Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

Η "λογοκρισία" του έργου του Γαβρά,η θέση της Ιεράς Συνόδου,η ιστορική αλήθεια και η υποκρισία των χορτασμένων "αριστερών"

ΒΡΗΚΑΝ ΠΑΛΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΟΙ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΑΝΤΙΟΡΘΟΔΟΞΟΙ,ΑΠΟ ΔΗΘΕΝ ΑΘΕΟΥΣ ΑΛΛΑΛΑΖΟΝΤΕΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΑΛΛΑΧ ΜΕΧΡΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ,ΝΑ ΚΑΘΥΒΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ!-ΕΛΕΕΙΝΑ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΣΤΟ ΘΕΜΑ!

Δ εν είχαμε σκοπό ν'ασχοληθούμε με το θέμα.Ειλικρινά,το θεωρούμε λιγότερο σημαντικό πχ. από τις συνεχείς τουρκικές παραβιάσεις στο Αιγαίο:όμως,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ,ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΣΤΕ!Κι αυτό διότι τις τελευταίες μέρες διαβάσαμε μύδρους και συνεχείς λασπολογίες εναντίον της,από ποιους;ΤΟΥΣ...ΡΟΜΠΕΝ ΤΩΝ ΚΑΓΙΕΝ (ΜΑΚΗΣ),ΤΟΥΣ ΠΑΜΠΛΟΥΤΟΥΣ "ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ" ΕΚ ΠΑΡΙΣΙΩΝ (ΓΑΒΡΑΣ) ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ,ΤΗΣ ΥΠΕΡΜΑΧΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΙΔΟΣ ΤΟΥ "ΚΟΡΑΝΙΟΥ",ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ!

Καταρχήν,Η ΔΗΘΕΝ ΑΝΑΜΕΙΞΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΨΕΜΑ:ΠΡΟΚΑΛΟΥΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΘΕΣΕΙ ΚΑΤΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΕΣ.

Έπειτα,μιλούν πολλοί για "ιστορική πραγματικότητα".Η αλήθεια είναι,όμως,ότι για τη συγκεκριμένη ιστορική περίοδο οι πληροφορίες είναι συγκεχυμένες.Αντιγράφουμε από το Wikipedia:

"Ο Παρθενώνας διατηρήθηκε άθικτος έως και τους Μακεδονικούς χρόνους. Αντίθετα, μάλιστα, μετά τον Γρανικό, στον Παρθενώνα αναρτήθηκαν ως τρόπαια χρυσές ασπίδες, λάφυρα της νίκης του Αλέξανδρου. Οι πρώτες καταστροφές έγιναν επί Λάχαρη, τον οποίο όρισε τύραννο των Αθηνών ο Κάσσανδρος, σύμφωνα με την αφήγηση του Παυσανία. Αυτός απέσπασε τις ασπίδες από τον Παρθενώνα, το χρυσάφι και τα κοσμήματα από το χρυσελεφάντινο άγαλμα της Αθηνάς. Καταστροφές υπέστη και ο οπισθόδομος του ναού, όταν τον χρησιμοποίησε ως προσωπικό του κατάλυμμα ο Δημήτριος ο Πολιορκητής.

Στους Ρωμαϊκούς χρόνους δεν καταγράφονται αλλαγές στον Παρθενώνα, που συνεχίζει να διατηρεί αναλλοίωτη τη φυσιογνωμία και την αίγλη του ακόμη και στους μεταχριστιανικούς αιώνες, παρόλο που επί εποχής Ιουστινιανού η πομπή των Παναθηναίων δεν ανέβαινε πια στον Παρθενώνα και είχε χαθεί πλέον κάθε λατρεία δημόσια ή ιδιωτική σύμφωνα με το Λατίνο ρήτορα Κλαύδιο Μαμερτίνο του 4ου αιώνα.

Στους Βυζαντινούς χρόνους -αν και γλύτωσε ο Παρθενώνας την καταστροφή από τα διατάγματα του Θεοδόσιου Β'- έγινε η πρώτη μετατροπή του ναού σε χριστιανική εκκλησία της Αγίας Σοφίας, τα εγκαίνια της οποίας έγιναν επί αυτοκρατορίας Ιουστινιανού. Στον πρόναο προστέθηκε η αψίδα του ιερού. Από αυτές τις μετατροπές αυτές το 1877 -σύμφωνα με τον Burnouf- δεν είχαν μείνει παρά λείψανα τοιχογραφιών και λιγοστά επιγραφικά χαράγματα στους τοίχους και τους κίονες.

Επί Φραγκοκρατίας ο περί τον Παρθενώνα χώρος γίνεται τόπος ενδιαίτησης του πρώτου Φράγκου άρχοντα των Αθηνών, Όθωνα Ντελαρός, ενώ η Ακρόπολη γίνεται η έδρα της φραγκικής βαρωνίας και το κέντρο του ιστορικού βίου της πόλης, σε σημείο που η Αθήνα είναι γνωστή πλέον ως Castellum Athenarum. Ο Παρθενώνας αποδίδεται στη Ρωμαϊκή εκκλησία και γίνεται ναός Λατινικός, τιμώμενος στο όνομα της Θεοτόκου. Στη δυτική πλευρά προστέθηκε ένα κωδωνοστάσιο, που επί Τουρκοκρατίας έγινε μιναρές. Επί Ενετοκρατίας δεν παρατηρήθηκαν και δεν καταγράφτηκαν αλλαγές στο μνημείο.

Από τις αφηγήσεις μεταγενέστερων περιηγητών, όπως ο Ιταλός νοτάριος Νικόλαος Μαρτόνης που επισκέφθηκε την Ακρόπολη το 1395 ή ο Κυριακός ο Αγκωνίτης που ταξίδεψε το 1436 στην Αθήνα, έχουμε δύο περιγραφές του χριστιανικού Παρθενώνα. Ο πρώτος εκφραστής της μεσαιωνικής ιδεολογίας απορεί πως είναι δυνατόν να έχει χτιστεί ένα τόσο μεγάλο κτήριο ενώ ο δεύτερος, εκπρόσωπος της Ιταλικής Αναγέννησης, επικεντρώνεται στην ομορφιά των αρχαίων μνημείων.

Επί Τουρκοκρατίας η Ακρόπολη έπεσε στα χέρια των Τούρκων το 1458, οπότε και την επισκέφθηκε ο Μωάμεθ Β΄ ο Πορθητής. Ο ιερός βράχος έμεινε πλέον γνωστός με το όνομα Ατίνα Καλεσί, δηλαδή φρούριο των Αθηνών. Κατά τον 17ο αιώνα ο Παρθενώνας είναι πλέον τζαμί και έχει μιναρέ, που καταστράφηκε το 1687. Τζαμί, ωστόσο που δεν πληρούσε τις προδιαγραφές της ισλαμικής θρησκείας και για αυτό δεν έγινε ποτέ λατρευτικό τέμενος των Μωαμεθανών.

Κατά την εκστρατεία του Φραγκίσκου Μοροζίνη κατά των Αθηνών το 1687, ο Παρθενώνας υπέστη και το μεγαλύτερο πλήγμα το βράδυ της 16ης Σεπτεμβρίου, όταν οβίδα τίναξε την πυριτιδαποθήκη που είχε εγκαταστήσει ο Αλή αγάς, διοικητής του φρουρίου στον ναό. Το μεγαλύτερο τμήμα του ναού προς την ανατολική του πλευρά κατέρρευσε. Έκτοτε και μέχρι να παραδοθεί το μνημείο στην αρχαιολογία λεηλατήθηκε συστηματικά κυρίως από τον Λόρδο Έλγιν, ενώ υπέστη σημαντικές καταστροφές κατά την περίοδο της ελληνικής επανάστασης του 1821 και την πολιορκία του βράχου από τον Κιουταχή Μπέη."

Διαβάστε ένα αναλυτικό άρθρο για το θέμα εδώ.

Ποιος είναι όμως ο Κώστας Γαβράς,που λιβανίζουν συνεχώς τα Μμε για το "έργο" του;Ανεξαρτήτως της σκηνοθετικής του δουλειάς,θα σταθούμε λίγο στο περιεχόμενο που έχουν δύο από τις γνωστότερες ταινίες του:η μία,αναφέρεται ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΣΤΟ "ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ" ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ (ΑΛΗΘΕΙΑ,ΠΟΣΕΣ ΕΧΟΥΝ ΓΥΡΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ;;;).ΜΑΛΙΣΤΑ,ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ "ΑΝΑΜΕΙΞΗ" ΤΗΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ Σ'ΑΥΤΟ!Την περιόδο προβολής της ταινίας υπήρξαν έντονες αντιδράσεις από το Βατικανό,καθώς η αφίσα της παρουσιάζει ένα αμάγαλμα του αγκυλωτού σταυρού με τον χριστιανικό (δείτε την δεξιά)!

Ακόμα πιο χαρακτηριστική της νοοτροπίας του Γαβρά είναι η πιο πρόσφατη ταινία του,με τίτλο "Παράδεισος στη Δύση",που αφηγείται το ταξίδι ενός μετανάστη από τη χώρα του στη Δυτική Ευρώπη (ΤΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ!!!).Μάλιστα,ο ίδιος ο σκηνοθέτης φαίνεται να ευαισθητοποιείται υπέρ του δέοντως στο θέμα της μετανάστευσης,ενώ δεν χάνει την ευκαιρία να εκφράσει την "αλληλεγγύη" του στην Κούνεβα,στην εκπομπή του ομοιδεάτη του Παύλου Τσίμα (φωτογραφιά αριστερά κάτω)!!!

Καταλάβατε λοιπόν γιατί γίνεται όλος αυτός ο ντόρος;ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ,ΕΠΕΙΔΗ Ο ΓΑΒΡΑΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΥΝΩΜΟΤΑΞΙΑ (ΠΙΟ ΛΑΙΚΑ,ΣΥΝΑΦΙ) ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΤΩΝ ΒΟΛΕΜΕΝΩΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΩΝ ΤΟΥ ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ,ΤΗΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΙΣΙΩΝ!Εδώ συμφωνούμε απόλυτα με τη δήλωση του Βουλευτή ΛΑΟΣ κ.Αιβαλιώτη,ο οποίος είπε τα παρακάτω:

"Ο ευκολότερος αντίπαλος κάθε είδους προοδευτικού ή δήθεν προοδευτικού είναι το έθνος και οι συνιστώσες του.Ο κ. Γαβράς, που προαλείφετο για επικεφαλής του Ευρωψηφοδελτίου του ΠΑ.ΣΟ.Κ, θεώρησε απαραίτητο να συμπεριλάβει στο πανάκριβο ντοκιμαντέρ του ιερείς να σπάνε το αέτωμα του Παρθενώνα.Δεν είναι νεοείσακτη ιδέα ο πόλεμος κατά της Εκκλησίας" .

ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΟΡΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΕΙΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΑΡΞΙΣΜΟΥ,ΝΑ ΚΟΠΤΟΝΤΑΙ ΔΗΘΕΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ,ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΑ ΒΑΛΛΟΥΝ ΟΜΑΔΟΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ!ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ,ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ...ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ "ΔΙΚΙΟ" ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ,ΠΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΤΩΝ ΥΜΝΩΝ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ Σ'ΑΥΤΟΥΣ!ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ...ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΕΙ Ο ΜΩΑΜΕΘ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΛΗΘΕΙ ΤΟ "ΚΟΡΑΝΙ",ΣΚΟΥΖΟΥΝ ΣΑ ΧΗΡΕΣ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΤΟ "ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ"!!!

Τελικά,πόσο θα γελοιοποιήστε ακόμα,εκπρόσωποι της Αριστερίλας που καταδυναστεύει τον τόπο μας χρόνια τώρα;Και πόσο θα ψάχνετε ψύλλους στ'άχυρα για να βγάλετε το απύθμενο μίσος σας εναντίον της Ορθοδοξίας;


HELLAS ORTHODOXY

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου