Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Η κάρτα για τις αποδείξεις…

Ωραίο μέτρο αυτή η κάρτα για τις αποδείξεις. Το σκέφτηκαν πολύ;
Όχι δεν θα μπω στα περί Αντίχριστου. Αν και δεν είμαι άθεος, δεν είμαι και δογματικός Χριστιανός. Το πρόβλημα δεν είναι ούτε ένας κωδικός ούτε ένα… σημάδι. Το πρόβλημα είναι ο “μεγάλος αδελφός”. Η κάρτα αυτή θα καταγράφει τις αγοραστικές μας συνήθειες με απλό και εύκολο τρόπο, online. Εγώ δεν θέλω να ξέρουν τι και πως, όχι αυτοί που μου τα πουλάνε, αλλά το κράτος. Τι τους ενδιαφέρει αν χαλάω 500 ευρώ το χρόνο σε βιβλιοπωλεία και 0 ευρώ στις εφημερίδες τους; Τους ενδιαφέρει βέβαια…!!!
Σήμερα θα παρακολουθούν τις αγορές μας, αύριο τις ανάγκες μας και μεθαύριο θα είναι σε θέση να μας ελέγχουν. Δεν με ενδιαφέρουν οι “θρησκευτικές” συνέπειες. Αυτά είναι για τους δογματικούς. Εμένα με ενδιαφέρει ότι η ελευθερία μου θα καταπατηθεί από ανθρώπους που θέλουν να ελέγχουν τις μάζες.
Η αρχή μίας  παγκόσμιας οικονομικής διακυβέρνησης!!! Τυχαίο; Δεν νομίζω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου