
Ο ίδιος πρόσθεσε πως τα αεροσκάφη της εταιρείας του δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα ανεφοδιασμού σε άλλα αεροδρόμια –χωρίς όμως να διευκρινίζει ποια είναι αυτά- και σε όσα αεροδρόμια αντιμετωπίζονται προβλήματα η Iran Air βρίσκει καύσιμα από άλλες εταιρείες. Αναφερόμενος στους διεθνείς κανονισμούς και στην συνθήκη της πολιτικής Αεροπορίας του Σικάγο ο πρόεδρος της ιρανικής αεροπορικής εταιρείας δήλωσε πως η άρνηση ανεφοδιασμού των αεροσκαφών της Iran Air είναι παράνομη και η εταιρεία έχει το δικαίωμα να καταφύγει σε διεθνή δικαστήρια για την επίλυση του θέματος.
«Η συνθήκη του Σικάγο αναφέρει σαφώς πως οποιαδήποτε περίπτωση κυρώσεων δεν εφαρμόζονται εναντίον πολιτικών αεροσκαφών. Όταν δύο κράτη υπογράφουν αμοιβαίες συμφωνίες εμπορικών πτήσεων είναι υποχρεωμένες ώστε να παρέχουν όλα εκείνες τις διευκολύνσεις που θα επιτρέπουν την ασφαλή διεξαγωγή των πτήσεων του αερομεταφορέα του κάθε κράτους. Το Ιράν παρέχει όλες αυτές τις διευκολύνσεις, χωρίς διακρίσεις στις αεροπορικές εταιρείες που πετούν στο Ιράν», δήλωσε ακόμη ο Parvaresh. Ο εκπρόσωπος του ιρανικού υπουργείου εξωτερικών δήλωσε για το εμπάργκο που υφίσταται η Iran Air πως το μέτρο είναι παράνομο και δεν συμπεριλαμβάνεται στις κυρώσεις που έχουν επιβλήθηκε από το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ.
Μετά την επιβολή των νέων κυρώσεων από τον ΟΗΕ στις 9 Ιουνίου πολλές εταιρείες πετρελαίου όπως η BP, ή η Schell αρνούνται να ανεφοδιάζουν τα αεροσκάφη της Iran Air όταν αυτά πετούν σε δυτικούς προορισμούς όπως στη Βρετανία η τη Γαλλία. Παρόλα αυτά τα αεροσκάφη απογειώνονται και μέχρι στιγμής ανεφοδιάζονται σε άλλα αεροδρόμια όπως στην Αυστρία ή τη Γερμανία.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου