Τρίτη 18 Αυγούστου 2009

Πως καπελώνεται η Δημοκρατία από "Διεθνείς Νομοθεσίες"...




5η συνέχεια του
Γρίπη των χοίρων-
Εμβόλια & Δημοκρατία
της Βίκυς Χρυσού


(...) Ακόμη πιο ξεκάθαρο γίνεται το σκεπτικό της διεθνούς αυτής νομοθεσίας (IHR) σε ολόκληρο το έγγραφο «International Health Regulations Coordination -Health Security and Environment -World Health Organization, Geneva, Switzerland» και ιδιαίτερα (λινκ) στην υποσημείωση αρ. 2, στη σελίδα 10 του εγγράφου όπου αναφέρεται:

“Further information and guidance (...)
2. At the same time, it is important to bear in mind that each State Party has been responsible for complying fully with the IHR (2005) since they entered into force in 2007, irrespective of how the Regulations may or may not have been specifically incorporated into its national legal order. There is no requirement in the IHR (2005) that States Parties must adopt or revise domestic legislation relating to the Regulations, provided that they comply with their obligations thereunder.”
(υπογραμμίσεις από τη γράφουσα)

Δηλαδή, με λίγα λόγια, άσχετα από το αν η χώρα-μέλος του ΠΟΥ ή του συγκεκριμένου διεθνούς νόμου υγείας (IHR) έχει κάνει τις απαραίτητες προσαρμογές στο εγχώριο νομοθετικό της σύστημα, ο διεθνής νόμος IHR ισχύει από το 2007, επειδή πολύ απλά αποτελεί υποχρέωση τους! Πολύ ωραίος τρόπος να παρακάμπτεται η «βούληση του λαού» ακόμη και στις -φερόμενες ως- δημοκρατίες του κόσμου μας... μέσω «διεθνών οργανισμών», που είναι πλήρως ελεγχόμενοι από ιδιώτες της παγκόσμιας «ελίτ» –όπως πολλές φορές έδειξαν ανεξάρτητες έρευνες.

Αλήθεια οι συνταγματολόγοι μας γνωρίζουν για τις πρακτικές αυτές που δεσμεύουν τη χώρα μας σε αποφάσεις και υποδείξεις έξωθεν?

Ας επιστρέψουμε όμως στο πρακτικό μέρος που αφορά στην εφαρμογή του ΙHR σε περιπτώσεις «έκτακτης ανάγκης λόγω πανδημίας».

Σε επίσημη έκθεση της ΠΟΥ με τίτλο «International Health Regulations Technical Consultation on National Core Alert and Response Capacities and Indicators for Monitoring Implementation», αλλά και στο ίδιο το ΙΗR και τα εθνικά σχέδια δράσης αντιμετώπισης πανδημίας γρίπης, όχι μόνο φαίνεται η ξεκάθαρη προώθηση και υποστήριξη της πρακτικής των εμβολιασμών, αλλά γίνεται ξεκάθαρο πως:

  • · ακόμη και αν οι χώρες-μέλη δεν έχουν φροντίσει να προσαρμόσουν τις εγχώριες νομοθεσίες τους στη γραμμή του IHR, αυτός τίθεται σε ισχύ και εφαρμόζεται σε όλες τις χώρες ανεξαιρέτως από τις 15 Ιουνίου 2007
  • · ο ΠΟΥ έχει τη δυνατότητα να επιβάλει τα μέτρα σε όλες τις χώρες-μέλη (194 στον αριθμό!)
  • · είναι σαφώς υπέρ των εμβολιασμών και των αντιιϊκών φαρμάκων, αφού κανένας άλλος τρόπος δεν αναφέρεται
  • · αναφέρεται ρητά πως τα κράτη μέλη είναι υποχρεωμένα να έχουν εκ των προταίρων συμβάσεις με φαρμακοβιομηχανίες για την προμήθεια εμβολίων και φαρμάκων

Θα μπορούσαν να αναφερθούν και να αναλυθούν δεκάδες σημεία του εν λόγω διεθνούς νόμου (IHR) τα οποία έχω υπογραμμίσει (σύντομα με λινκ εδώ). Όμως θα μακρυγορήσουμε άσκοπα θαρρώ φιλοσοφώντας, ενώ τα μέτρα αυτά έχουν ήδη δεσμευτικό χαρακτήρα και πρακτικό αντίκτυπο στη ζωή και την υγεία μας.

Θα ήθελα όμως να ξεκαθαρίσω το γεγονός πως η «πανδημία γρίπης» ενεργοποιεί σειρά άλλων μέτρων, ρυθμίσεων, φορέων και νομοθεσιών που δεν φαίνονται αρχικά, σε σημείο που πραγματικά δίνουν το δικαίωμα π.χ. σε έναν αλλοδαπό** «γαλαζοσκούφη» των δυνάμεων του ΟΗΕ ή σε ένα στρατιώτη του ΝΑΤΟ να έρθει και να μας επιβάλει «καραντίνα» με την υποψία και μόνο πως ίσως να είμαστε φορεί ενός ιού...

(**τονίζω το «αλλοδαπός», για να δείξω πως μπορεί να μην υπάρχει ούτε καν ο συναισθηματικός φραγμός του «ομοεθνή» συμπολίτη, που μπορεί και να δράσει ανασταλτικά στην εφαρμογή και εκτέλεση άδικων ή παράλογων εντολών άνωθεν... και φυσικά ισχύει σε όλες τις χώρες και όχι μόνο στην Ελλάδα...

μπόρει δηλαδή κάλλιστα ο "αλλοδαπός" να είναι ένας έλληνας γαλαζοσκούφης ή φαντάρος του ΝΑΤΟ στην Κίνα... κάτι είχαμε ακούσει φέτος και για πρόσλήψη αλλοδαπών στην Ελληνική Αστυνομία...)

Ειδικά στη χώρα μας, όπως έχω αναφέρει και σε προηγούμενο σχετικό άρθρο, η «έκτακτη ανάγκη πανδημίας» στα πλαίσια του «Σχεδίου Δράσης Αντιμετώπισης Πανδημίας Γρίπης» σημαίνει και ενεργοποίηση του Σχεδίου «Ξενοκράτης», το οποίο προβλέπει την ανάληψη και το συντονισμό των αποφάσεων από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, που εντάσσεται μεν στο Υπουργείο Εσωτερικών, αλλά έχει σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης (σύμφωνα με το "Ξενοκράτης" ) τον πλήρη έλεγχο όλων των Υπουργείων και της κυβέρνησης αφού αυτό εγκρίνει ή απορρίπτει τελικά τις προτάσεις όλων των άλλων υπουργείων.

Στην περίπτωση δε που η «έκτακτη ανάγκη» αφορά ζήτημα υγείας, ο συντονισμός και οι αποφάσεις της ΓΓΠΠ –και των υπουργείων- οφείλουν να προσαρμόζονται στις οδηγίες που λαμβάνουν τα εγχώρια κέντρα συντονισμού με τον ΠΟΥ/IHR (National IHR Focal Points)- που ενημερώνουν σε μόνιμη βάση τον ΠΟΥ για την εγχώρια κατάσταση και αντίστροφα λαμβάνουν από αυτόν οδηγίες- και φυσικά οφείλουν να τηρούν τις διεθνείς δεσμεύσεις που επιβάλει το IHR. (Έγινε κατανοητός ο τρόπος με τον οποίο ενεργοποιούνται νομοθεσίες με αναγκαστικό περιεχόμενο, π.χ. εμβολιασμός, καραντίνα κτλ, καταπατώντας σύνταγμα και ανθρώπινα δικαιώματα?)

Το σχέδιο Ξενοκράτης (ΥΑ 1299/2003 ΦΕΚ 423/Β/10.4.2003) περιλαμβάνει στο δυναμικό και τα μέσα πολιτικής προστασίας ακόμη και την αστυνομία και τις ένοπλες δυνάμεις...

«Β2. Το σύνολο των κρατικών υπηρεσιών, οι υπηρεσίες των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και των οργανισμών κοινής ωφέλειας, που είναι υπεύθυνες σε επιχειρησιακό επίπεδο για τις επί μέρους δράσεις πολιτικής προστασίας και κυρίως για την ετοιμότητα και την αντιμετώπιση των καταστροφών (όπως Πυροσβεστικό Σώμα, Λιμενικό Σώμα, Ελληνική Αστυνομία, Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας, Ένοπλες Δυνάμεις, Οργανισμός Αντισεισμικού Σχεδιασμού & Προστασίας, υπηρεσίες της Περιφέρειας, της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης και των πρωτοβάθμιων Ο.Τ.Α., Δ.Ε.Η., Ο.Τ.Ε., Ε.Υ.Δ.Α.Π., Δ.Ε.Π.Α, Ε.Μ.Υ.).»


Επίσης μεριμνά για τη δημιουργία ειδικού συστήματος επικοινωνίας και ροής πληροφοριών μεταξύ των εμπλεκομένων υπηρεσιών (που στην περίπτωση που η «έκτακτης ανάγκη» απειλεί την υγεία, συμπεριλαμβάνει και τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, όπως και τους άλλους διεθνείς οργανισμούς που ο τελευταίος μνημονεύει στο IHR…)

«ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

Συνθηματική λέξη: "ΞΕΝΟΚΡΑΤΗΣ"

ΣΚΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ (...)

5. Τέλος, προβλέπεται η δημιουργία συστήματος επικοινωνίας και ροής πληροφοριών μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων υπηρεσιών και παραγόντων στη διαχείριση των κρίσεων.»

Αναλυτικά ο ρόλος του κάθε Υπουργείου και των άλλων φορέων δίνεται στο άρθρο 5. Του σχεδίου Ξενοκράτης: «ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑΚΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΦΟΡΕΩΝ»

Επιπλέον στο Ξενοκράτης στο μέρος Γ άρθρο3 (ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ) αναφέρονται τα ακόλουθα:

«10. Ενημέρωσης του πληθυσμού όπου και όταν ενδείκνυται για την αυτοπροστασία του και επιβοήθηση του έργου του κράτους και ακόμη ψυχολογικής υποστήριξης αυτού για διατήρηση του ηθικού του και αποφυγή πανικού.

18. Προμήθειας φαρμακευτικού υλικού (εμβολίων, ορών κ.λπ.) για αντιμετώπιση περιστατικών βιοτρομοκρατίας.

19. Πρόβλεψης του αναγκαιούντος εξοπλισμού και μέσων για την αντιμετώπιση ΠΡΒΧ απειλών (βιοτρομοκρατίας).

20. Πρόβλεψης αποτελεσματικού ελέγχου - απομόνωσης περιοχών.»

Αξίζει να δει και να μελετήσει κανείς βέβαια ολόκληρο το σχέδιο «Ξενοκράτης» (το λινκ παραπέμπει σε αντίγραφο όπου έχω υπογραμμίζει κάποια σημεία) το οποίο με τη σειρά του, στα πλαίσια της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας παραπέμπει και σε άλλες εγχώριες, ευρωπαϊκές αλλά και διεθνείς συνεργασίες όπως:

  • · Ηνωμένα Έθνη
«Η ΓΓΠΠ συνεργάζεται με το Γραφείο Συντονισμού Ανθρωπιστικών Υποθέσεων των Ηνωμένων Εθνών (United Nations Office for the Coordination of Humanitarian Affairs, UN/OCHA
  • · NATO
  • · Ανωτέρα Επιτροπή Πολιτικής Σχεδιάσεως Εκτάκτων Αναγκών της Συμμαχίας, Sενiοr Civil Emergency Planning Committee (SCEPC)
  • · Επιτροπή Πολιτικής Προστασίας (Civil Protection Committee CPC)
  • · Euro Atlantic Disaster Response Coordination Center (EADRCC)
  • · Euro Atlanticc Partnership Council (ΕΑΡC)
  • · ΓΕΕΘΑ

«Στα πλαίσια του πολιτικού πυλώνα του ΝΑΤΟ υπάρχει η Ανωτέρα Επιτροπή Πολιτικής Σχεδιάσεως Εκτάκτων Αναγκών της Συμμαχίας, Sενiοr Civil Emergency Planning Committee (SCEPC), στην οποία εκπροσωπούνται όλες οι χώρες της Συμμαχίας. Σκοπός αυτής, είναι η παροχή κατευθύνσεων σε Θέματα πολιτικής και σχεδιασμού και ο συντονισμός σε ένα ευρύ φάσμα υποστηρικτικών έργων της Συμμαχίας των κρατών μελών και των κρατών που συμμετέχουν στο Euro Atlanticc Partnership Council (ΕΑΡC), επί θεμάτων σχεδιάσεως εκτάκτων αναγκών.

Υπό την αιγίδα της SCEPC λειτουργούν οκτώ Επιτροπές, το έργο των οποίων κατευθύνει, συντονίζει, ελέγχει και αξιολογεί, παρεμβαίνοντας επίσης όταν απαιτείται στη δομή και λειτουργία τους. Το ΓEEΘΑ μέσω της εξουσιοδοτημένης προς αυτό Διευθύνσεως Πολιτικο-στρατιωτικής Συνεργασίας, είναι ο αρμόδιος φορέας στην Ελλάδα για το συντονισμό των διαδικασιών και ενεργειών όλων των εμπλεκομένων που παρακολουθούν τις ως άνω Επιτροπές.» (πηγή εδώ)

Σίγουρα θα ήταν μεγάλη παράλειψη να μην διευκρινίσω πως σαφώς και χρειάζονται διεθνείς συνεργασίες και κρατική μέριμνα για την αντιμετώπιση καταστροφών και εκτάκτων αναγκών, ώστε να υπάρχει βοήθεια τη στιγμή που είναι απαραίτητη (π.χ. μετά από σεισμό, φυσικά φαινόμενα, πυρκαγιές, πυρηνικά ατυχήματα βιοτρομοκρατία κτλ). Όμως είναι εξίσου επιπόλαιο να μην υπογραμμίσουμε μεθοδεύσεις (που έγιναν ή μπορούν να γίνουν μελλοντικά) που στήνονται εις βάρος των ανθρώπων του κόσμου, με βιτρίνα την «παροχή βοήθειας» ή την «πρόληψη πανδημιών»... Πράγμα που ενεργοποιήθηκε μερικώς ήδη με τη "γρίπη των χοίρων" σε παγκόσμιο επίπεδο...


http://vickytoxotis.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου