ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΤΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ ΚΑΙ ΤΗ ΜΙΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ
ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΚΩΔΙΚΑ “ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ”
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΠΛΟΥΣΙΟΥ ΓΑΙΟΚΤΗΜΟΝΑ
Τεράστια ερωτήματα δημιουργεί στις διωκτικές αρχές η μαφιόζικη δολοφονία του 79χρονου γαιοκτήμονα Αλέξανδρου Πηλιούνη, φίλου του μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου και επιστήθιου φίλου του Πατριάρχη Βαρθολομαίου που έγινε χτες το απόγευμα στο ιδιόκτητο λαογραφικό μουσείο Παιανίας. Ο Πηλιούνης βρέθηκε νεκρός χτες το βράδυ από την ανηψιά του μέσα στο κτήμα της Παιανίας κι αφού νωρίτερα στα επανειλημμένα τηλέφωνα της γυναίκας του δεν έδινε σημεία ζωής. Σύμφωνα με πληροφορίες, έφερε τρία τραύματα στο κεφαλι από σφαίρες. Δύο είχαν διαπεράσει το μπροστινό μέρος του κεφαλιού και μία είχε δεχτεί από πίσω. Ήταν δεμένος πισθάγκωνα, φιμωμένος και με ένα πουκάμισο στο κεφάλι.
Το μουσείο δεν είχε σημεία διάρρηξης. Το οίκημα ήταν ανακατωμένο, όμως γνωστοί του θύματος λένε ότι προς το παρόν δεν έχουν διαπιστώσει να λείπουν αντικείμενα αξίας. Η αστυνομία διαρρέει ληστεία, όμως το βιογραφικό του θύματος σε άλλα παραπέμπει. Ο Πηλιούνης ήταν ένας πολύ πλούσιος άνθρωπος. Τρισήμιση στρέμματα σην Παιανία, ακίνητα σε όλη την Αθήνα, λέγεται ότι ενοικίαζε το ακίνητο που στεγάζεται το Υπουργείο Συγκοινωνιών, ότι είχε μεγάλες τραπεζικές καταθέσεις και ότι στο κτήμα είχε πίνακες αξίας του Θεόφθιλου και άλλων γνωστών ζωγράφων.
Έψαχναν χρήματα και πίνακες ζωγραφικής οι ληστές; Ή το μυστικό ενός σπάνιου θησαυρού που δεν το βρήκαν στη Παιανία οι ληστές, το ζήτησαν, το θύμα αρνήθηκε και τον σκότωσαν για παραδειγματισμό;
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ
Το Λαογραφικό Μουσείο Αλέξανδρου Πηλιούνη, αποτελεί σήμερα διαμορφωμένο χώρο συλλογής έργων κυρίως της μεσογείτικης αττικής λαογραφίας των τελευταίων αιώνων, και συγκροτήθηκε από τον ίδιο τον ιδρυτή και ιδιοκτήτη, τον Αλέξανδρο Πηλιούνη, γόνο παλαιάς αγροτικής οικογένειας γεωκτημόνων της Παιανίας.
Το Μουσείο ευρίσκεται σε κεντρικό τμήμα της πόλης, στην οδό Διαδόχου Κωνσταντίνου 24, κοντά στο “παληό χωριό”, και περιλαμβάνει δενδροφυτεμένο κήπο τριάμιση στρεμμάτων, συντηρημένα πετρόκτιστα κτίσματα της αγροτικής οικονομίας του προπερασμένου αιώνα, συντηρημένα, επίσης πετρόκτιστα, κτίσματα νεώτερης κατοικίας, κτίσμα προσκυνηταρίου και ναϊδρίου τιμώμενου την εορτή της Αγίας Ζώνης. Όλοι οι χώροι αποτελούν ευρύχωρα εκθετήρια με χιλιάδες εκθέματα που αφορούν σε οικιακά σκεύη, αγροτικά εργαλεία, έργα της υφαντικής ενδυματολογίας και κεντητικής οικοτεχνίας, ιστορικά οικοδομικά μέλη-αποσπάσματα παλαιού αρχιτεκτονικού υλικού, έργα οικιακής διακόσμησης και έργα ζωγραφικής, ανάμεσα στα οποία πίνακες του Θεόφιλου, αλλά και έργα της δυτικής τέχνης του 16ου-17ου αιώνα, της σχολής “Ραφαέλλο”, κτλ.
Το Μουσείο Πηλιούνη φιλοξενεί συχνά σημαντικές πολιτιστικές εκδηλώσεις και αξίζει να σημειωθεί ότι αποτελεί χώρο διαρκών εκπαιδευτικών επισκέψεων των σχολείων.
Απο το μπλογκ Adiakritos
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου