Γι αυτούς υπάρχει ο τρόμος της στάσης πληρωμών και στο βαθμό που κανένα από τα κόμματα που αντιτάσσονται στο μνημόνιο (και το ΚΚΕ μέσα) δεν κάνει ΑΚΡΑΙΦΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΞΟΔΟΥ (ούτε κάν..."τολμηρή"!) από αυτό, δεν θα απεμπλακούν από τον δικομματισμό! Γι αυτούς η σιγουριά, το "μή χείρον"..., είναι συνυφασμένο πλέον με τα δύο μεγάλα κόμματα. Τα... άλλα κόμματα είναι "περιπέτεια", αλχημίες, επικίνδυνοι ακροβατισμοί! Διαλύονται κιόλας πάντα πριν τις εκλογές (!) εντελώς τυχαία...
Έτσι νομίζω πως βλέπετε πλέον όλο το σκηνικό μπροστά σας και όλους τους ηθοποιούς στους πραγματικούς ρόλους τους...!
Όλα όμως είναι Παιδεία και η ανυπαρξία ή η στρέβλωσή της, είναι ο μεγαλύτερος σύμμαχός του "συστήματος"!!!
Δεν υπάρχει, εσκεμένα, η παραμικρή οικονομική γνώση στο σχολείο! Τα παιδιά μας -όπως και όλες οι προηγούμενες γενιές- σχεδιασμένα, δεν μάθανε τίποτε για το οικονομικό μας σύστημα και την έννοια του χρήματος! Φανταστείτε ούτε αυτό!!! Τα βιβλία κατ' ευφημισμόν απαράδεκτα, άκαιρα και αντιεπιστημονικά, με ανακρίβειες, αλλά και ψεύδη. Αντί οι μαθητές μας να μαθαίνουν, από την β' Γυμνασίου ακόμα, την έννοια του χρήματος, την καταναλωτική συμπεριφορά, την αναγκαιότητα της στήριξης των ντόπιων προϊόντων, το μποϊκοτάζ στα τράστ, την αναγκαιότητα της καταβολής φόρων, μαθαίνουν την... πεντατονική κλίμακα της Ινδίας και ξαναχαρακτηρίζουν (και θα το κάνουν μέχρι την Γ΄ λυκείου) τον Πρίαμο, την Ωραία Ελένη και τον Πάρη ως καλόκαρδους, καλοσυνάτους και... τέτοια!
Τα οικονομικά μαθήματα είναι ανύπαρκτα στα σχολεία και διώκονται. Από την οικονομία της Γ' λυκείου αφαιρέθηκε όλη η μακροοικονομία! Η ύλη δηλαδή που θα μάθαινε στα παιδιά μας τι είναι το ΑΕΠ, το τραπεζικό σύστημα, οι "οικονομικοί κύκλοι", ο πληθωρισμός κλπ! Τα πιο βασικά δηλαδή για να μπορούν κάπως να παρακολουθούν τα... αυτονόητα που συμβαίνουν γύρω τους και έτσι να δρουν πολιτικά και δυναμικά...(!) (Στα 18 ψηφίζουν !)
Το μάθημα της Οικονομίας είναι, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ που όλοι κατάλαβαν το ρόλο και τη σημασία της οικονομικής επιστήμης, προαιρετικό, επιπλέον μάθημα στο 5ο επιστημονικό πεδίο(!!). Έτσι πολύ λίγοι μαθητές το επιλέγουν, αφού θα επωμιστούν ένα ακόμα μάθημα, το οποίο μπορεί να τους μειώσει τον γενικό! Είδατε κόλπο;
(Βέβαια η ύπαρξη Οικονομικών μαθημάτων δεν είναι πανάκεια, στο βαθμό που οι περισσότεροι συνάδελφοι που τα διδάσκουν (το έχω διαπιστώσει ο ίδιος), έχουν ΠΛΗΡΗ μα ΠΛΗΡΗ μεσάνυχτα. Δεν ξέρουν καν τι είναι και πως δημιουργείται το χρήμα, ποιός και πως το αυξομειώνει και είναι φυσικό! Ξέρουν ό,τι τα πανεπιστήμια τους δίδαξαν: τίποτα δηλαδή!!! Ο Λιανός ακόμα γράφει και διδάσκει -και κανονικά πρέπει κι εμείς στη συνέχεια να το διδάξουμε στους μαθητές μας- πως οι "οικονομνικοί κύκλοι" είναι... απροσδιόριστο γιατί συμβαίνουν! Μυστήριο...!)
Καλείται ο -περιθωριακός στο Ελληνικό σχολείο- επιστήμονας οικονομολόγος να διδάξει αυτό που αισχρά και αντιεπιστημονικά αναφέρεται στο μάθημα "Αρχές οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων" ως... οικονομικός ορισμός: πως "...για το ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ φταίει η χαμηλή παραγωγικότητα, κυρίως (sic) της εργασίας". Οι εργάτες δηλαδή φταίνε που δεν ξεζουμίζονται περισσότερο, όχι οι αδιέξοδες και ματαιόδοξες επιλογές της επιχειρηματικής ελίτ. Οι δεκανείς και οι στρατιώτες φταίνε και όχι οι στρατηγοί!
Πως να αρθρώσει πολιτικό λόγο ένας άνθρωπος με τέτοια παιδεία! Πως να απαιτήσει διέξοδα και πολύ περισσότερο: Πως να επαναστατήσει ΧΩΡΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΥ ΤΟΥ, έρμαιο της προπαγάνδας τρόμου και αδιεξόδων; Πως να αντιδράσει με τέτοια κατεθυνόμενη και παρελκυστική παιδεία; Θα τρέμει σε κάθε τι που θα τείνει να αλλάξει αυτό στο οποίο ζεί! Θα υποτάσσεται και θα πείθεται σε κάθε επίκληση αδιεξόδου και πτώχευσης !
Του τα λέμε, του τα εξηγούμε αλλά δεν είναι δυνατόν να τον πείσουμε! Είναι (τουλάχιστον) δύσκολο γιατί ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΤΟΝ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟ ΓΥΡΩ ΤΟΥ! ΤΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ ΠΟΛΛΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ!!!
ΥΓ: Στην παραπάνω κατηγορία ανήκει και η συντρηπτική πλειοψηφία των πτυχιούχων!!! Για να μην παρεξηγηθώ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου