Σάββατο 11 Απριλίου 2009

Υποσυνείδητα Μηνύματα

Στις 12 Σεπτεμβρίου του 1957, ο ερευνητής εμπορίου James M. Vicary, συγκάλεσε συνέντευξη τύπου, για να ανακοινώσει τη δημιουργία της καινούργιας εταιρείας με την ονομασία the Subliminal Projection Company (Εταιρεία Υποσυνείδητης Προβολής), η οποία δημιουργήθηκε για να ερευνήσει μια μεγάλη ανακάλυψη στις διαφημίσεις: «Τα υποσυνείδητα Ερεθίσματα». Ο Vicary παρουσίασε τα αποτελέσματα από πείραμα 6 εβδομάδων που διεξήχθη σε κινηματογραφική αίθουσα του New Jersey, όπου ένας υψηλής ταχύτητας κινηματογραφικός προβολέας χρησιμοποιήθηκε στο να εκπέμπει τις φράσεις «πιες Coca Cola» και «φάε ποπκόρν» κατά τη διάρκεια της ταινίας, με ταχύτητα 1/3,000 του δευτερολέπτου ανά πέντε δευτερόλεπτα, χωρίς οι φράσεις αυτές να γίνονται αντιληπτές απο το μάτι των θεατών. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι κατά τις 6 εβδομάδες που διήρκησε το πείραμα οι πωλήσεις ανέβηκαν 57,5 % στο ποπκόρν και 18.1 % για την Coca Cola

Αρα τα υποσυνείδητα μηνύματα επηρεάζουν, δίχως να γίνονται αντιληπτά.

Ένα μικρό ιστορικό απο http://minimata.50webs.com/index.html
Αυτή η ιστοσελίδα,έχει μερικά παραδείγματα υποσυνείδητων μηνυμάτων σε διαφημίσεις αναψυκτικών και ποτών,σε τραγούδια,σε παιδικές ταινίες της Walt Disney που συνεχώς στέλνουν υποσυνείδητα μηνύματα με λέξεις όπως sex και λοιπά,σε διάφορες θρησκευτικές εικόνες και πολλά άλλα.Ένα πολύ ενδιαφέρον site για τα υποσυνείδητα μηνύματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου