Παρασκευή 31 Ιουλίου 2009

Η "καταστροφή" του Παρθενώνα από χριστιανούς:τι λένε γι'αυτό ΑΔΙΑΣΕΙΣΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ;

ΞΕΣΚΕΠΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΕΛΕΕΙΝΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΑΒΡΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΙΚΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΤΟΥ,ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ-ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ,ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΝΕ ΝΑ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΟΥΝ ΤΟ ΛΑΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!

Σ ήμερα παραθέτουμε δύο άρθρα που δεν αφήνουν περιθώρια στους διάφορους αμφισβητίες,καλοπροαίρετους και μη:το ένα,είναι από την ιστοσελίδα του ΣΚΑΙ,που είνα γνωστό για τα...χριστιανικά του αισθήματα!Έχει τίτλο "Παρθενώνας: Η (αν)Ορθόδοξη Ιστορία" και αναφέρεται στην έρευνα του Δρ.Καλδέλλη,όπως αυτή δημοσιεύτηκε στο σάιτ του Παν/μίου του Μίσιγκαν:

"Η αρχαία ιστορία του Παρθενώνα, όπως και οι περιπέτειές του στους νεότερους χρόνους είναι γνωστά το μάλλον ή ήττον. Εκείνη που παραμένει σχετικά άγνωστη είναι η ιστορία του μνημείου κατά τους μέσους χρόνους.

Κατά το μεγαλύτερο μέρος της ιστορίας του, ο Παρθενώνας υπήρξε χριστιανικός ναός. Από το 500 ως το 1450, για κάτι λιγότερο από μία χιλιετία, ο ναός της παρθένου Παλλάδας λειτούργησε ως ναός της Θεοτόκου Παρθένου και υπήρξε θρησκευτικό προσκυνηματικό κέντρο μεγάλης σημασίας καθ' όλη την ιστορία του Βυζαντίου.

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σημεία της μετατροπής του αρχαίου ναού σε χριστιανικό, είναι πως τίποτε δεν πειράχθηκε, τίποτε δεν αλλάχθηκε. Ακόμη και τα αετώματα δεν σκεπάστηκαν - αφέθηκαν ως είχαν. Ο περίφημος φόβος των "δαιμονικών" αρχαίων θεών, απ ότι φαίνεται δεν περιελάμβανε την Ακρόπολη. Όχι μόνο τον Παρθενώνα: κατοικία του επισκόπου των Αθηνών ήταν τα Προπύλαια.

Η πιο διαδεδομένη άποψη θέλει την Αθήνα να σβήνει μετά το κλείσιμο των φιλοσοφικών σχολών από τον Ιουστινιανό το 529 και να αρχίζει να ξαναγίνεται κέντρο όταν, με την Αναγέννηση, οι Δυτικοευρωπαίοι ανακαλύπτουν, χάρη στην αραβική επίδραση, την κλασική Ελλάδα και αρχίζουν να επισκέπτονται το κάποτε ένδοξο αυτό χωριό. Θέλει, επίσης, σε όλο το ενδιάμεσο διάστημα να μην υπάρχουν ιδιαίτερες πηγές ή δεδομένα για την ζωή στην Αθήνα. Όμως, όπως έχει δείξει ο Αντώνης Καλδέλλης, καθηγητής του τμήματος κλασικών σπουδών στο πανεπιστήμιο του Οχάιο, στην εργασία του "Ο Παρθενώνας στο Βυζάντιο: μια ξεχασμένη Ιστορία" (The Parthenon in Byzantium: A Forgotten History), η Αθήνα ούτε ξεχάστηκε ούτε έσβησε με το κλείσιμο των σχολών. Ούτε, ακόμη περισσότερο, οι βυζαντινοί υπήρξαν αδιάφοροι για την κλασική Ελλάδα - άποψη που κυριάρχησε μάλλον για να εξυπηρετήσει πολιτικούς λόγους παρά γιατί απηχεί την αλήθεια."

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ.

Ένα ακόμα εξαιρετικό άρθρο που δημοσιεύτηκε στο ιστολόγιο "Ολυμπία" και αποδεικνύει ότι μέχρι την καταστροφή από τον Μοροζίνι,ο Παρθενώνας δεν είχε υποστεί σχεδόν καμία ζημιά!Αντιγράφουμε:

"Και όμως ο Κώστας Γαβράς έκανε λάθος (;) . Η περιβόητη σκηνή που κόπηκε από το φιλμάκι του δείχνει κάποια μαυροντυμένα ανθρωπάκια να γκρεμίζουν το άγαλμα της Αθηνάς από το δυτικό αέτωμα της εισόδου του Παρθενώνα γύρω στο 500 μχ. Ο ίδιος διευκρίνισε ότι τα μαυροντυμένα ανθρωπάκια είναι «ρασοφόροι ζηλωτές».

Να όμως που ατύχησε, διότι διασώζεται γραφική απεικόνιση του Παρθενώνα από το ζωγράφο Ζακ Κάρρευ (J. Carrey) από το 1674 κατά παραγγελία του τότε Γάλλου πρέσβη στην Κωνσταντινούπολη De Nointel. Το σχέδιο εμφανίζει το άγαλμα της Αθηνάς στη θέση του και το αέτωμα σχεδόν ακέραιο. Άλλωστε ολόκληρος ο Παρθενώνας διατηρείτο ακέραιος τότε και ο Γάλλος πρέσβης τον περιέγραψε ως «θαύμα θαυμάτων». Δεκατρία χρόνια αργότερα τον κατέστρεψε ο Μοροζίνι

Διαβάζουμε στο http://users.thess.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/parthenonas/D.ae/d.ae.htm

Το δυτικό αέτωμα σωζόταν σχεδόν ακέραιο μέχρι το 1674, χρονολογία που το σχεδίασε ο J. Carrey. Μετά την έκρηξη της οβίδας του Μοροζίνι και μέχρι την αρπαγή των γλυπτών από τον Έλγιν αρκετά αγάλματα κομματιάστηκαν. Ο Έλγιν αφαίρεσε τα περισσότερα αγάλματα και άφησε το σύμπλεγμα του Κέκροπα με την Πάνδροσο και την Καλλιρρόη. Ο Ιλισός, δύο κομμάτια από δύο γυναικείες μορφές και κάποια θραύσματα από τα πρόσωπα των αλόγων είχαν ήδη πέσει και βρέθηκαν αργότερα κατά τη διάρκεια των ανασκαφών.

Το σχέδιο του Carrey (εικόνα αριστερά πάνω).

Υποθέτουμε ότι το αέτωμα ήταν κάπως έτσι (εικόνα δεξιά):

Η διάταξη των σωζόμενων μορφών από τα αριστερά προς τα δεξιά είναι η εξής: Κηφισός, Κέκρωψ – Πάνδροσος, Ερμής, Αθηνά, Ποσειδών, Αθηνά, Ίρις, Αμφιτρίτη, Ωρείθυια, δύο γυναικείες μορφές, Ιλισός, Καλλιρόη.

Για να μην υπάρχει καμία αμφιβολία, ο Maxime Collignon, καθηγητής Αρχαιολογία στον Πανεπιστήμιο της Σορβόννης γράφει ότι τα σχέδια του Κάρρευ έχουν μεγάλη αξία για την αποκατάσταση των γλυπτών του Παρθενώνα. «Ο Παρθενώνας διατηρείτο σχεδόν ακέραιος όταν ο βενετικός στρατός του Μοροζίνι και του Konigsmark πολιόρκησαν την Ακρόπολη (1687)….» (http://www.oldandsold.com/articles11/culture-25.shtml).

Τα ίδια επιβεβαιώνει και το εγκυρότατο JSTOR.


Ολόκληρο το άρθρο εδώ.

Δεν έχουμε κάτι άλλο να προσθέσουμε:η ιστορική αλήθεια ΑΠΟΣΤΟΜΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΝΕΟΓΕΝΙΤΣΑΡΟΥΣ,που με το πρόσχημα της "τέχνης" θέλουν να προκαλέσουν εμφύλιο μεταξύ των Ελλήνων,προκειμένου να τους αποπροσανατολίσουν από τα πραγματικά μεγάλα προβλήματα της χώρας και κυρίως,αυτό της λαθρομετανάστευσης.

Ε λοιπόν...ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ!!!

HELLAS ORTHODOXY

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου