- Και ο Χρυσοχοΐδης συνεχίζει να βρίσκεται στη θέση του
- Πόσους νεκρούς έλληνες θέλει άραγε για να παραιτηθεί;
Ο τίτλος του υπουργείου είναι χαρακτηριστικός: Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη... Ο υπουργός όμως φαίνεται πως δεν έχει αντιληφθεί (ακόμη) πως ο πρωθυπουργός της χώρας και το Σύνταγμα (στο οποίο υποτίθεται πως ορκίστηκε) τον έχουν τοποθετήσει προϊστάμενο και πολιτικό ΥΠΕΥΘΥΝΟ στο συγκεκριμένο υπουργείο. Δηλαδή, υποτίθεται πως ο κύριος Χρυσοχοΐδης προστατεύει τους Έλληνες πολίτες...
Απλά υποτίθεται, όμως αφού τα γεγονότα και η μέχρι στιγμής πολιτική πορεία (ή αστάθεια) του κυρίου Χρυσοχοΐδη, μάλλον τον θέλουν να σφυρίζει αδιάφορα για τα δικαιώματα των ελλήνων πολιτών (εάν όμως πρόκειται για αλλοδαπούς ή μαθητευόμενους των αντεξουσιαστών φίλων του των Εξαρχείων, τότε οι αντιδράσεις είναι άμεσες, χάριν... φιλίας φυσικά).
Σήμερα, ένας πολίτης, έλληνας, έπεσε νεκρός από σφαίρες Αλβανών κακοποιών, οι οποίοι πυροβολούσαν αδιακρίτως στην προσπάθειά τους να διαφύγουν από την αστυνομία. Μπορεί να έπεσε νεκρός ένας πολίτης, αλλά ο κύριος Χρυσοχοΐδης δεν σκοπεύει να κουνηθεί από τη θέση του. Εξάλλου, την έχει αποκτήσει αυτή, κληρονομικώ δικαίω, λόγω της πρότερης υπηρεσίας του στο πρώην υπουργείο Δημόσιας Τάξης, οπότε είναι "παλιός" και τους "παλιούς" δεν τους κουνάει κανείς...
Αλήθεια, κύριε Χρυσοχοΐδη, πόσους νεκρούς έλληνες σκοπεύετε να συμπληρώσετε στο "πολιτικό σας προφίλ" ώστε να προχωρήσετε σε παραίτηση; Δεν είστε σε θέση να αντιληφθείτε πως είστε υποχρεωμένος έναντι της Πολιτείας και των πολιτών της και σεβόμενος τον ίδιο σας τον εαυτό, να δηλώσετε αμετάκλητη παραίτηση; Δεν μπορείτε να κατανοήσετε πως η παρουσία σας ενέχει περισσότερους κινδύνους παρά οφέλη για τους έλληνες πολίτες αυτής της χώρας;
Το περιστατικό της δολοφονίας του έλληνα πολίτη
Ένας 25χρονος αλβανικής καταγωγής έπεσε νεκρός από την ανταλλαγή πυροβολισμών ανάμεσα σε δυο ληστές και αστυνομικούς στο Βύρωνα, στη συμβολή των οδών Ζωοδόχου Πηγής και Παλαιών Πατρών Γερμανού.
Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληφορορίες, ο 25χρονος, ο οποίος εργάζεται ως βοηθός υδραυλικού, δέχθηκε τις σφαίρες την ώρα που... πήγαινε σε μια παρακείμενη αποθήκη.
Οι δυο δράστες, οι οποίοι, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι οι «ληστές με τις βαριοπούλες», πέταξαν και χειροβομβίδες κατά των αστυνομικών, τραυματίζοντας δυο από αυτούς.
Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, προηγήθηκε επιχείρηση των αστυνομικών της Υποδιεύθυνσης Εγκλημάτων κατά Ζωής για τη σύλληψη ληστών, σε οικία στην περιοχή.
Ο ένας εκ των ληστών συνελήφθη επί τόπου, ενώ ο δεύτερος, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, επιχείρησε να διαφύγει, εγκλωβίστηκε σε φούρνο, πέταξε χειροβομβίδα με αποτέλεσμα τον τραυματισμό των αστυνομικών.
Ο πολίτης εικάζεται πως είναι κάτοικος της περιοχής που δεν πρόλαβε να καλυφθεί κατά την ανταλλαγή των πυροβολισμών του κακοποιού με τους αστυνομικούς.
Τελικά συνελήφθησαν και οι δύο ληστές, ενώ στο σημείο βρέθηκε και άλλη χειροβομβίδα που δεν έχει εκραγεί.
Το νέο δεν είναι μόνον αυτό!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο νέο είναι ότι η Αστυνομία δεν τολμά να χρησιμοποιήσει όπλο σε κάθε περίπτωση. Η Αστυνομία είναι ΑΝΙΚΑΝΗ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ πια.
Νομίζω ότι πρέπει να κατανοήσουμε πια ( ως κοινωνία), ότι θα πρέπει να λάβουμε αποφάσεις ( Κάτι το οποίο μόνο ρητορικά το αναφέρω, ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ - Και δεν φταίνε οι ξένοι γι' αυτό).
Σχετικά με το χάλι της οικοβομίας μας ( γιατί υπάρχει συσχέτιση μεταξύ αυτών των εξελίξεων και της χειροτέρευσης της δημόσιας ασφάλειας), εδώ και καιρό παρακολουθώ τα δημοσιεύματα του ξένου τύπου για τις εξελίξεις στην ελληνική οικοβομία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο βασικό συμπέρασμα, συνίσταται στο: Ελλάδα = Χώρα απατεώνων ( και μην μου πει κανείς ότι εδώ και 3 δεκαετίες δεν ξέραμε ότι καλοπερνάγαμε με ξένα λεφτά, ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΓΕΝΕΕΣ!!). Το ξέραμε, και επιχαίραμε γι αυτό.
Τώρα τι ποιότητα έχει ένας λαός που φορτώνει στα παιδιά του δυσβάστακτα χρέη, για να καλοπερνά ο ίδιος τώρα, ας μην το σχολιάσουμε.
Η πλάκα είναι ότι τολμάμε να μιλάμε για πολιτιστική συνέχεις του ελληνισμού ( κάτι τέτοιο μάλλον ύβρις είναι για την διαχρονική και παγκόσμια έννοια του ελληνισμού).