Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΥΜΦΩΝΟ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑΣ – ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ;

The bondholder
Τα πρωτοσέλιδα σήμερα μιλούν για το σύμφωνο ρευστότητας. Ο λογιστάκος ( ΓΠ) χθες με σιγανή φωνή είπε φοβισμένα ότι θα βάλει διαδικασίες για να ελέγχουν τις τράπεζες κ ότι τα λεφτά θα πάνε στην αγορά.
Για να καταλάβουμε όλοι. Το κράτος δίνει λεφτά στις τράπεζες. Μπορούν να μας δείξουν την σύμβαση κράτους τραπεζών; Είναι δάνειο, είναι αγορά μέτοχων μέσω αύξηση μετοχικού κεφαλαίου; Τι μορφή έχει αυτή η ανταλλαγή. Τίποτα. Κανένας δεν μιλα. Κανένας δεν λέει. Γιατί; ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΜΒΑΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ.
Έρχονται όμως να μας πουν ότι υπάρχει μνημόνιο για να παν τα λεφτά στην αγορά. Εδώ φυσικά γελάμε.
Παίρνουν οι τράπεζες χωρίς καμία υποχρέωση τα λεφτά μου,  μου τα δανείζουν και κερδίζουν τους τόκους. Αυτό είπαν χθες .
Και εγώ τώρα πρέπει να βγω στον δρόμο τρελός από χαρά γιατί υπογράφτηκε ένα μνημόνιο που επιτρέπει αυτή την παράνομη ανταλλαγή. Εγώ πάντως βρίσκω απίστευτο το θράσος που δείχνουν. Επίσης απίστευτο είναι ότι κάνεις άλλος από τους παράγοντες τις αγοράς δεν λέει τίποτα. Φοβούνται τις τράπεζες.
ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΑΝ ΛΕΦΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.
Ακόμη και στην Αμερική το κέντρο του καπιταλισμού, το Αμερικανικό κράτος ζήτησε και πήρε μετοχές. Από τώρα και στο εξής οι τράπεζες θα υπερασπίζουν μόνο σοσιαλιστικές κυβερνήσεις
Έτσι έχουμε ένα μεγάλο  σκάνδαλο. Ένα σκάνδαλο 68 δις μέχρι τώρα.
Μου θυμίζει κάτι που είπε ένας μαφιόζος στην Νέα Υόρκη. Έκανα τα λεφτά μου στα καζίνο όταν όλοι κυνηγούσαν τους μικρoεμπόρους των ποτών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου