Οι Μοίρες που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα είναι πρώτης γραμμής, όλες. Μάλιστα ένα άλλο κρίσιμο έλλειψη είναι τα συνεργεία μηχανικών και υπολόγων που λόγω των πρόωρων συνταξιοδοτήσεων (άλλο ένα "θετικό" του Μνημονίου και του ΔΝΤ) έχουν "θεριστεί" από προσωπικό.
Περισσότερες πληροφορίες δεν θέλουμε να δώσουμε στην δημοσιότητα για ευόητους λόγους.
Τα μαχητικά της ΠΑ είναι σήμερα ανά ντουζίνες καθηλωμένα, μια και δεν υπάρχουν ούτε ανταλλακτικά ούτε καύσιμα, όπως έχουμε σημειώσει εδώ και πολύ καιρό. αλλά η κατάσταση με τις ώρες πτήσης έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο. Υποτίθεται ότι ένας πιλότος για να είναι ετοιμοπόλεμος βάσει των ΝΤΟϊκών προτύπων πρέπει να πετά κατ'ελάχιστον 14-20 ώρες το μήνα.
Η μείωση των ωρών στις 6 ώρες δημιουργεί προβλήματα όπως αυτά που είχαμε στα πρόσφαρα ατυχήματα. Δεν είναι πάντα "η κακιά η ώρα"...
Αυτή την στιγμή μπορούμε να πούμε ότι αν υπάρχει κάποια σχετική ετοιμότητα και βάζουν και αυτές τις ώρες οι πιλότοι οφείλεται στην ... τουρκική Αεροπορία: Οι ανάγκες για την καθημερινή αστυνόμευση του εναερίου χώρου της Ελλάδος, και για την αντιμετώπιση των τουρκικών παραβάσεων και παραβιάσεων δίνει μια λύση στις ώρες πτήσης, αλλά αυτό δεν είναι εκπαίδευση. Μάλιστα ακόμα και στις αναχαιτίσεις βγαίνουν στο αιγαίο μόνο όσα τουρκικά αεροσκάφη υπολογόγίζεται ότι είναι οπλισμένα!
Βαρύς ο φόρος που πληρώνει η χώρα στο Μνημόνιο και το ΔΝΤ.
Τμήμα εδήσεων defencenet.gr
http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=14157&Itemid=139
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου