Απάντηση έδωσε η υπουργός Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου σε επίκαιρες ερωτήσεις του βουλευτή Αχαΐας Νίκου Νικολόπουλου σχετικά με την κ. Δραγώνα.
Η απάντηση με ημερομηνία 7 Ιανουαρίου 2010 αναφέρει τα παρακάτω:
(Πάντως το…..ζουμί είναι στα παρακάτω έγγραφα τα οποία για να τα διαβάσετε πρέπει να κάνετε κλικ επάνω σε αυτά!)
Η απάντηση με ημερομηνία 7 Ιανουαρίου 2010 αναφέρει τα παρακάτω:
(Πάντως το…..ζουμί είναι στα παρακάτω έγγραφα τα οποία για να τα διαβάσετε πρέπει να κάνετε κλικ επάνω σε αυτά!)
Απαντώντας στις ερωτήσεις και ΑΚΕ με αριθμούς 1800/66/1-12-09 & 2615/89/15-12-09, τις οποίες κατέθεσε ο βουλευτής Ν. Νικολόπουλος σχετικά με την «Τοποθέτηση της κ. Θάλεια Δραγώνα στην θέση της ειδικής γραμματέως του Υπουργείου Παιδείας» σας κάνουμε γνωστά τα ακόλουθα:
Η επιστημονική συγκρότηση και το διεθνώς αναγνωρισμένο ερευνητικό έργο της κ. Θάλειας Δραγώνα , βουλευτή επικρατείας του ΠΑΣΟΚ στην προηγούμενη βουλή και επί 14 χρόνια τακτικής καθηγήτριας Κοινωνικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών αποτέλεσαν βασικά κριτήρια στην επιλογή της στη θέση Ειδικής γραμματέως του Υπουργείου Παιδείας ,Δια βίου μάθησης και Θρησκευμάτων .
Η κριτική που έχει ασκηθεί στο πρόσωπό της και τα όσα επικαλείστε για «υποτιμητικά και απαξιωτικά λόγια για τον Ελληνισμό », «μεγαλείο της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας» και «μείωση της ελληνικής εθνικής ταυτότητας» δεν έχουν οποιαδήποτε σχέση με την πραγματικότητα. Αποτελούν συμπεράσματα και σχόλια βασισμένα στην απομόνωση λέξεων από επιστημονικά συγγράμματα ή και ομιλίες της σε ελληνικά και διεθνή φόρα. Πρόκειται για μια επικίνδυνη πρακτική που κατατείνει στη φίμωση του επιστημονικού λόγου και της έρευνας και στην απόρριψη της επιστημονικής άποψης , που αποτελούν τη βάση της παιδευτικής διαδικασίας και της πνευματικής ανέλιξης. Στην συγκεκριμένη περίπτωση αποτελούν και επικίνδυνη παραποίηση της πραγματική θέσης της συγγραφέως σε θέματα εξαιρετικά ευαίσθητα , που προφανώς δεν μπορούν να αναπτυχθούν με μεμονωμένες λέξεις αλλά απαιτούν πλήρεις αναλύσεις.
Για παράδειγμα αποδίδετε στην κ. Δραγώνα ότι μιλά απροκάλυπτα για το «μεγαλείο της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας», όταν η πραγματική διατύπωση είναι: …. «Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η αποσιώπηση της σημασίας, της τεράστιας δύναμης και του κύρους της οθωμανικής αυτοκρατορίας» θέση που συμπληρώνεται στην επόμενη παράγραφο με «Αντίστοιχη μπορεί να θεωρηθεί και η απουσία στα βιβλία της Ιστορίας οποιασδήποτε μνείας στην επιρροή της Ελληνικής Επανάστασης στα εθνικοαπελευθερωτικά κινήματα που δημιούργησαν τα σύγχρονα βαλκανικά κράτη».
Ζητούμενο για τη νέα γενιά και την κοινωνία μας γενικότερα , δεν είναι η ανάλυση της βαθύτερης έννοιας κάθε λέξης ενός επιστημονικού συγγράμματος από τους μη ειδικούς. Σημασία έχει η διευκόλυνση της επιστημονικής έρευνας σε κάθε τομέα, και κυρίως η προώθηση νέων εκπαιδευτικών προγραμμάτων και η εξασφάλιση σχολικών βιβλίων που σε αντίθεση με τα σημερινά θα παρέχουν γνώση και θα καλλιεργούν την κριτική σκέψη.
Καλά βιβλία, για κάθε μάθημα, για όλους τους μαθητές, κάθε τάξης. Σε αυτήν την κατεύθυνση θα κινηθούμε με οργανωμένες παιδαγωγικά διαδικασίες στις οποίες θα συμμετέχουν διακεκριμένοι ακαδημαϊκοί και μάχιμοι εκπαιδευτικοί.
Η υπουργός Άννα Διαμαντοπούλου
Η επιστημονική συγκρότηση και το διεθνώς αναγνωρισμένο ερευνητικό έργο της κ. Θάλειας Δραγώνα , βουλευτή επικρατείας του ΠΑΣΟΚ στην προηγούμενη βουλή και επί 14 χρόνια τακτικής καθηγήτριας Κοινωνικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών αποτέλεσαν βασικά κριτήρια στην επιλογή της στη θέση Ειδικής γραμματέως του Υπουργείου Παιδείας ,Δια βίου μάθησης και Θρησκευμάτων .
Η κριτική που έχει ασκηθεί στο πρόσωπό της και τα όσα επικαλείστε για «υποτιμητικά και απαξιωτικά λόγια για τον Ελληνισμό », «μεγαλείο της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας» και «μείωση της ελληνικής εθνικής ταυτότητας» δεν έχουν οποιαδήποτε σχέση με την πραγματικότητα. Αποτελούν συμπεράσματα και σχόλια βασισμένα στην απομόνωση λέξεων από επιστημονικά συγγράμματα ή και ομιλίες της σε ελληνικά και διεθνή φόρα. Πρόκειται για μια επικίνδυνη πρακτική που κατατείνει στη φίμωση του επιστημονικού λόγου και της έρευνας και στην απόρριψη της επιστημονικής άποψης , που αποτελούν τη βάση της παιδευτικής διαδικασίας και της πνευματικής ανέλιξης. Στην συγκεκριμένη περίπτωση αποτελούν και επικίνδυνη παραποίηση της πραγματική θέσης της συγγραφέως σε θέματα εξαιρετικά ευαίσθητα , που προφανώς δεν μπορούν να αναπτυχθούν με μεμονωμένες λέξεις αλλά απαιτούν πλήρεις αναλύσεις.
Για παράδειγμα αποδίδετε στην κ. Δραγώνα ότι μιλά απροκάλυπτα για το «μεγαλείο της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας», όταν η πραγματική διατύπωση είναι: …. «Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η αποσιώπηση της σημασίας, της τεράστιας δύναμης και του κύρους της οθωμανικής αυτοκρατορίας» θέση που συμπληρώνεται στην επόμενη παράγραφο με «Αντίστοιχη μπορεί να θεωρηθεί και η απουσία στα βιβλία της Ιστορίας οποιασδήποτε μνείας στην επιρροή της Ελληνικής Επανάστασης στα εθνικοαπελευθερωτικά κινήματα που δημιούργησαν τα σύγχρονα βαλκανικά κράτη».
Ζητούμενο για τη νέα γενιά και την κοινωνία μας γενικότερα , δεν είναι η ανάλυση της βαθύτερης έννοιας κάθε λέξης ενός επιστημονικού συγγράμματος από τους μη ειδικούς. Σημασία έχει η διευκόλυνση της επιστημονικής έρευνας σε κάθε τομέα, και κυρίως η προώθηση νέων εκπαιδευτικών προγραμμάτων και η εξασφάλιση σχολικών βιβλίων που σε αντίθεση με τα σημερινά θα παρέχουν γνώση και θα καλλιεργούν την κριτική σκέψη.
Καλά βιβλία, για κάθε μάθημα, για όλους τους μαθητές, κάθε τάξης. Σε αυτήν την κατεύθυνση θα κινηθούμε με οργανωμένες παιδαγωγικά διαδικασίες στις οποίες θα συμμετέχουν διακεκριμένοι ακαδημαϊκοί και μάχιμοι εκπαιδευτικοί.
Η υπουργός Άννα Διαμαντοπούλου
http://online-pressblog.blogspot.com/2010/01/blog-post_1934.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου