε να χωρίσω με την σύζυγό μου ώστε ο Omar να μην επιστρέψει στην βάση του με άδεια χέρια. Ήμουν πραγματικά σε κατάσταση σοκ και ζητούσα από τον γιο μου να σταματήσει τις ξεδιάντροπες απαιτήσεις του,αλλά χωρίς κανένα αποτέλεσμα.Όλες μου οι προσπάθειες να τον συνετίσω απέβησαν άκαρπες.Κάποια στιγμή έστρεψα το όπλο μου προς τον γιο μου και τον Omar, σκεπτόμενος ότι αν θέλω να διατηρήσω την οικογενειακή μου αξιοπρέπεια,πρέπει να εξοντώσω τον ίδιο μου τον γιο που έγινε ένας αληθινός δαίμονας. Πρώτα πυροβόλησα τον Omar και ύστερα πυροβόλησα τον γιο μου στο αριστερό του πόδι. Αυτός προσπάθησε με την σειρά του να τραβήξει το περίστροφό του και αναγκάστηκα να τον σκοτώσω επί τόπου.

 Αμέσως μετά πήρα την οικογένειά μου και μεταβήκαμε στην Βαγδάτη.”

Πηγή: Al-Jazeera

dimpenews

http://olympia.gr/2014/09/14/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου