Στις 23 Δεκ. 2011 με την ΑΠΟΦΑΣΗ 198/23.12.2011, η Διυπουργική Επιτροπή Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων, αποτελούμενη από τους Υπουργούς Οικονομικών, Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας, Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων και Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης, είχε εγκρίνει το ξεπούλημα των AIRBUS A340-300, αντί πινακίου φακής για 40.4 εκατ.$ (31 εκατ.ευρώ).
Πώς είναι δυνατόν η κατακύρωση του διαγωνισμού στην Apollo να έγινε 23/12/2011 και η εταιρεία να πουλάει τους κινητήρες των Airbus από τον Νοέμβριο;
Δείτε:
Κινητήρες αεροσκαφών προς πώληση από την Apollo Aviation Group. Διαθέσιμοι το Νοέμβριο του 2011. MULTIPLE CFM56-5C4 ENGINES.
Το αφεντικό τρελάθηκε!
Οι κινητήρες CFM56-5C4 είναι κατά σύμπτωση οι κινητήρες που χρησιμοποιούν τα Airbus A340-300 που ξεπουλήθηκαν!
(It is also the only engine (CFM56-5C) used to power theAirbus A340-200 and 300 series. The engine (CFM56-5A and 5B) is also fitted to Airbus A320 series aircraft.)
Δείτε τώρα που έχωσαν την διάταξη… για να κυρώσουν νομοθετικά το ξεπούλημα.
Με την τελευταία παράγραφο 26 του άθρου 7 του πολυνομοσχεδίου που κατατέθηκε την Τρίτη 10/1/2012.
Τι να πει κανεις ;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπαρχει κατι να πουμε πολλα ομως να κανουμε και δεν ξερω ποτε και ποιος κι απο ποιους να ξεκινησουμε
Κοινες συνισταμενες χρειαζομαστε εστω και λανθασμενες που να βγαλουν τον κοσμο απο τον καναπε στο δρομο και να τους παρουμε με τις πετρες και τους 300