Κυριακή 30 Μαΐου 2010

Εμείς μαθαίνουμε τουρκικά στους Πομάκους και οι Αυστραλοί μαθαίνουν ελληνικά!

  • Ζητούν να διδάσκεται η ελληνική στην Αυστραλία επειδή έχει πολλά μαθησιακά πλεονεκτήματα
- Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ενισχύει τη μάθηση σε πολυάριθμους τομείς όπως τα Μαθηματικά, η Φυσική, η Μηχανολογία, η Νομική, το Δράμα, λένε μέλη της κυβέρνησης της Βικτόρια.
- Δώδεκα μέλη της πολιτειακής Εργατικής κυβέρνησης της Βικτόριας (υπουργοί, υφυπουργοί, βουλευτές και γερουσιαστές) στηρίζουν την περίληψη της ελληνικής γλώσσας στο Εθνικό Πρόγραμμα Διδασκαλίας Γλωσσών.
Με επιστολή τους προς την αντιπρόεδρο της ομοσπονδιακής κυβέρνησης της Αυστραλίας και υπουργό Παιδείας, Τζούλια Γκίλαρντ, οι υπογράφοντες την επιστολή εκφράζουν την πίστη τους, ότι η ελληνική γλώσσα είναι «γλώσσα εθνικής προτεραιότητας» και πρέπει να περιληφθεί στις γλώσσες, που θα διδάσκονται στα κρατικά σχολεία της χώρας.
Τα μέλη του πολιτειακού κοινοβουλίου υπενθυμίζουν στην υπουργό Παιδείας, ότι η ελληνική γλώσσα ομιλείται και διδάσκεται ευρύτατα σε ολόκληρη την Αυστραλία, σε κρατικά και εθνοτικά σχολεία.
«Η ελληνική γλώσσα έχει ιδιαίτερη ακαδημαϊκή σημασία. Η παγκόσμια σκέψη και ο δυτικός πολιτισμός έχουν επηρεαστεί άμεσα από τον ελληνικό πολιτισμό, γενικά, και την ελληνική γλώσσα, ειδικά», τονίζουν και προσθέτουν.
«Μεγάλο μέρος της αγγλικής γλώσσας και της διανόησης της Δύσης, έχουν τις ρίζες τους στην ελληνική γλώσσα και σκέψη. Πολλά από τα κείμενα, που έχουν επηρεάσει, τη γλώσσα και τη σκέψη μας εγράφησαν στην ελληνική γλώσσα.
Πιστεύουμε, ότι η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ενισχύει τη μάθηση σε πολυάριθμους τομείς της παιδείας, μεταξύ των οποίων τα Μαθηματικά, η Φυσική, η Μηχανολογία, η Ιστορία, η Φιλοσοφία, η Νομική, το Δράμα, οι Τέχνες και η αγγλική γλώσσα.
Γι' αυτό πιστεύουμε ακράδαντα, ότι η ελληνική γλώσσα πρέπει να περιληφθεί ως γλώσσα εθνικής σημασίας στο Εθνικό Πρόγραμμα Διδασκαλίας Γλωσσών που διαμορφώνει η Αυστραλιανή Επιτροπή Προγραμματισμού και Αξιολόγησης».
Και φυσικά, όλα τα συμπεράσματα των Αυστραλών για την παιδαγωγική ικανότητα της ελληνικής γλώσσας δεν είναι ούτε γνωστά, αλλά ούτε και αποδεκτά από τους πολιτικούς "ινστρούχτορες" του ανθελληνικού μένους, οι οποίοι εργάζονται ακόπως στο υπουργείο Παιδείας. Η κυρία Δραγώνα (με ανύπαρκτο ή μη αναγνωρισμένο πτυχίο σπουδών), κενή επιστημοσύνης, καθώς και η υπουργός Παιδείας κυρία Διαμαντοπούλου (η οποία θρασύτατα εμπιστεύτηκε την παιδεία του παιδιού της σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο που χρησιμοποιεί την αγγλική ως γλώσσα μάθησης) τολμούν να βυσοδομούν κατά της γλώσσας που αποτελεί τον κορμό της σύγχρονης επιστήμης και κατά του πνεύματος που βρήκε διέξοδο μέσα από την ελληνική γλώσσα. Οι κυρίες αυτές, παραδίδουν τους έλληνες πομάκους (παρά τις εντονότατες έγγραφες διαμαρτυρίες των Πομάκων) στις "φροντίδες" της τουρκικής γλώσσας(!) και εκπαίδευσης(!!!), παραδίδοντας ουσιαστικά ένα μέρος του ελληνικού λαού στον τουρκισμό... Φυσικά, οι δύο αυτές κυρίες -αλλά και σύσσωμη σχεδόν η κυβέρνηση Παπανδρέου- αγνοούν πως τα τουρκικά δεν υφίσταντο ως γραπτή γλώσσα μέχρι το 1924 (χρησιμοποιούσαν την αραβική γραφή). Όμως η πολιτική των δύο κυριών αγνοεί ταυτοχρόνως και την σπουδαιότητα της παγκόσμιας αναγνώρισης της ελληνικής γλώσσας, η οποία προσφέρει αφειδώς την δυνατότητα έκφρασης, ικανοποιώντας το ρητό: "οι λέξεις γεννάνε σκέψεις" (και η ελληνική γλώσσα είναι η πλουσιότερη γλώσσα σε λέξεις)... εκτός και εάν επιθυμούν να σταματήσουν την παραγωγή σκέψεων από μερίδα ή και από το σύνολο των ελλήνων πολιτών...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου