Κυριακή 28 Ιουνίου 2009

Για αυτό θα κλείσουν όλες οι φυλλάδες

Είμαι εξοργισμένος .Σήμερα αγόρασα απο το περίπτερο την φυλλάδα που ονομάζεται ΝΕΑ για να περάσω την ώρα μου.Οπως πάω να την ανοίξω πέφτει απο μέσα ένα περιοδικό που ονομάζεται Schholigans με υπότιτλο ''Για τους μαθητές του τελευταίου θρανίου''

Δεν έχω διαβάσει στην ζωή μου χειρότερο ρυπαρογράφημα.Το περιοδικό αυτό που υποτίθεται απευθύνεται σε μαθητές προπαγανδίζει ασύστολα την βία και την αλητεία.Αν ήταν απο κάποιο περιθωριακό έντυπο δεν θα έδινα σημασία αλλά αυτό το έντυπο μοιράζεται μαζί με μια mainstream φυλλάδα του καθεστώτος.

Σταχυολόγησα τρία χαρακτηριστικά κομμάτια για να καταλάβετε πέρι τίνος πρόκειται.

ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΗ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ........

ΤΗΣ ΑΝΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ..........

ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗΣ.......


ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΙΛΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ .

ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΛΟΥΚΕΤΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ........

Πηγή:vendeta

Σχόλιο: Όσο αυτά τα κείμενα αντικατοπτρίζουν αληθινά πρόσωπα τόσο κι εγώ είμαι ο Πάπας της Ρώμης. Σου πετώ ένας Γιάννης Κατσικοκλέφτης και μία διεύθυνση που ξέρω αλλά δεν διαμένω και άντε έλεγξε εσύ μετά αν είμαι υπαρκτό πρόσωπο. Σου χώνω κι ένα απειλητικό υστερόγραφο (για να δείχνει πιο "αυθεντικό") "αν είσαι μάγκας δημοσίευσέ το" και τώρα ... πειστήκαμε... Καλό το παραμύθι "αποστολέα" γελοίε δημοσιογράφε απόφοιτε σχολής Αντένα, αλλά δεν έχει δράκο.

Κι αυτό το λέμε γιατί έχουμε στείλει επιστολές με ΑΛΗΘΙΝΟ ΟΝΟΜΑ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ , ΤΗΛΕΦΩΝΟ (μόνο ΑΦΜ δεν στείλαμε) στα παραπάνω πτυελοδοχεία-εφημερίδες που ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΝ. Ίσως να μην τους άρεσε το περιεχόμενο γιατί δεν ήταν του γούστου τους παρ' ότι ευπρεπέστατο και χωρίς μπινελίκια.

Αλλά βλέπετε η προπαγάνδα που θέλουν να περάσουν είναι η Ανθελληνική. Ο Έλληνας πολίτης που μιλά Ελληνικά τους χαλά τη σούπα.

Κι επειδή εκνευρίστηκα σιχτιρίζω τους ξεφτίλες της αργυρώνητης καφροδημοσιογραφίας, δούλους των μεγαλομεγιστάνων της Νέας Τάξης και της Ταπαίρνικης "Ιδεολογίας" με αντάλλαγμα τη πατρίδα μας.


Απο το μπλογκ HeLLeNiCReVeNgE(27/6/2009)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου