Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Με νέες αποκαλύψεις απειλεί ο Τζούλιαν Ασάνζ



Ευχαριστήριο λόγο από το μπαλκόνι όπου έχει βρει πολιτικό άσυλο εδώ και έξι μήνες, στην πρεσβεία του Εκουαδόρ στο Λονδίνο, εκφώνησε ο Τζούλιαν Ασάνζ. Ο ιδρυτής της WikiLeaks είπε ότι «η πόρτα είναι ανοιχτή» για τη συζήτηση σχετικά με την έκδοσή του στη Σουηδία, ενώ προειδοποίησε ότι μέσα στο 2013 η WikiLeaks θα δημοσιεύσει ένα εκατομμύριο έγγραφα που αφορούν όλες τις χώρες του κόσμου.
Ο Ασάνζ ευχαρίστησε το συγκεντρωμένο πλήθος που στεκόταν από  κάτω μαζί με τους δημοσιογράφους, που πήγε για να εκφράσει την συμπαράσταση του. «Πριν από έξι μήνες ήρθα σε αυτό το κτίριο που έγινε το σπίτι μου, το γραφείο μου και το άσυλό μου. Χάρη στην ηθική στάση της κυβέρνησης του Εκουαδόρ και της υποστήριξης του λαού της, είμαι ασφαλής και μπορώ να μιλώ από αυτό το μπαλκόνι» είπε. «Κι ενώ η ελευθερία μου είναι περιορισμένη, μπορώ ακόμα να μιλάω και να επικοινωνώ, αντίθετα με τους 232 δημοσιογράφους που βρίσκονται σήμερα στη φυλακή». Δήλωσε επίσης ότι η WikiLeaks θα δημοσιεύσει πάνω από ένα εκατομμύριο έγγραφα μέσα στο 2013 «που αφορούν όλες τις χώρες».
Αναφορά έκανε και στις κατηγορίες του Πενταγώνου που χαρακτηρίζουν τη στάση του ένα «συνεχές έγκλημα», τονίζοντας ότι «η αληθινή δημοκρατία δεν βρίσκεται μέσα στο Λευκό Οίκο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου