Θέλουν μάλιστα όλα τα κτίρια του ΑΠΘ να περιέλθουν σε εβραϊκή κυριότητα!
Ο φιλοσιωνιστικός οχετός των Terminal 119 δεν έχει τέλος. Μετά την επί χρόνια απροκάλυπτη υποστήριξη τους στο δολοφονικό κράτος του Ισραήλ και την ηθική κάλυψη που παρέχουν στα σιωνιστικά εγκλήματα με το πρόσχημα της καταπολέμησης του αντισημιτισμού, μετά την επίσης συνεχή και επίμονη προσπάθεια εξωραϊσμού του αμερικάνικου ιμπεριαλισμού, τώρα έρχονται να αμφισβητήσουν και την ελληνικότητα της Θεσσαλονίκης. Στα πλαίσια των εκδηλώσεων «Τριήμερο ενάντια στον αντισημιτισμό» , που πραγματοποιήθηκε στην Θεσσαλονίκη στις 2, 4 και 6 Ιουνίου, έλαβε χώρα εισήγηση με τίτλο: «Ο αντισημιτισμός ως σημασία για τη συγκρότηση του ελληνικού κράτους», η οποία και δημοσιεύθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα τους:
http://www.terminal119.gr/show.php?id=464
Στο εν λόγω λιβελλογράφημα εξυβρίζουν τους Έλληνες ως «μπάσταρδους», «μισαλλόδοξους», «αντισημίτες» και «πλιατσικολόγους», ενώ ιδιαίτερη μνεία κάνουν για τον δάσκαλο του Γένους και φονευθέντα από τους Εβραίους Αγ. Κοσμά τον Αιτωλό, τον οποίον και χαρακτηρίζουν «εθνικιστή αγκιτάτορα, μανιώδη αντισημίτη και γενικότερα ένα κάθαρμα». Υποστηρίζουν επίσης ότι ουσιαστικά η Θεσσαλονίκη υπήρξε μία κατά βάση εβραϊκή πόλη, όπου συμβίωναν πολλές εθνότητες, και η οποία σε καμία περίπτωση δεν υπήρξε ελληνική. Ο ελληνικός στρατός που εισήλθε (ή μάλλον εισέβαλε) το 1912 στην πόλη, δεν την απελευθέρωσε από τον οθωμανικό ζυγό, αλλά την «προσάρτησε» στο ελληνικό κράτος. Στη συνέχεια οι Έλληνες «εξελλήνισαν βιαίως» την πόλη (την «ελληνοποίησαν» κατά την Ρένα Μόλχο), αλλοιώνοντας έτσι τον εβραϊκό – πολυπολιτισμικό χαρακτήρα της.
Στο εν λόγω λιβελλογράφημα εξυβρίζουν τους Έλληνες ως «μπάσταρδους», «μισαλλόδοξους», «αντισημίτες» και «πλιατσικολόγους», ενώ ιδιαίτερη μνεία κάνουν για τον δάσκαλο του Γένους και φονευθέντα από τους Εβραίους Αγ. Κοσμά τον Αιτωλό, τον οποίον και χαρακτηρίζουν «εθνικιστή αγκιτάτορα, μανιώδη αντισημίτη και γενικότερα ένα κάθαρμα». Υποστηρίζουν επίσης ότι ουσιαστικά η Θεσσαλονίκη υπήρξε μία κατά βάση εβραϊκή πόλη, όπου συμβίωναν πολλές εθνότητες, και η οποία σε καμία περίπτωση δεν υπήρξε ελληνική. Ο ελληνικός στρατός που εισήλθε (ή μάλλον εισέβαλε) το 1912 στην πόλη, δεν την απελευθέρωσε από τον οθωμανικό ζυγό, αλλά την «προσάρτησε» στο ελληνικό κράτος. Στη συνέχεια οι Έλληνες «εξελλήνισαν βιαίως» την πόλη (την «ελληνοποίησαν» κατά την Ρένα Μόλχο), αλλοιώνοντας έτσι τον εβραϊκό – πολυπολιτισμικό χαρακτήρα της.
Με λίγα λόγια δηλαδή η Θεσσαλονίκη (ή «Σαλονίκη») δεν ανήκε και δεν ανήκει ιστορικά και εθνολογικά στους Έλληνες αλλά στους Εβραίους! Στη θέση αυτή συνηγορεί και το γεγονός της ύπαρξης πολύ υψηλού ποσοστού Εβραίων επί του συνόλου των κατοίκων της πόλης κατά την περίοδο της Τουρκοκρατίας (υποστηρίζεται από ορισμένους ότι ξεπερνούσαν κάποτε το 50% του πληθυσμού), της επονομαζόμενης από προδρόμους του σιωνισμού ως «Μητέρα του Ισραήλ» (Madre d’ Israel). Δεν μας λένε όμως όλη την αλήθεια...
Κατ’ αρχάς, γνωρίζουν την ετυμολογία της ονομασίας «Θεσσαλονίκη»; Γνωρίζουν ότι πρόκειται για το όνομα της αδελφής του Μ. Αλεξάνδρου, που της εδόθη μετά τη νίκη των Μακεδόνων του Φιλίππου επί των Θεσσαλών (Θεσσαλών + νίκη); Γνωρίζουν ναι ή όχι ότι καθ’ όλη τη βυζαντινή περίοδο υπήρξε η συμβασιλεύουσα, η δεύτερη σημαντικότερη πόλη μετά την Κωνσταντινούπολη, με ισχυρή παράδοση πολιτικών και φιλοσοφικών κινημάτων όπως αυτού των Ζηλωτών; Γιατί τόση επιλεκτική εμμονή στην μετά του 1492 μ.Χ. περίοδο; Γιατί δεν μας λένε ποια ήταν ο εθνολογική σύσταση και ποιος ο πολιτισμικός χαρακτήρας της πόλης πριν από τον μεγάλο εβραϊκό εποικισμό του 15ου/16ο αιώνα;
Πως βρέθηκαν οι Σεφαραδίτες Εβραίοι έποικοι στη Θεσσαλονίκη; Για ποιο λόγο ήταν ανεπιθύμητοι στην Ισπανία και σε διάφορες άλλες χώρες της δυτικής Ευρώπης; Γιατί τους έδιωξαν; Γιατί οι Οθωμανοί τους δέχτηκαν ευμενώς , παρέχοντάς τους προστασία και άσυλο; Τι απέγιναν οι αρχικά πλειοψηφούντες αυτόχθονες Έλληνες κάτοικοι της Θεσσαλονίκης; Πως βρήκαν πεδίο ελεύθερο οι Εβραίοι έποικοι από τη Δύση και εγκαταστάθηκαν ανενόχλητοι σε πρώην ελληνικές συνοικίες; Μήπως είχε γίνει προηγουμένως κάποιου είδους εθνοκάθαρση από τους Τούρκους, ώστε να αλλοιωθεί ο ελληνικός δημογραφικός χαρακτήρας της Θεσσαλονίκης; Και μια τελευταία ερώτηση , τι εννοούν όταν λένε εν κατακλείδι ότι :«…θα έπρεπε, πιστεύουμε, να επιστραφούν όλα τα κτίρια, όλα τα λεηλατημένα και φυσικά το ΑΠΘ»;
Θα πρέπει δηλαδή, αν καταλάβαμε καλά, να κλείσουν όλες οι πανεπιστημιακές σχολές του ΑΠΘ και τα κτίρια, στα οποία στεγάζονται, να περιέλθουν σε εβραϊκά χέρια; Το γεγονός της ύπαρξης κάποτε εβραϊκού νεκροταφείου σε χώρο όπου σήμερα βρίσκεται το ΑΠΘ, δίνει το δικαίωμα σε ορισμένους να απαλλοτριώσουν τη δημόσια - λαϊκή περιουσία;
Θα πρέπει δηλαδή, αν καταλάβαμε καλά, να κλείσουν όλες οι πανεπιστημιακές σχολές του ΑΠΘ και τα κτίρια, στα οποία στεγάζονται, να περιέλθουν σε εβραϊκά χέρια; Το γεγονός της ύπαρξης κάποτε εβραϊκού νεκροταφείου σε χώρο όπου σήμερα βρίσκεται το ΑΠΘ, δίνει το δικαίωμα σε ορισμένους να απαλλοτριώσουν τη δημόσια - λαϊκή περιουσία;
Μια τυχόν διευκρίνιση από την πλευρά τους θα παρουσίαζε ιδιαίτερο ενδιαφέρον...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου