Πέμπτη 30 Απριλίου 2009

Macedonia,κατά το youtube,τα Σκόπια

Just receive the following message from Srbolog, pls read.
Youtube changed FYROM to "Macedonia"
Dear Greek friends,

"Youtube" started to officially use the the term "Macedonia" instead of the UN-mandated FYROM. This calls for consultations and organization of protest to the Management of Youtube. In FYROMian blogosphere this is celebrated as a great victory in the ongoing organized campaign of theirs to promote usurpation and monopolization of the Macedonian name on prominent web-sites (portals, search engines, media houses) and among software producers. Inform as much people as you can on Youtube, on social networking sites etc. As my modest contribution, I renounced the newly-introduced term "Macedonia" on my "Youtube" profile, knowing that it is not a rightful term. This battle must be fought primarily with arguments and these are on our side. Consider this issue urgent.

Regards,
Vasko

Αυτο το μήνυμα έλαβα και εγώ στον λογαριασμό μου στο youtube.
Όλοι γνωρίζουμε ποιός είναι ο Βάσκο...Είναι ένας απο τους λίγους φιλέλληνες.
Το youtube,τα Σκόπια τα είχε ως FYROM ενώ τώρα σκέτο Macedonia...

1 σχόλιο:

  1. Καλή σας μέρα μαρτυρία μου,
       Το όνομά μου είναι Μάρθα Ενδιαφε. Ζω στη Φλόριντα των ΗΠΑ και είμαι μια ευτυχισμένη γυναίκα σήμερα; και είπα τον εαυτό μου ότι κάθε δανειστή που διασώζουν την οικογένειά μου από την κακή κατάσταση μας, θα ήθελα να αναφερθώ σε κάθε πρόσωπο που ψάχνει για δάνειο προς αυτόν, έδωσε την ευτυχία για μένα και την οικογένειά μου, ήμουν στην ανάγκη ενός δανείου ύψους $ 200,000 για να ξεκινήσετε η ζωή μου όλη, όπως εγώ είμαι ανύπαντρη μητέρα με 3 παιδιά που γνώρισα ο Θεός φοβούμενος τον άνθρωπο δανειστή δανείου που να με βοηθήσει με ένα δάνειο των $ 200.000, αυτός είναι ένας Θεός φοβούμενος τον άνθρωπο, αν είστε στην ανάγκη του δανείου και θα ξεπληρώσει το επαφή δάνειο τον του πω ότι είναι η Μάρθα ενδιαφε που αναφέρονται σε αυτόν. Επικοινωνήστε με τον κ Ανδρέα Morgan μέσω e-mail? (barclayfinanceloancompany@gmail.com) Είθε ο Θεός να ευλογεί τον κ Andrea Smith ομολόγων για την άσκηση ευτυχία στη ζωή μου και την οικογένειά μου τη ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή