Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2009

Αμέτ Μέτε: Ο άνθρωπος που επέλεξε η Άγκυρα ως εκπρόσωπό της στην Θράκη

Ιμάμης ή πράκτορας της Τουρκίας;

Ο άνθρωπος που τελικά επιλέχθηκε από την Άγκυρα προκειμένου να ηγηθεί της προσπάθειας απεξάρτησης της Θράκης από την Ελλάδα είναι ο Αμέτ Μέτε. Ο γνωστός ψευτομουφτής (αυτοακηρύχθηκε μουφτής και τον αναγνώρισε αμέσως το Τουρκικό Προξενείο της Κομοτηνής) είχε όλα τα εχέγγυα και φυσικά την κατάλληλη και άρτια εκπαίδευση για να τοποθετηθεί στην κορυφή της προσπάθειας άλωσης της Ελληνικής Θράκης.
Γεννήθηκε στο ορεινό πομακικό χωριό Ωραίον του νομού Ξάνθης και στάλθηκε από πολύ νεαρή ηλικία στην Τουρκία όπου και ολοκλήρωσε όλα τα στάδια της εκπαίδευσης (Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια-Πανεπιστήμιο). Η επιστροφή του στην Ελλάδα σηματοδότησε αλλαγές στην τουρκική πολιτική εκτουρκισμού της Θράκης, αφού ένας «δικός τους» ιερωμένος(;) άρχισε να κηρύττει την τουρκική προπαγάνδα μέσα στα τζαμιά.
Ο Αμέτ Μέτε εργάστηκε πολύ σκληρά για να δημιουργήσει μικρούς φιλοτουρκικούς πυρήνες στην Θράκη. Διατηρεί χαμηλό προφίλ προς τα ΜΜΕ και μιλάει μόνο σε τουρκικά ή σε τοπικά ΜΜΕ, ενώ σπανίως «ανοίγεται» σε μεγαλύτερα ΜΜΕ της Ελλάδας. Φήμες, αναφέρουν πως έχει υπάρξει σύγκρουση με τον κύριο Σαρνίτς (τούρκος πρόξενος στην Κομοτηνή). Η δράση και ο ρόλος του υποστηρίζονται πάντα από τα τουρκόγλωσσα και τουρκόφωνα ΜΜΕ της Θράκης, ενώ η προώθησή του γίνεται και στα ΜΜΕ της Τουρκίας. Ο «ιμάμης-ψευτομουφτής» Μέτε αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα γενίτσαρου και στην συγκεκριμένη χρονική περίοδο αναβαθμίζεται και τοποθετείται επισήμως ως το σημαντικότερο πρόσωπο-εκφραστής της τουρκικής εξωτερικής πολιτικής στην Θράκη.
Η επιλογή του Αμέτ Μέτε στη θέση του ηγήτορα για την εφαρμογή των τουρκικών σχεδιασμών στη Θράκη, καταδεικνύει πως η Άγκυρα επέλεξε να εμπλέξει τον θρησκευτικό παράγοντα (τον οποίο θεωρεί και πολύ δυνατό, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η κυβέρνηση του Ταγίπ Ερντογάν είναι φιλο-ισλαμική) για να ασκήσει πιέσεις τόσο προς τους έλληνες γηγενείς μουσουλμάνους της Θράκης, όσο και προς την Ελληνική κυβέρνηση, αλλά και προς τα διεθνή φόρα, στα οποία προβλέπεται πως θα μεταφερθεί μεγάλο μέρος της τουρκικής προπαγάνδας. Ένας θρησκευτικός ηγέτης (έστω και αυθαίρετος ή παράνομος) ή ένας πράκτορας της Τουρκίας (όπως πολλοί εικάζουν για τον κύριο Μέτε) πρόκειται, λοιπόν, να αναλάβει να μετατρέψει την Θράκη σε νέο Κόσοβο, ενώ την ίδια στιγμή η ελληνική πολιτεία (κυβέρνηση) δεν λαμβάνει κανένα αντίμετρο στις ξεκάθαρες και δηλωμένες πλέον προθέσεις της Τουρκίας να "αλώσει" την Ελληνική Θράκη
Προσωπική επιλογή του Ταγίπ Ερντογάν
Εμμονή στη διατήρηση και αναβάθμιση του «μειονοτικού» ζητήματος επιδεικνύει η Αγκυρα και στο πλαίσιο αυτό καταγράφεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον η πρόσκληση στην τουρκική πρωτεύουσα, για να συναντηθεί με τον πρωθυπουργό Τ. Ερντογάν, του ψευδομουφτή Ξάνθης και προέδρου της «Συμβουλευτικής» Αχμέτ Μετέ και του προέδρου του «Συλλόγου Αλληλεγγύης τούρκων Δυτικής Θράκης» (BTTDD) Φερούχ Οζκάν.
Ο κ. Ερντογάν ζήτησε αυτή τη συνάντηση αμέσως μετά την επιστροφή του από την Ουάσιγκτον, όπου έθεσε στον Αμερικανό πρόεδρο Μπ. Ομπάμα θέμα «τουρκικής μειονότητας» στη Θράκη ενώ και ο Τούρκος υπουργός Επικρατείας Ε. Μπαγίς επιβεβαίωσε ότι το «μειονοτικό» είναι στην κορυφή της ατζέντας που προτείνει με τη γνωστή επιστολή του ο Τούρκος πρωθυπουργός στον Ελληνα ομόλογό του Γ. Παπανδρέου.
Οπως έγινε γνωστό, με ανακοίνωση του ίδιου του «ΒΤΤDD», που τιτλοφορείται «Η μητέρα πατρίδα μας, όπως χθες, σήμερα και αύριο θα είναι πάντα δίπλα μας», ο κ. Ερντογάν καθησύχασε τους δύο καλεσμένους του ότι η Τουρκία «δεν θα κάνει κανένα βήμα εφόσον δεν γίνουν βήματα από την Ελλάδα στη Δυτική Θράκη».
Ο κ. Ερντογάν, μάλιστα, αναφέρθηκε στην «έλλειψη ανοχής στη λέξη Τούρκος», η οποία όπως είπε υπάρχει στη Θράκη και με αφορμή το αίτημα της επαναλειτουργίας της Σχολής της Χάλκης, το οποίο χαρακτήρισε «όχι και τόσο σημαντικό», έθεσε το ερώτημα γιατί η Ελλάδα δεν αναγνωρίζει τον μουφτή που εκλέγουν οι «ομογενείς» του, ενώ τον Πατριάρχη τον εκλέγει η Ιερά Σύνοδος.
«Με βάση τη Συνθήκη της Λοζάνης, τα μέλη της Ιεράς Συνόδου πρέπει να είναι όλοι πολίτες μας. Εμείς εδώ επιδείξαμε κατανόηση. Εσείς όμως τι κάνατε; Στη Δυτική Θράκη δεν μπορούν να ανεχτούν τη λέξη Τούρκος», είπε ο κ. Ερντογάν, ο οποίος πρόσθεσε ότι η Ελλάδα έχει «άγχος» για το τι θα πράξει σχετικά με την απόφαση του ευρωπαϊκού δικαστηρίου στις προσφυγές για να επιτραπεί η χρήση της λέξης τουρκικός στον τίτλο συλλόγων και οργανώσεων.
Η επίσκεψη και η συνάντηση του κ. Μετέ με τον Τούρκο πρωθυπουργό, με την ιδιότητά του μάλιστα ως προέδρου της λεγόμενης «Συμβουλευτικής Επιτροπής της Τουρκικής Μειονότητας της Δυτικής Θράκη», δημιουργεί και θέμα τουλάχιστον ηθικής τάξης για τους δύο μειονοτικούς βουλευτές του ΠΑΣΟΚ κ. Χατζηοσμάν και Μαντατζή, οι οποίοι συμμετέχουν στη «Συμβουλευτική» και στηρίζουν τον κ. Μετέ.
Το κλίμα πάντως για να επιβεβαιώνονται οι ισχυρισμοί περί... «καταπίεσης» της μειονότητας είχε διαμορφωθεί τις προηγούμενες ημέρες με τουλάχιστον «παράξενες» επιθέσεις στο τζαμί της Ξάνθης που είχαν γραφτεί και υβριστικά συνθήματα, τα οποία παραδόξως είχαν φωτογραφηθεί και κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο σχεδόν πριν ειδοποιηθεί η αστυνομία.
Τηλεοπτικές εμφανίσεις στην Τουρκία
Σε γνωστό τουρκικό κανάλι εμφανίστηκε πριν λίγο καιρό ο ψευδομουφτής (ή “εκλεγμένος μουφτής” ή “τουρκομουφτής”, όπως προτιμάει ο καθένας) Ξάνθης Αχμέτ Μέτε όπου, όπως μπορεί κανείς να δει στα στιγμιότυπα που αλιεύσαμε στο Youtube με πολύ μεγάλη άνεση και στυλ αστέρα της τηλεόρασης που μας ξάφνιασε ευχάριστα, συμμετείχε σε τηλεοπτικό πάνελ.
Δε γνωρίζουμε την τουρκική για να καταλάβουμε τι λέχθηκε στην συγκεκριμένη εκπομπή, όμως αξιοθαύμαστο είναι το γεγονός πως ένα μεγάλο κεντρικό κανάλι της γειτονικής χώρας κάλεσε τον Αχμέτ Μέτε από την Ξάνθη της Ελλάδας ως συνομιλητή σε μεγάλης θεαματικότητας εκπομπή. Ελπίζουμε μόνο η συζήτηση να μην αναλώθηκε στα γνωστά και επαναλαμβανόμενα μέχρι υπνηλίας θέματα περί “γκιαούρηδων” και “καταπίεσης των Τούρκων της Δυτικής Θράκης” (τα οποία τα ακούμε καθημερινά και η αλήθεια είναι πως πλέον κουράζουν) και ο Αχμέτ Μέτε να ανέφερε και τίποτε καλό για την περιοχή και την χώρα που ζει, την κοινωνία μας, τις εμπορικές συναλλαγές που ολοένα και αυξάνονται, την καχυποψία στις κοινωνίες που σιγά – σιγά εξαφανίζεται κ.ο.κ.


Πρόχειρη (δι ακοής) μετάφραση
«Ζητήσανε κτίρια από την επιτροπή ανθρωπίνων δικαιωμάτων για τις μουφτείες γιατί οι Έλληνες δεν τους επιτρέπουν να έχουν, και τους υποσχέθηκε η επιτροπή πως μέσα στο 2010 θα λυθεί αυτό το πρόβλημα.
(χότζας) η Ρόδος έχει 3000 Τούρκους που δεν έχουν θρησκευτικές ελευθερίες ούτε δικαίωμα στην εκπαίδευση από το 1977. δεν έχουν μόνιμο χότζα γιατί ο χότζας που έχει διορίσει το ελληνικό κράτος είναι γέρος και άρρωστος και έχει πάει πίσω στην Κομοτηνή από όπου κατάγεται. και όταν πεθάνει κάποιος Τούρκος στέλνουν αυτοί άλλον από την Κομοτηνή. Τα παιδιά των Τούρκων της Ρόδου δεν έχουν τα ιδία δικαιώματα με τα παιδιά των Άγγλων Γάλλων και λοιπών εθνοτήτων που μένουν στη Ρόδο. δεν τους επιτρέπουν να μάθουν τουρκικά και μεριμνούν αυτοί (εννοεί μάλλον την μουφτεία και κάποιους συλλόγους που έχουν οι μειονοτικοί στη Ρόδο) να τους εκπαιδεύσουν μετά το σχολείο. Έχουν κάποια προβλήματα με τους χριστιανούς αλλά όχι κάτι σοβαρό.
Εμείς οι μουφτήδες δεν έχουμε τα ίδια δικαιώματα με τους χριστιανούς παπάδες ,και δεν έχουμε πρόσβαση στον πολιτικό κόσμο της Ελλάδας όπως αυτοί ούτε τα ίδια προνομία και παροχές που έχουν αυτοί.
Γενικά στην Ελλάδα δεν επιτρέπουν να έχει ο κόσμος τους μουφτήδες που θέλει και διορίζει το κράτος αυτούς που θέλει... (και κάποιον μουφτή τον έβαλαν φυλακή επειδή δεν υπάκουσε το ελληνικό κράτος αυτό με επιφύλαξη )
Εμείς δεν ξεσηκώνουμε τους Τούρκους για να σηκώσουν κεφάλι όπως λένε οι Έλληνες, (αλλά δεν λέει πως είναι Έλληνες πολίτες οι μουσουλμάνοι) το μόνο που κάνουμε είναι να μαζεύουμε χρήματα για να βοηθάμε τους φτωχούς και να φτιάχνουμε τα τζαμιά μας και στη σχολική εκπαίδευση, και την θρησκευτική...
Και λέει κάτι μεταξύ σοβαρού και αστείου πως με το πρόσχημα να μην πέσουν οι μιναρέδες στα παλιά τζαμιά οι Έλληνες τους κονταίνουν…»
Πηγή1
Πηγή2
Πηγή3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου