Τρίτη 18 Αυγούστου 2009

Δράση να προστατέψουμε την ΥΓΕΙΑ και την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ μας!

Ελληνικές ομαδικές αγωγές και ασφαλιστικά μέτρα; Θα έρθουν ή θα πάμε... σαν τα "ζώα για σφαγή";



6o -τελευταίο μέρος του Γρίπη των χοίρων-
Εμβόλια & Δημοκρατία
της Βίκυς Χρυσού

Κλείνουμε την ανάλυση μας, με βάση το νομοθετικό υπόβαθρο που δεσμεύει τις χώρες, να ακολουθούν τις "προσταγές"-προτάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας... για να γίνει σαφές ΠΩΣ ναι, αν θέλουν ΕΧΟΥΝ προνοήσει να υπάρχει ο νόμος που ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ σε εμβολιασμό, καραντίνα κτλ...

Η ιστορία της γρίπης των χοίρων Η1Ν1, από την πρώτη εκείνη είδηση εμφάνισης της στο Μεξικό μέχρι σήμερα, είναι ένα τέτοιο δείγμα περίεργων μεθοδεύσεων


  • καταστρατήγησης του σκοπού των διεθνών συμφωνιών & δεσμεύσεων,


  • παραπληροφόρησης και χειραγώγησης των πληθυσμών του κόσμου, με τρόπο που τρομάζει και πανικοβάλει το κοινό, αλλά και σπρώχνει στον εμβολιασμό


  • έκθεσης του κόσμου σε αμφίβολες και επικίνδυνες για την υγεία μεθόδους πρόληψης –π.χ. εμβόλιαΗ1Ν1 και φάρμακα σαν το Tamiflu- ή

· έκθεσης του κόσμου σε μεθόδους «περιορισμού μεταδοτικότητας» -όπως καραντίνες, απαγόρευση διέλευσης συνόρων, αναγκαστικά ιατρικά μέτρα θεραπείας που ορίζει ο ΠΟΥ μέσα στις σελίδες του IHR κ.α.

Κάποιοι συμπολίτες μου, αλλά και ο νομικός που ανέλαβε να ζητήσει τα ασφαλιστικά μέτρα σχετικά με την πρόθεση εμβολιασμού στις ΗΠΑ, εύλογα πιστεύουν τις κρατικές δηλώσεις που μιλούν για «εθελοντικό εμβολιασμό». Στην Ελλάδα είχαμε συγκεκριμένα από τη μία τη δήλωση του πρωθυπουργού, πως όλοι θα εμβολιαστούμε γιατί δεν «κάνουμε εκπτώσεις» στην υγεία μας και ακολούθως τη διευκρίνηση, από το Υπουργείο υγείας, πως δεν θα είναι αναγκαστικός ο εμβολιασμός, αλλά για «όποιον θέλει». Όμως ας έχουμε ξεκάθαρο στο μυαλό μας πως όπως δεν ήταν ιδέα των κυβερνήσεων μας ο εμβολιασμός, αλλά μιας επιτροπής εμβολίων του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, έτσι δεν είναι και στο χέρι τους να δηλώσουν αν θα είναι εθελοντικός ή αναγκαστικός ο εμβολιασμός μας. Πιο απλά: οι δεσμεύσεις στις οποίες συμφώνησαν οι χώρες μέλη του ΠΟΥ και του IHR (νομοθεσία περί Διεθνών Ρυθμίσεων Υγείας) δίνουν τη δύναμη στον ΠΟΥ να επιβάλει τις οδηγίες του σε θέματα που αφορούν «έκτακτες ανάγκες υγείας», όπως είναι η «πανδημία γρίπης των χοίρων Η1Ν1», ακόμη και με τη βία- έμμεση ή άμεση.

· Έμμεση: π.χ. απαγορεύοντας τη διέλευση συνόρων μεταξύ κρατών ή μεταξύ περιοχών εντός ενός κράτους, σε άτομα που είναι «ύποπτα» ως φορείς του ιού ή που δεν έχουν κατάλληλο «πιστοποιητικό εμβολιασμού»

· Άμεση: π.χ. αποκλεισμός και απαγόρευση της ελευθερίας κινήσεων σε «στρατόπεδα καραντίνας» ή αναγκαστικής «θαρεπευτικής» αγωγής από τα «αρμόδια όργανα»...

Τα παραπάνω αναφέρονται μέσα στο IHR και δεν αποτελούν δικά μου φανταστικά παραδείγματα...

Άλλο ένα παράδειγμα της δύναμης που έχει ο ΠΟΥ (μέσω του ΙHR) στο να επιβάλλει τα δικά του μέτρα είναι οι «θερμογραφικές κάμερες» (thermal imaging, “entry or exit controls for arriving and departing travelers”) που έχουν εγκατασταθεί σε όλα τα διεθνή αεροδρόμια. Όποιος θεωρεί πως η «γρίπη των χοίρων» ήταν η αιτία εγκατάστασης αυτών των συστημάτων παρακολούθησης στα αεροδρόμια... πλανάτε οικτρά: Το μέτρο είχε αποφασιστεί από το 2005 και ήταν αναγκαστικό από το καλοκαίρι του 2007 και για τις 194 χώρες που συμφώνησαν στο IHR, αφού αναφέρεται ρητά στους ορισμούς στις πρώτες σελίδες του διεθνούς αυτού νόμου, αλλά και έμμεσα στα μέτρα που οφείλουν να υιοθετήσουν οι χώρες και τα διεθνή αεροδρόμια στο ANNEX 1...

“IHR- PART I – DEFINITIONS, PURPOSE AND SCOPE, PRINCIPLES AND RESPONSIBLE AUTHORITIES Article 1 Definitions (...)
“invasive” means the puncture or incision of the skin or insertion of an instrument or foreign material into the body or the examination of a body cavity. For the purposes of these Regulations, medical examination of the ear, nose and mouth, temperature assessment using an ear, oral or cutaneous thermometer, or thermal imaging; medical inspection; auscultation; external palpation; retinoscopy; external collection of urine, faeces or saliva samples; external measurement of blood pressure; and electrocardiography shall be considered to be non-invasive;” (
σελ. 8 ΙΗR)

Παρακάτω:

“IHR -Article 20 Airports and ports 1. States Parties shall designate the airports and ports that shall develop the capacities provided in Annex 1. (...) 5. WHO, in collaboration with competent intergovernmental organizations and international bodies, shall develop and publish the certification guidelines for airports and ports under this Article. “

Επίσης:

ANNEX 1 (σελίδες 40-42)

A. CORE CAPACITY REQUIREMENTS FOR SURVEILLANCE AND RESPONSE
2. Each State Party shall assess, within two years following the entry into force of these Regulations for that State Party, the ability of existing national structures and resources to meet the minimum requirements described in this Annex. As a result of such assessment, States Parties shall develop and implement plans of action to ensure that these core capacities are present and functioning throughout their territories as set out in paragraph 1 of Article 5 and paragraph 1 of Article 13.

(σελίδα 40 IHR)

(...)

The capacities:
(a) to provide appropriate public health emergency response by establishing and maintaining a public health emergency contingency plan, including the nomination of a coordinator and contact points for relevant point of entry, public health and other agencies and services;
(b) to provide assessment of and care for affected travellers or animals by establishing arrangements with local medical and veterinary facilities for their isolation, treatment and other support services that may be required;
(c) to provide appropriate space, separate from other travellers, to interview suspect or affected persons;
(d) to provide for the assessment and, if required, quarantine of suspect travellers, preferably in facilities away from the point of entry; (e) to apply recommended measures to disinsect, derat, disinfect, decontaminate or otherwise treat baggage, cargo, containers, conveyances, goods or postal parcels including, when appropriate, at locations specially designated and equipped for this purpose;
(f) to apply entry or exit controls for arriving and departing travellers; and
(g) to provide access to specially designated equipment, and to trained personnel with appropriate personal protection, for the transfer of travellers who may carry infection or contamination.
(σελίδα 42-IHR)

Άφησα εμφανή τα σημεία παραπάνω, όπου αναφέρονται η καραντίνα και η απομόνωση ως μέτρα, αλλά και το διφορούμενο στην ερμηνεία πολλών μέτρων, που σίγουρα δίνουν τη δυνατότητα ερμηνειών που εναπόκεινται στο ήθος και την κατάρτιση αυτού που εκτελεί στην πράξη τα μέτρα... Ποιός θα κρίνει π.χ. αν είναι «ύποπτος» ο πολίτης για να τον απομονώσει; Ή να τον στείλει σε καραντίνα ή ακόμη και να τον εξαναγκάσει να δεχτεί ιατρικές πράξεις «πρόληψης» προκειμένου να περάσει τα σύνορα; Δεν μπορεί να γίνει κατάχρηση των ρυθμίσεων αυτών ώστε να λειτουργούν απλώς περιοριστικά και ενάντια στη βούληση του πολίτη; Πως διασφαλίζονται οι συνταγματικές ελευθερίες των πολιτών;

Εάν ο πολίτης δεν επιθυμεί τον εμβολιασμό του, οπότε δεν θα έχει και πιστοποιητικό εμβολιασμού, ποιός θα ελέγξει την «οφελημότητα και την ασφάλεια του εμβολίου» ως μέτρο υγείας κατ’ αρχήν, που στην προκειμένη όμως λειτουργεί ως μέτρο απαγόρευσης της ελευθερίας κινήσεων;Ποιός μπορεί να εγγυηθεί την ορθή εφαρμογή τέτοιων μέτρων;Ποιός μπορεί να εγγυηθεί πως αυτά δεν θα χρησιμοποιηθούν ακριβώς για να βάλουν όσους αρνούνται τον εμβολιασμό σε χώρους-στρατόπεδα καραντίνας;Τα ερωτήματα σίγουρα πολλά...

Γνωρίζοντας επίσης τις αγωγές της Jane Burgermeister, όπου υπάρχει πληθώρα στοιχείων, αλλά και άλλων δημοσιευμάτων που αναφέρονται στις μεθοδεύσεις και τις διαπλοκές στα πλαίσια της παρούσας γρίπης των χοίρων Η1Ν1 του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και των φαρμακοβιομηχανιών, όπως και η αναγκαστική υιοθέτηση των «προτεινόμενων» μέτρων εμβολισμού από τις επιμέρους χώρες, νομίζω πως έχουμε σαφέστατα παραδείγματα και στάδια εφαρμογής μη-λογικών μέτρων σε παγκόσμιο επίπεδο, παρά την αντίθετη βούληση του κόσμου ή μίας μερίδας ειδικών...

(Οι δημοσκοπήσεις του in.gr σχετικά με την πρόθεση εμβολιασμού είναι ένα σχετικό δείγμα, όπου ναι μεν «παραπληροφορημένοι» οι περισσότεροι πολίτες –έρμαιο των ΜΜΕ και των κρατικών δηλώσεων- σχετικά με την επικινδυνότητα του Η1Ν1 και των εμβολίων, αλλά παρ’ όλ’ αυτά απρόθυμοι στην πλειοψηφία τους να υποστούν τον εμβολιασμό.)

Βλέποντας το μέγεθος των σχεδιασμών που αναφέρονται παραπάνω και την έκταση των κινητοποιήσεων -οργανισμών και φορέων- που προβλέπουν, καταλαβαίνουμε πως τα όρια ανάμεσα στην «πρόληψη πανδημιών στα πλαίσια προστασίας του πολίτη» και την καταστρατήγηση τους ως μέτρα «περιορισμού των κινήσεων του πολίτη» ή την επιβολή «αναγκαστικών μέτρων που μπορούν να προκαλέσουν βλάβη της σωματικής ή ψυχικής υγείας» είναι ιδιαίτερα θολά...

Κατά την εκτίμηση μου ο κίνδυνος φαίνεται ήδη. Το πως θα επηρεάσει τη ζωή μας στην πράξη εξαρτάται από... την «ερμηνεία» των νόμων και τον τρόπο εφαρμογής τους...

Όταν όμως τόσες πολλές εξουσίες συγκεντρώνονται και ελέγχονται μόνο από την κορυφή της πυραμίδας, δεν μπορούμε να περιμένουμε καλά αποτελέσματα...

Ο σοφός λαός μας λέει: «φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά» και πως «των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν»...

Υπ’ αυτή την έννοια θεωρώ το λιγότερο

· απαραίτητη την επέμβαση της δικαιοσύνης στην επιβολή «ασφαλιστικών μέτρων» πριν χορηγηθούν ή κριθούν αναγκαστικά τα εμβόλια Η1Ν1, ώστε να μην κινδυνέψει η υγεία κανενός και ακολούθως

o διερεύνηση των εμπλεκομένων ατόμων στη χώρα μας (κατά το παράδειγμα της Jane Burgermeister) και καταλογισμό ευθυνών, όπου υπάρχουν και φυσικά, από τη δικαιοσύνη

o λεπτομερή έλεγχο των νομοθεσιών που εμπλέκονται στη υπόθεση ως προς τη συνταγματικότητα τους.

Σίγουρα υπάρχουν έντιμοι εισαγγελείς στη χώρα μας, όμως για να ξεκινήσουν τις έρευνες σε ένα τόσο σοβαρό ζήτημα είναι απαραίτητη η δική μας συμβολή εδώ και τώρα: ομαδικές αγωγές ή ασφαλιστικά μέτρα με κατάθεση των στοιχείων που ήδη έχουν συγκεντρωθεί, μαζί με υπογραφές των πολιτών που θέλουν να διαλευκανθεί η υπόθεση και δεν επιθυμούν τον εμβολιασμό τους με αμφίβολα, αδοκίμαστα και επικίνδυνα σκευάσματα.

Επίσης πριν από κάθε εμβολιασμό, αν συνεχίζει να είναι επιθυμητός από τον πολίτη, προτείνεται να ζητά από τον εμβολιάζοντα γιατρό να υπογράφει εγγύηση ασφαλείας. (Δείγμα εγγύησης γιατρού θα παρατεθεί ακολούθως)

Ή θα δράσουμε ειρηνικά και μέσω της δικαιοσύνης για να προστατέψουμε την υγεία και τη δημοκρατία μας ή θα είμαστε συνύπευθοι και άξιοι της μοίρας μας. Η τελική απόφαση είναι δική σας –δική ΜΑΣ!

http://vickytoxotis.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου