Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

48 εκ. Ευρώ την ημέρα κόστιζε η απεργία των φορτηγατζήδων; Τότε η 8μηνη απεργία των νταβατζήδων του λιμανιού πόσα μνημόνια ήταν;

Βγήκαν οι παπαγάλοι των ΜΜ”Ε” με μια φωνή αβανταρισμένοι από τους “έγκριτους οικονομολόγους” που δεν έχουν δουλέψει ούτε σε περίπτερο για να αποτιμήσουν την ζημια του δημοσίου από την στάση εργασίας των φορτηγατζήδων. Κατά τα πρότυπα της ζημίας του δημοσίου από το φιάσκο του Βατοπαιδίου, έβγαλαν το πόρισμα:
48,000,000 Ευρώ την ημέρα ήταν το κόστος των κινητοποιήσεων!
Και δεν βρέθηκε κανένας να τους πει “Τότε βρε κηφήνες, όταν τα χαϊδεμένα 200 άτομα του λιμανιού ρήμαζαν την Ελληνική οικονομία με την 8μηνη λευκή απεργία, πόσο κόστισαν στο δημόσιο και στον Ελληνικό λαό;”
Σύμφωνα με τους δικούς σας πάντα υπολογισμούς, χωρίς να υπολογίσουμε τα διαφυγόντα από τις ακυρώσεις εξαγωγών και πωλήσεων εισαγομένων (που ήταν το μέγιστο της ζημίας), από το πάγωμα και μόνο της αγοράς ελέω λιμανιού, τότε το κόστος ανήλθε στα
12,000,000,000 Ευρώ. ΔΩΔΕΚΑ ΔΙΣ ΕΥΡΩ, για να κάνει ο Γιωργάκης και ο Αλαβάνος την πλάκα του στο λιμάνι.
Βάλτε και την αποθετική ζημία από τον χαμένο τζίρο, τις ακυρώσεις κλπ, και τότε έχουμε μπροστά μας ένα μνημόνιο.
Μία τεράστια ζημιά από μια χούφτα πάμπλουτων που τιμωρήθηκε δεόντως: 70,000,000 Ευρώ αποζημιώσεις σε μια χούφτα νταβατζήδες. Μετά άρχισαν οι διθύραμβοι για την συμφωνία με την Cosco.
Φαίνεται ότι η συμφωνία με την Cosco ήταν ασύμφορη μέχρι που η “νέα διακυβέρνηση” την εμπλούτισε με τα ανωτέρω ποσά. Ώστε να γίνει και αυτή μία από τις θρυλικές σοσιαλιστικές συμφωνίες. 30 χρόνια πράσινες επιτυχίες…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου