Απίστευτο και όμως αληθινό
Οι συντονισμένες προσπάθειες εκτουρκισμού της Θράκης που καταβάλει του τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής είναι δεδομένες και εν πολλοίς έχουν αναλυθεί και αντιμετωπίζονται, σε όλα τα πιθανά “μέτωπα” που ανοίγει η επεκτατική τουρκική πολιτική στη Θράκη.
Ο βασικός κορμός λειτουργίας της τουρκικής προπαγάνδας απευθύνεται στις νέες ηλικίες των μουσουλμάνων και κατά το χρονικό διάστημα των τελευταίων (τουλάχιστον) δέκα ετών, η “πίεση” του εκάστοτε Τούρκου προξένου είναι προς τις το δυνατόν νεαρότερες ηλικίες, ακόμη και των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Μάλιστα, η “προπαγάνδα” ξεκινάει από την γνώση της τουρκικής γλώσσας και της χρησιμοποίησή της σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινότητας των νέων (από κοινωνική συναναστροφή έως το παιχνίδι).
Είναι γνωστές οι “παρεμβάσεις” των τουρκοτσολιάδων που επιδιώκουν την δημιουργία τουρκόφωνων ή δίγλωσσων νηπιαγωγείων, προκειμένου να εκτουρκίσουν έστω και γλωσσικά ένα σημαντικό αριθμητικά πληθυσμιακό ποσοστό της Θράκης, τους Πομάκους. Το “παιχνίδι της γλώσσας”, από την πλευρά της Άγκυρας, αποσκοπεί ουσιαστικά στο να στηρίξει τους παραλογισμούς της τουρκικής προπαγάνδας περί ανυπαρξίας των Πομάκων, της γλώσσας τους και των ιδιαίτερων ηθών και εθίμων. Για τους τούρκους πράκτορες δεν υπάρχουν Πομάκοι, παρά μόνο “τούρκοι” οι οποίοι μιλάνε κάποια άλλη γλώσσα (ίσως με αυτό το σκεπτικό ένας μουσουλμάνος εσκιμώος είναι τούρκος που μιλάει κάποια άλλη γλώσσα)!!!
Η επικινδυνότητα του εγχειρήματος αφανισμού της Πομακικής γλώσσας, που επιδιώκει στον αφανισμό της διαφορετικότητας των Πομάκων και την ταυτόχρονη αφομοίωσή τους από τον συνεχώς ενεργούμενο (και όχι απαραίτητα επεκτάσιμο) τουρκισμό στην Θράκη, μέσω της παρεχόμενης Παιδείας από το ελληνικό κράτος, υποστηρίζεται δυστυχώς και από κάποιους(;) ανίκανους έλληνες εκπαιδευτικούς (δεν γίνεται αναφορά στον Σύλλογο Τούρκων Επιστημόνων)!!!
Σύμφωνα με αναμφισβήτητες πληροφορίες, στο Δημόσιο Λύκειο Γλαύκης (ορεινό Πομακικό χωριό του Ν. Ξάνθης), καθηγητής προτρέπει τους νεαρούς πομάκους μαθητές να μάθουν την τουρκική γλώσσα, λέγοντάς τους επακριβώς: “Γιατί μιλάτε Πομάκικα; Δεν πρέπει να μιλάτε Πομάκικα, επειδή είναι μία νεκρή γλώσσα, ανύπαρκτη, που δεν έχει ούτε γραφή. Θα πρέπει να μιλάτε Ελληνικά και Τούρκικα...”!!!
Είναι αδύνατον να κατανοήσει ο οποιοσδήποτε τι ακριβώς συμβαίνει με τον εγκέφαλο του συγκεκριμένου “εκπαιδευτικού”, ο οποίος προφανώς δεν κατανοεί την σημαντικότητα του λειτουργήματος που επιτελεί. Φυσικά, ο εν λόγω εκπαιδευτικός πληρεί τις προϋποθέσεις εκπαίδευσης που αντιλαμβάνεται η κυρία Δραγώνα και η “ομόσταυλή” της κυρία Κόκλα (περιφερειάρχης Αν. Μακεδονίας και Θράκης), αλλά ίσως κάποιοι φορείς ή και πρόσωπα θα έπρεπε να ασχοληθούν με την συγκεκριμένη προτροπή του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού, ο οποίος εργάζεται στο πνεύμα της γραμμής που επιθυμεί διακαώς η τουρκική προπαγάνδα (και οι μηχανισμοί της) να επιβάλει στην ελληνική εκπαίδευση. Μήπως κάποιος θα έπρεπε να ρωτήσει τον εν λόγω προφανώς αγράμματο, ανιστόρητο και παντελώς ανεύθυνο εκπαιδευτικό, γιατί να “νεκρωθεί” η Πομακική γλώσσα, αλλά και ποιός ο λόγος χρήσης της τουρκικής γλώσσας εντός της ελληνικής επικράτειας; Ή ο εκπαιδευτικός αυτός έχει την εντύπωση πως η Θράκη δεν βρίσκεται στην Ελληνική Επικράτεια; Μήπως έχει πληροφορίες πως η Θράκη θα πάψει να συμπεριλαμβάνεται εντός της ελληνικής επικράτειας και προσπαθεί να βοηθήσει τους Πομάκους μαθητές του ώστε να γνωρίζουν την επόμενη επίσημη γλώσσα της περιοχής;
Επειδή η γελοιότητα, ο (πολλές φορές επικίνδυνος) υποκειμενισμός και η παράλογες “εκπαιδευτικές παρεμβάσεις” έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τα επιτρεπτά όρια, μήπως θα έπρεπε σε κάποιες χαρακτηριστικές περιπτώσεις να παρεμβαίνει η Δικαιοσύνη ή οι αρμόδιες υπηρεσίες του κράτους και να αποδίδονται οι ευθύνες σε εκείνους που μέσω της αφέλειας ή της επικίνδυνης αυτόβουλης προσωπικής τους παρέμβασης, λειτουργούν ως υπομόχλια του τουρκικού επεκτατισμού;
Απαράδεκτος εκπαιδευτικός χειρισμός
Στο ίδιο σχολείο, δυστυχώς συμβαίνουν και άλλα, που ντροπιάζουν το σύστημα εκπαίδευσής μας και που ίσως θα έπρεπε να απασχολήσουν σοβαρά όσους εργάζονται προς την κατεύθυνση της πραγματικής και ουσιαστικής εκπαίδευσης των μουσουλμάνων της Θράκης (Δραγώνα ακούει;).
Έτσι, παρατηρείται πως στο σχολείο-λύκειο αυτό δεν υπάρχουν έμπειροι εκπαιδευτικοί, επειδή όλοι τους αντικαταστάθηκαν από νεοπροσληφθέντες καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το φαινόμενο αυτό, επηρεάζει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης και λειτουργεί αρνητικά για τα νεαρά μουσουλμανόπουλα (αγόρια και κορίτσια) που θα διεκδικήσουν φέτος την εισαγωγή τους σε ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας.
Έτσι, για παράδειγμα, ενώ στο Δημόσιο Γυμνάσιο, που στεγάζεται στον ίδιο χώρο, υπάρχει χημικός, δεν συμβαίνει το ίδιο και στο Λύκειο, του οποίου οι μαθητές που έχουν διαλέξει κατεύθυνση που συμπεριλαμβάνει την Χημεία δεν έχουν τον κατάλληλο καθηγητή για να τους διδάξει κι έτσι διδάσκονται το συγκεκριμένο μάθημα κατεύθυνσης από καθηγητή που δεν έχει την “ειδικότητα”!!! Την ίδια στιγμή, Χημικός καθηγητής υπάρχει στο Γυμνάσιο Γλαύκης!!!
Η μόνη βοήθεια, που δέχονται οι έλληνες Πομάκοι μουσουλμάνοι μαθητές, είναι μέσω της ενισχυτικής διδασκαλίας (που γίνεται ευτυχώς από έμπειρους και κατάλληλους εκπαιδευτικούς) η οποία όμως κρίνεται επιεικώς ανεπαρκής λόγω του ελάχιστου χρόνου που διαρκεί η διδασκαλία αυτή. Κι έτσι, φτάνουμε σε ένα τραγικό (αλλά και απαράδεκτο) σημείο, οι μαθητές, που διψούν για μάθηση, να διαμαρτύρονται για την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης και η πολιτεία μέσω των οργάνων της (διευθυντής σχολείου, τοπική διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, υπουργείο Παιδείας) να αδρανεί, ανίκανη(;) να δώσει λύση στο απολύτως δίκαιο αίτημα των μαθητών...
Αν και το τελευταίο θέμα αποτελεί ένα γενικότερο πρόβλημα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, σε ολόκληρη τη χώρα, μήπως θα έπρεπε λόγω της ιδιαιτερότητας της περιοχής (Θράκη) η κυβέρνηση να κινήσει τα κατάλληλα νήματα και να τοποθετήσει τους κατάλληλους ανθρώπους, έτσι ώστε να μην συμβαίνει το παράδοξο, ένα ελληνικό σχολείο να κρίνεται ανεπαρκές και ταυτόχρονα κάποιοι που νομίζουν ότι είναι εκπαιδευτικοί, να αφελληνίζουν τους μαθητές, προτρέποντάς τους να μην μιλάνε την μητρική τους γλώσσα; Γιατί αυτό δεν συμβαίνει και σε μαθητές που είναι Πόντιοι, Σαρκατσάνοι, Ηπειρώτες, Κρητικοί κ.α.; Φυσικά (και είναι ιστορικά καταγεγραμμένο) δεν αποτελεί παράδοξο το φαινόμενο κατά το οποίο έλληνες μάχονται κατά του Ελληνισμού. Μην ξεχνάμε πως έλληνες αποτελούσαν τα κύματα κρούσης που χρησιμοποιούσε ο Μωάμεθ ο Πορθητής, όταν πολιορκούσε την Κωνσταντινούπολη... Αλλά εκείνοι ήταν μισθοφόροι και δεν συγκρίνονται με το σημερινό παράδοξο φαινόμενο, σύμφωνα με το οποίο το ελληνικό κράτος πληρώνει τους... "πολιορκητές" του...
Τι συμβαίνει στα δημόσια σχολεία της Θράκης, τα οποία “εκπαιδεύουν” έλληνες μουσουλμάνους μαθητές; Μήπως κάποιοι πήραν την απόφαση να βοηθήσουν το έργο του τούρκου πρόξενου της Κομοτηνής, πιέζοντας τα νεαρά πομακόπουλα προς την “αγκαλιά” της τουρκικής προπαγάνδας;
Κωνσταντίνος
Υ.Γ.: Ευελπιστώντας πως θα υπάρξει θετική εξέλιξη, δεν ανακοινώνεται το όνομα του “εκπαιδευτικού” που προτρέπει τους νεαρούς Πομάκους στην χρήση της τουρκικής γλώσσας. Εφεξής, θα παρουσιάζονται με ονοματεπώνυμο οι σύγχρονοι “εφιάλτες” της χώρας μας. Κι αυτό, επειδή υπάρχουν αδιάσειστα στοιχεία και αδιαμφισβήτητες και εξίσου ακλόνητες μαρτυρίες. Ήρθε ο καιρός να τοποθετείται ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του... έτσι, για να μαθαίνουμε σιγά-σιγά ποιοί και πως δρουν στην Θράκη και πως ο μοναδικός πράκτορας δεν είναι ο Σαρνίτς...
Οι συντονισμένες προσπάθειες εκτουρκισμού της Θράκης που καταβάλει του τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής είναι δεδομένες και εν πολλοίς έχουν αναλυθεί και αντιμετωπίζονται, σε όλα τα πιθανά “μέτωπα” που ανοίγει η επεκτατική τουρκική πολιτική στη Θράκη.
Ο βασικός κορμός λειτουργίας της τουρκικής προπαγάνδας απευθύνεται στις νέες ηλικίες των μουσουλμάνων και κατά το χρονικό διάστημα των τελευταίων (τουλάχιστον) δέκα ετών, η “πίεση” του εκάστοτε Τούρκου προξένου είναι προς τις το δυνατόν νεαρότερες ηλικίες, ακόμη και των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Μάλιστα, η “προπαγάνδα” ξεκινάει από την γνώση της τουρκικής γλώσσας και της χρησιμοποίησή της σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινότητας των νέων (από κοινωνική συναναστροφή έως το παιχνίδι).
Είναι γνωστές οι “παρεμβάσεις” των τουρκοτσολιάδων που επιδιώκουν την δημιουργία τουρκόφωνων ή δίγλωσσων νηπιαγωγείων, προκειμένου να εκτουρκίσουν έστω και γλωσσικά ένα σημαντικό αριθμητικά πληθυσμιακό ποσοστό της Θράκης, τους Πομάκους. Το “παιχνίδι της γλώσσας”, από την πλευρά της Άγκυρας, αποσκοπεί ουσιαστικά στο να στηρίξει τους παραλογισμούς της τουρκικής προπαγάνδας περί ανυπαρξίας των Πομάκων, της γλώσσας τους και των ιδιαίτερων ηθών και εθίμων. Για τους τούρκους πράκτορες δεν υπάρχουν Πομάκοι, παρά μόνο “τούρκοι” οι οποίοι μιλάνε κάποια άλλη γλώσσα (ίσως με αυτό το σκεπτικό ένας μουσουλμάνος εσκιμώος είναι τούρκος που μιλάει κάποια άλλη γλώσσα)!!!
Η επικινδυνότητα του εγχειρήματος αφανισμού της Πομακικής γλώσσας, που επιδιώκει στον αφανισμό της διαφορετικότητας των Πομάκων και την ταυτόχρονη αφομοίωσή τους από τον συνεχώς ενεργούμενο (και όχι απαραίτητα επεκτάσιμο) τουρκισμό στην Θράκη, μέσω της παρεχόμενης Παιδείας από το ελληνικό κράτος, υποστηρίζεται δυστυχώς και από κάποιους(;) ανίκανους έλληνες εκπαιδευτικούς (δεν γίνεται αναφορά στον Σύλλογο Τούρκων Επιστημόνων)!!!
Σύμφωνα με αναμφισβήτητες πληροφορίες, στο Δημόσιο Λύκειο Γλαύκης (ορεινό Πομακικό χωριό του Ν. Ξάνθης), καθηγητής προτρέπει τους νεαρούς πομάκους μαθητές να μάθουν την τουρκική γλώσσα, λέγοντάς τους επακριβώς: “Γιατί μιλάτε Πομάκικα; Δεν πρέπει να μιλάτε Πομάκικα, επειδή είναι μία νεκρή γλώσσα, ανύπαρκτη, που δεν έχει ούτε γραφή. Θα πρέπει να μιλάτε Ελληνικά και Τούρκικα...”!!!
Είναι αδύνατον να κατανοήσει ο οποιοσδήποτε τι ακριβώς συμβαίνει με τον εγκέφαλο του συγκεκριμένου “εκπαιδευτικού”, ο οποίος προφανώς δεν κατανοεί την σημαντικότητα του λειτουργήματος που επιτελεί. Φυσικά, ο εν λόγω εκπαιδευτικός πληρεί τις προϋποθέσεις εκπαίδευσης που αντιλαμβάνεται η κυρία Δραγώνα και η “ομόσταυλή” της κυρία Κόκλα (περιφερειάρχης Αν. Μακεδονίας και Θράκης), αλλά ίσως κάποιοι φορείς ή και πρόσωπα θα έπρεπε να ασχοληθούν με την συγκεκριμένη προτροπή του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού, ο οποίος εργάζεται στο πνεύμα της γραμμής που επιθυμεί διακαώς η τουρκική προπαγάνδα (και οι μηχανισμοί της) να επιβάλει στην ελληνική εκπαίδευση. Μήπως κάποιος θα έπρεπε να ρωτήσει τον εν λόγω προφανώς αγράμματο, ανιστόρητο και παντελώς ανεύθυνο εκπαιδευτικό, γιατί να “νεκρωθεί” η Πομακική γλώσσα, αλλά και ποιός ο λόγος χρήσης της τουρκικής γλώσσας εντός της ελληνικής επικράτειας; Ή ο εκπαιδευτικός αυτός έχει την εντύπωση πως η Θράκη δεν βρίσκεται στην Ελληνική Επικράτεια; Μήπως έχει πληροφορίες πως η Θράκη θα πάψει να συμπεριλαμβάνεται εντός της ελληνικής επικράτειας και προσπαθεί να βοηθήσει τους Πομάκους μαθητές του ώστε να γνωρίζουν την επόμενη επίσημη γλώσσα της περιοχής;
Επειδή η γελοιότητα, ο (πολλές φορές επικίνδυνος) υποκειμενισμός και η παράλογες “εκπαιδευτικές παρεμβάσεις” έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τα επιτρεπτά όρια, μήπως θα έπρεπε σε κάποιες χαρακτηριστικές περιπτώσεις να παρεμβαίνει η Δικαιοσύνη ή οι αρμόδιες υπηρεσίες του κράτους και να αποδίδονται οι ευθύνες σε εκείνους που μέσω της αφέλειας ή της επικίνδυνης αυτόβουλης προσωπικής τους παρέμβασης, λειτουργούν ως υπομόχλια του τουρκικού επεκτατισμού;
Απαράδεκτος εκπαιδευτικός χειρισμός
Στο ίδιο σχολείο, δυστυχώς συμβαίνουν και άλλα, που ντροπιάζουν το σύστημα εκπαίδευσής μας και που ίσως θα έπρεπε να απασχολήσουν σοβαρά όσους εργάζονται προς την κατεύθυνση της πραγματικής και ουσιαστικής εκπαίδευσης των μουσουλμάνων της Θράκης (Δραγώνα ακούει;).
Έτσι, παρατηρείται πως στο σχολείο-λύκειο αυτό δεν υπάρχουν έμπειροι εκπαιδευτικοί, επειδή όλοι τους αντικαταστάθηκαν από νεοπροσληφθέντες καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το φαινόμενο αυτό, επηρεάζει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης και λειτουργεί αρνητικά για τα νεαρά μουσουλμανόπουλα (αγόρια και κορίτσια) που θα διεκδικήσουν φέτος την εισαγωγή τους σε ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας.
Έτσι, για παράδειγμα, ενώ στο Δημόσιο Γυμνάσιο, που στεγάζεται στον ίδιο χώρο, υπάρχει χημικός, δεν συμβαίνει το ίδιο και στο Λύκειο, του οποίου οι μαθητές που έχουν διαλέξει κατεύθυνση που συμπεριλαμβάνει την Χημεία δεν έχουν τον κατάλληλο καθηγητή για να τους διδάξει κι έτσι διδάσκονται το συγκεκριμένο μάθημα κατεύθυνσης από καθηγητή που δεν έχει την “ειδικότητα”!!! Την ίδια στιγμή, Χημικός καθηγητής υπάρχει στο Γυμνάσιο Γλαύκης!!!
Η μόνη βοήθεια, που δέχονται οι έλληνες Πομάκοι μουσουλμάνοι μαθητές, είναι μέσω της ενισχυτικής διδασκαλίας (που γίνεται ευτυχώς από έμπειρους και κατάλληλους εκπαιδευτικούς) η οποία όμως κρίνεται επιεικώς ανεπαρκής λόγω του ελάχιστου χρόνου που διαρκεί η διδασκαλία αυτή. Κι έτσι, φτάνουμε σε ένα τραγικό (αλλά και απαράδεκτο) σημείο, οι μαθητές, που διψούν για μάθηση, να διαμαρτύρονται για την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης και η πολιτεία μέσω των οργάνων της (διευθυντής σχολείου, τοπική διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, υπουργείο Παιδείας) να αδρανεί, ανίκανη(;) να δώσει λύση στο απολύτως δίκαιο αίτημα των μαθητών...
Αν και το τελευταίο θέμα αποτελεί ένα γενικότερο πρόβλημα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, σε ολόκληρη τη χώρα, μήπως θα έπρεπε λόγω της ιδιαιτερότητας της περιοχής (Θράκη) η κυβέρνηση να κινήσει τα κατάλληλα νήματα και να τοποθετήσει τους κατάλληλους ανθρώπους, έτσι ώστε να μην συμβαίνει το παράδοξο, ένα ελληνικό σχολείο να κρίνεται ανεπαρκές και ταυτόχρονα κάποιοι που νομίζουν ότι είναι εκπαιδευτικοί, να αφελληνίζουν τους μαθητές, προτρέποντάς τους να μην μιλάνε την μητρική τους γλώσσα; Γιατί αυτό δεν συμβαίνει και σε μαθητές που είναι Πόντιοι, Σαρκατσάνοι, Ηπειρώτες, Κρητικοί κ.α.; Φυσικά (και είναι ιστορικά καταγεγραμμένο) δεν αποτελεί παράδοξο το φαινόμενο κατά το οποίο έλληνες μάχονται κατά του Ελληνισμού. Μην ξεχνάμε πως έλληνες αποτελούσαν τα κύματα κρούσης που χρησιμοποιούσε ο Μωάμεθ ο Πορθητής, όταν πολιορκούσε την Κωνσταντινούπολη... Αλλά εκείνοι ήταν μισθοφόροι και δεν συγκρίνονται με το σημερινό παράδοξο φαινόμενο, σύμφωνα με το οποίο το ελληνικό κράτος πληρώνει τους... "πολιορκητές" του...
Τι συμβαίνει στα δημόσια σχολεία της Θράκης, τα οποία “εκπαιδεύουν” έλληνες μουσουλμάνους μαθητές; Μήπως κάποιοι πήραν την απόφαση να βοηθήσουν το έργο του τούρκου πρόξενου της Κομοτηνής, πιέζοντας τα νεαρά πομακόπουλα προς την “αγκαλιά” της τουρκικής προπαγάνδας;
Κωνσταντίνος
Υ.Γ.: Ευελπιστώντας πως θα υπάρξει θετική εξέλιξη, δεν ανακοινώνεται το όνομα του “εκπαιδευτικού” που προτρέπει τους νεαρούς Πομάκους στην χρήση της τουρκικής γλώσσας. Εφεξής, θα παρουσιάζονται με ονοματεπώνυμο οι σύγχρονοι “εφιάλτες” της χώρας μας. Κι αυτό, επειδή υπάρχουν αδιάσειστα στοιχεία και αδιαμφισβήτητες και εξίσου ακλόνητες μαρτυρίες. Ήρθε ο καιρός να τοποθετείται ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του... έτσι, για να μαθαίνουμε σιγά-σιγά ποιοί και πως δρουν στην Θράκη και πως ο μοναδικός πράκτορας δεν είναι ο Σαρνίτς...
Ίσως ,καλό θε είναι να ύπαρξη δομημένος σχεδιασμός , που θα υπάρχει αντανάκλαση σε 5 επίπεδα δια κλαδώσεις σε 5 χώρες στην βάσει της θεωρίας των συγκοινωνούντων δοχείων
ΑπάντησηΔιαγραφήΙμπεριαλιστικός σοβινισμός Επεκτατισμός της Τουρκιάς Αλβανίας Σκοπιανών, θα πρέπει να απαντηθεί με την Κάθοδο των σέρβων όπως και με ΜΚΟ από κούρδους για τους σέρβους και από σέρβους για τους κούρδους και Βούλγαρους για τους Έλληνες για την Μακεδονία και από Έλληνες για την ελευθερία τον βούλγαρων στα Σκόπια .
Δράση Αντίδραση με συντεταγμένη γραμμή από Σλάβο σέρβους , Σλάβο Βούλγαρους ,{ Και Σλάβο Έλληνες =Σλαβομακεδόνες?} μαζί με την περιφερική συντεταγμένη , Ελλάδας Βουλγαρίας Σερβίας, Ρουμανίας , Κουρδιας .
Επίσης στήριξη και υποστήριξη Κουρδικό-Πομακικου Προξενείου στην Θράκη μαζί με όλους πάλι με ΜΚΟ Ελλάδας , Βουλγαρίας , Σερβίας ,Κουρδιας= μελλοντική Τουρκία .
ЭΕ
Δυστυχώς δεν βλέπω να υπάρχει η δυνατότητα να κάνουν κάτι τέτοια οι δικοί μας πολιτικοί.Αν ήταν θα τα είχαν κάνει ήδη φαντάζομαι.Οι πολιτικοί μας,φαίνεται,ότι δεν μπορούν-ίσως και δεν θέλουν-να χτυπήσουν εκείνα τα συμφέροντα που είναι εναντίον των δικών μας.Ίσως θα μπορούσε να υπήρχε μια υπηρεσία ανεξάρτητη απο τη κυβέρνηση και να έκανε διάφορα στα γύρω κράτη ώστε να μην κινδυνεύσουν τα συμφέροντα της χώρας μας και εν γένει η εθνική κυριαρχία της Ελλάδας.Αλλά είναι δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο.
ΑπάντησηΔιαγραφή