Έχουμε πει πολλές φορές ότι η προσεκτική μελέτη πολιτιστικών στοιχείων όπως έθιμα, μουσικές, φορεσιές, επίθετα, ανθρωπολογικά χαρακτηριστικά κλπ, οδηγεί εύκολα κάποιον στο συμπέρασμα ότι οι περισσότεροι σλαβόφωνοι της Μακεδονίας είναι βλάχικης καταγωγής που τελικά υιοθέτησαν ένα σλαβοφανές ανάμικτο ιδίωμα που βασίζεται σε δυτική Βουλγαρική διάλεκτο. Σημειώνουμε ότι το σλαβοφανές αυτό ιδίωμα υιοθέτησαν ως δευτερεύον ή και ως ΚΥΡΙΟ γλωσσικό εργαλείο , εκτός από τους Βλάχους και πολλοί Αρβανίτες,Αλβανοί , Αθιγγάνοι Ρομά ακόμα και οι Τούρκοι πριν την ανταλλαγή των πληθυσμών. Επίσης η κυρίαρχη πολιτιστική, θρησκευτική και εθνική παρουσία στη Μακεδονία μέχρι το 1912 ήταν Ελληνική. Η πλειοψηφία των κατοίκων της Μακεδονίας ήταν Ελληνικής συνείδησης και δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ Μακεδονικό πολιτιστικό στοιχείο που να ΜΗΝ ήταν Ελληνικό.
Ακόμα και στην πόλη των Σκοπίων , που βρίσκονταν ΕΚΤΟΣ της γεωγραφικής Μακεδονίας και παρά την ελάχιστη παρουσία Ελλήνων, υπήρχε ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Αντίθετα σε ΟΛΟΚΛΗΡΗ τη ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ δεν υπήρξε ΠΟΤΕ ένα έστω σχολείο που να αναφερόταν ως "ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ" ΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟ.
Μετά το 1870 Βούλγαροι ,Σέρβοι και Ρουμάνοι έσπευσαν να χτίσουν σχολεία στη Μακεδονία με σκοπό να προσηλυτίσουν δίγλωσσους κι ανάμικτους πληθυσμούς με ρευστή εθνική συνείδηση. Ακόμα και τότε η πλειοψηφία των σχολείων και των μαθητών ήταν Ελληνική (βλέπε απογραφή δίπλα).
Επίθετα όπως Μπουκουβάλας, Νούμτας καθώς κι έθιμα όπως η Κολιντα Μπάμπω που είναι γνήσιας βλάχικης προέλευσης μπορεί να τα συναντήσει κανείς και σε βλάχικα χωριά του Ολύμπου, και στον Έβρο , ενώ μπορούν να απαντηθούν και σε χωριά σλαβόφωνων Μακεδόνων.
Φυσικά έγιναν σκόπιμα πολλές μετακινήσεις ξένων πληθυσμών εντός της Μακεδονίας πριν το 1912 με σκοπό τη διεκδίκηση εδαφών κατά την υποχώρηση των Τούρκων. Γι'αυτό και βρέθηκαν άνθωποι που έμεναν στα σύνορα με την Αλβανία που δήλωναν Βούλγαροι και ντόπιοι (!) ταυτόχρονα κάτι που θα έκανε τις μεγάλες δυνάμεις να σκεφτούν ότι η Βουλγαρία μπορεί να φτάνει μέχρι την Ηγουμενίτσα και να αποφάσιζαν έτσι μία διαφορετική μοιρασιά της γης της Μακεδονίας.
Οι Σκοπιανοί πλέον αρχίζουν να συνειδητοποιούν ότι οι πραγματικοί ΝΤΟΠΙΟΙ κάτοικοι των ορεινών της πραγματικής Μακεδονίας ήταν στην πλειοψηφία τους ΒΛΑΧΟΙ και ελπίζουμε σύντομα να ανακαλύψουν ότι και η συντριπτική πλειοψηφία των Βλάχων ήταν φανατικά συνειδητοποιημένοι Έλληνες που προσέφεραν όσο λίγοι στους αγώνες της Ελλάδας. Στη Μακεδονία μπορεί κανείς να δει όλων των ειδών και παραλλαγών στα ανθρωπολογικά χαρακτηριστικά, στα επίθετα και στα έθιμα κι αυτός είναι ο λόγος που η λέξη ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ είναι συνώνυμο της πολύχρωμης σαλάτας στη Δύση και άρα η έννοια του "ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ" έθνους (σαλάτα) είναι μία ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΟΥΜΕΝΗ έννοια που ουδεμία σχέση έχει με την πολυποίκιλη πραγματικότητα της Μακεδονίας.
Βέβαια οι Σκοπιανοί έχοντας επενδύσει στο βλακώδες εφεύρημα του ΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ πολιτισμού ωθούνται να ισχυριστούν ότι κι ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν ουσιαστικά ένας αρχαίος Βλάχος (!) άρα οι σημερινοί σλαβόφωνοι βλάχοι των Σκοπίων δεν μπορεί παρά να είναι ΓΝΗΣΙΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ του επίσης βλάχου Μεγαλέξανδρου. Τις εννοιολογικές "κωλοτούμπες" των Σκοπιανών ιστορικών που προσπαθούν να καταλήξουν σε ασφαλή συμπεράσματα για την καταγωγή τους κρατώντας πάντα σφιχτά το ιδεολόγημα του Μακεδονισμού μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω στο άρθρο που βρήκαμε στις ΑΝΙΧΝΕΥΣΕΙΣ αλλά και στο HistoryOfMacedonia
Και βλάχος ο Μ. Αλέξανδρος, σύμφωνα με βιβλίο ιστορίας στα Σκόπια
Σύμφωνα με δημοσίευμα της ε/φ Vest, με τους ανωτέρω τίτλους, στο βιβλίο ιστορίας της ΣΤ΄ τάξης Δημοτικού της ΠΓΔΜ αναφέρεται ότι οι σημερινοί Βλάχοι κατάγονται από τους αρχαίους Μακεδόνες (είναι υπολείμματα των αρχαίων Μακεδόνων). Στο κεφάλαιο του βιβλίου που αναφέρεται στη «“Μακεδονία” στις αρχές του μεσαίωνα», οι συγγραφείς του συγκεκριμένου βιβλίου, διδάκτορες καθηγητές κ.κ. Μίλαν Μπόσκοσκι, Γιόρνταν Ιλίοσκι και Νέμπι Ντερβίσι, σημειώνουν ότι περί τα τέλη του 6ου και στις αρχές του 7ου αιώνα η “Μακεδονία”, με εξαίρεση τη Θεσ/νίκη (σ.σ. στο κείμενο αναφέρεται ως “Σόλουν”) κατοικείτο από Σλάβους.
«Οι Σλάβοι στη “Μακεδονία” συνάντησαν τους αρχαίους Μακεδόνες. Αρχικά οι σχέσεις τους ήταν πολύ κακές, αλλά σταδιακά βελτιώνονταν. Οι Μακεδόνες ήσαν Χριστιανοί, ενώ το επίπεδο πολιτισμού τους ήταν υψηλότερο. Οι Σλάβοι αποδέχθηκαν τον όρο Μακεδονία ως όνομα της νέας πατρίδας τους και άρχισαν να αυτοαποκαλούνται Μακεδόνες. Οι ιθαγενείς Μακεδόνες υιοθέτησαν τη σλαβική γλώσσα, ενώ αργότερα και τη σλαβική γραφή. Υπολείμματα των αρχαίων Μακεδόνων είναι οι Βλάχοι», αναφέρεται, σύμφωνα με την ε/φ, στο εν λόγω βιβλίο ιστορίας.
Ο δ-ρ κ. Μίλαν Μπόσκοσκι, συγγραφέας του βιβλίου και καθηγητής του Ινστιτούτου Εθνικής Ιστορίας της ΠΓΔΜ, προστίθεται στο δημοσίευμα, δηλώνει ότι η θέση που προβάλλεται στο βιβλίο αιτιολογείται πλήρως επιστημονικά.
«Δεν υπάρχουν αμφιβολίες πως οι σημερινοί Βλάχοι είναι απόγονοι των αρχαίων Μακεδόνων. Δεν μπορεί να λεχθεί ότι ο Αλέξανδρος ο Μακεδών ήταν Βλάχος, αλλά οι υιοί του, όλοι οι απόγονοί του, ήσαν Βλάχοι. Οι Βλάχοι μεταξύ τους αυτοαποκαλούνται Αρομάντσι. Ο όρος Βλάχος είναι σλαβικός και επινοήθηκε από τους Σλάβους γύρω από τον 7ο ή 8ο αιώνα. Ο Αλέξανδρος ο Μακεδών ήταν Μακεδόνας», δηλώνει στην ε/φ ο κ. Μπόσκοσκι.
Ο κ. Ντίμο Ντίμτσεβ, Πρόεδρος της Ένωσης για τον πολιτισμό των Βλάχων στην ΠΓΔΜ, συνεχίζει το δημοσίευμα, γνωρίζει ότι ο Αλέξανδρος ο Μακεδών είναι πρόγονος των Βλάχων.
«Εμείς οι Βλάχοι θεωρούμε ότι είμαστε απευθείας απόγονοι του Αλεξάνδρου του Μακεδόνα. Δυστυχώς, όμως, δεν μιλούσε τη βλάχικη γλώσσα και δεν ήταν Βλάχος. Είναι σαν να λέμε ότι οι σημερινοί Μακεδόνες Μωαμεθανοί είναι απευθείας απόγονοι του Μωάμεθ. Είναι απλώς Μωαμεθανοί», διευκρινίζει στην ε/φ ο κ. Ντίμτσεβ, ισχυριζόμενος ότι κάθε τέταρτος “Μακεδόνας” έχει βλάχικη καταγωγή, ενώ στην Ελλάδα ζουν 2,5 εκατομ. Βλάχοι.
Και από την ένωση των Βλάχων «ΜΑΝΤΡΑ», αναφέρει το δημοσίευμα, δηλώνουν ότι τους είναι γνωστή η επιστημονική θέση πως είναι απευθείας απόγονοι του Αλεξάνδρου του Μακεδόνα.«Η μητέρα του Αλέξανδρου καταγόταν από τα Γιάννενα, όπου κατοικούσαν μόνον Βλάχοι. Είμαστε αρχαίοι Μακεδόνες, αλλά αυτό δεν είναι ευρύτερα γνωστό, διότι δεν έχουμε πολλούς θεσμούς και άτομα που θα διαδώσουν αυτή την επιστημονική θέση», δηλώνουν, σύμφωνα με το δημοσίευμα, από την προαναφερόμενη ένωση.
Το συγκεκριμένο βιβλίο ιστορίας, καταλήγει το δημοσίευμα, έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας της ΠΓΔΜ το 2005. Πέρυσι εκτυπώθηκε η τέταρτη έκδοσή του. Το Υπουργείο Παιδείας της ΠΓΔΜ, εχθές, απέφυγε να σχολιάσει την επιστημονική θέση που παρατίθεται στο βιβλίο.
http://macedonia-greece.blogspot.com/2009/12/blog-post_04.html

Ακόμα και στην πόλη των Σκοπίων , που βρίσκονταν ΕΚΤΟΣ της γεωγραφικής Μακεδονίας και παρά την ελάχιστη παρουσία Ελλήνων, υπήρχε ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Αντίθετα σε ΟΛΟΚΛΗΡΗ τη ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ δεν υπήρξε ΠΟΤΕ ένα έστω σχολείο που να αναφερόταν ως "ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ" ΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟ.

Μετά το 1870 Βούλγαροι ,Σέρβοι και Ρουμάνοι έσπευσαν να χτίσουν σχολεία στη Μακεδονία με σκοπό να προσηλυτίσουν δίγλωσσους κι ανάμικτους πληθυσμούς με ρευστή εθνική συνείδηση. Ακόμα και τότε η πλειοψηφία των σχολείων και των μαθητών ήταν Ελληνική (βλέπε απογραφή δίπλα).
Επίθετα όπως Μπουκουβάλας, Νούμτας καθώς κι έθιμα όπως η Κολιντα Μπάμπω που είναι γνήσιας βλάχικης προέλευσης μπορεί να τα συναντήσει κανείς και σε βλάχικα χωριά του Ολύμπου, και στον Έβρο , ενώ μπορούν να απαντηθούν και σε χωριά σλαβόφωνων Μακεδόνων.
Φυσικά έγιναν σκόπιμα πολλές μετακινήσεις ξένων πληθυσμών εντός της Μακεδονίας πριν το 1912 με σκοπό τη διεκδίκηση εδαφών κατά την υποχώρηση των Τούρκων. Γι'αυτό και βρέθηκαν άνθωποι που έμεναν στα σύνορα με την Αλβανία που δήλωναν Βούλγαροι και ντόπιοι (!) ταυτόχρονα κάτι που θα έκανε τις μεγάλες δυνάμεις να σκεφτούν ότι η Βουλγαρία μπορεί να φτάνει μέχρι την Ηγουμενίτσα και να αποφάσιζαν έτσι μία διαφορετική μοιρασιά της γης της Μακεδονίας.
Οι Σκοπιανοί πλέον αρχίζουν να συνειδητοποιούν ότι οι πραγματικοί ΝΤΟΠΙΟΙ κάτοικοι των ορεινών της πραγματικής Μακεδονίας ήταν στην πλειοψηφία τους ΒΛΑΧΟΙ και ελπίζουμε σύντομα να ανακαλύψουν ότι και η συντριπτική πλειοψηφία των Βλάχων ήταν φανατικά συνειδητοποιημένοι Έλληνες που προσέφεραν όσο λίγοι στους αγώνες της Ελλάδας. Στη Μακεδονία μπορεί κανείς να δει όλων των ειδών και παραλλαγών στα ανθρωπολογικά χαρακτηριστικά, στα επίθετα και στα έθιμα κι αυτός είναι ο λόγος που η λέξη ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ είναι συνώνυμο της πολύχρωμης σαλάτας στη Δύση και άρα η έννοια του "ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ" έθνους (σαλάτα) είναι μία ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΟΥΜΕΝΗ έννοια που ουδεμία σχέση έχει με την πολυποίκιλη πραγματικότητα της Μακεδονίας.
Βέβαια οι Σκοπιανοί έχοντας επενδύσει στο βλακώδες εφεύρημα του ΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ πολιτισμού ωθούνται να ισχυριστούν ότι κι ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν ουσιαστικά ένας αρχαίος Βλάχος (!) άρα οι σημερινοί σλαβόφωνοι βλάχοι των Σκοπίων δεν μπορεί παρά να είναι ΓΝΗΣΙΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ του επίσης βλάχου Μεγαλέξανδρου. Τις εννοιολογικές "κωλοτούμπες" των Σκοπιανών ιστορικών που προσπαθούν να καταλήξουν σε ασφαλή συμπεράσματα για την καταγωγή τους κρατώντας πάντα σφιχτά το ιδεολόγημα του Μακεδονισμού μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω στο άρθρο που βρήκαμε στις ΑΝΙΧΝΕΥΣΕΙΣ αλλά και στο HistoryOfMacedonia
Και βλάχος ο Μ. Αλέξανδρος, σύμφωνα με βιβλίο ιστορίας στα Σκόπια
Σύμφωνα με δημοσίευμα της ε/φ Vest, με τους ανωτέρω τίτλους, στο βιβλίο ιστορίας της ΣΤ΄ τάξης Δημοτικού της ΠΓΔΜ αναφέρεται ότι οι σημερινοί Βλάχοι κατάγονται από τους αρχαίους Μακεδόνες (είναι υπολείμματα των αρχαίων Μακεδόνων). Στο κεφάλαιο του βιβλίου που αναφέρεται στη «“Μακεδονία” στις αρχές του μεσαίωνα», οι συγγραφείς του συγκεκριμένου βιβλίου, διδάκτορες καθηγητές κ.κ. Μίλαν Μπόσκοσκι, Γιόρνταν Ιλίοσκι και Νέμπι Ντερβίσι, σημειώνουν ότι περί τα τέλη του 6ου και στις αρχές του 7ου αιώνα η “Μακεδονία”, με εξαίρεση τη Θεσ/νίκη (σ.σ. στο κείμενο αναφέρεται ως “Σόλουν”) κατοικείτο από Σλάβους.
«Οι Σλάβοι στη “Μακεδονία” συνάντησαν τους αρχαίους Μακεδόνες. Αρχικά οι σχέσεις τους ήταν πολύ κακές, αλλά σταδιακά βελτιώνονταν. Οι Μακεδόνες ήσαν Χριστιανοί, ενώ το επίπεδο πολιτισμού τους ήταν υψηλότερο. Οι Σλάβοι αποδέχθηκαν τον όρο Μακεδονία ως όνομα της νέας πατρίδας τους και άρχισαν να αυτοαποκαλούνται Μακεδόνες. Οι ιθαγενείς Μακεδόνες υιοθέτησαν τη σλαβική γλώσσα, ενώ αργότερα και τη σλαβική γραφή. Υπολείμματα των αρχαίων Μακεδόνων είναι οι Βλάχοι», αναφέρεται, σύμφωνα με την ε/φ, στο εν λόγω βιβλίο ιστορίας.
Ο δ-ρ κ. Μίλαν Μπόσκοσκι, συγγραφέας του βιβλίου και καθηγητής του Ινστιτούτου Εθνικής Ιστορίας της ΠΓΔΜ, προστίθεται στο δημοσίευμα, δηλώνει ότι η θέση που προβάλλεται στο βιβλίο αιτιολογείται πλήρως επιστημονικά.
«Δεν υπάρχουν αμφιβολίες πως οι σημερινοί Βλάχοι είναι απόγονοι των αρχαίων Μακεδόνων. Δεν μπορεί να λεχθεί ότι ο Αλέξανδρος ο Μακεδών ήταν Βλάχος, αλλά οι υιοί του, όλοι οι απόγονοί του, ήσαν Βλάχοι. Οι Βλάχοι μεταξύ τους αυτοαποκαλούνται Αρομάντσι. Ο όρος Βλάχος είναι σλαβικός και επινοήθηκε από τους Σλάβους γύρω από τον 7ο ή 8ο αιώνα. Ο Αλέξανδρος ο Μακεδών ήταν Μακεδόνας», δηλώνει στην ε/φ ο κ. Μπόσκοσκι.
Ο κ. Ντίμο Ντίμτσεβ, Πρόεδρος της Ένωσης για τον πολιτισμό των Βλάχων στην ΠΓΔΜ, συνεχίζει το δημοσίευμα, γνωρίζει ότι ο Αλέξανδρος ο Μακεδών είναι πρόγονος των Βλάχων.
«Εμείς οι Βλάχοι θεωρούμε ότι είμαστε απευθείας απόγονοι του Αλεξάνδρου του Μακεδόνα. Δυστυχώς, όμως, δεν μιλούσε τη βλάχικη γλώσσα και δεν ήταν Βλάχος. Είναι σαν να λέμε ότι οι σημερινοί Μακεδόνες Μωαμεθανοί είναι απευθείας απόγονοι του Μωάμεθ. Είναι απλώς Μωαμεθανοί», διευκρινίζει στην ε/φ ο κ. Ντίμτσεβ, ισχυριζόμενος ότι κάθε τέταρτος “Μακεδόνας” έχει βλάχικη καταγωγή, ενώ στην Ελλάδα ζουν 2,5 εκατομ. Βλάχοι.
Και από την ένωση των Βλάχων «ΜΑΝΤΡΑ», αναφέρει το δημοσίευμα, δηλώνουν ότι τους είναι γνωστή η επιστημονική θέση πως είναι απευθείας απόγονοι του Αλεξάνδρου του Μακεδόνα.«Η μητέρα του Αλέξανδρου καταγόταν από τα Γιάννενα, όπου κατοικούσαν μόνον Βλάχοι. Είμαστε αρχαίοι Μακεδόνες, αλλά αυτό δεν είναι ευρύτερα γνωστό, διότι δεν έχουμε πολλούς θεσμούς και άτομα που θα διαδώσουν αυτή την επιστημονική θέση», δηλώνουν, σύμφωνα με το δημοσίευμα, από την προαναφερόμενη ένωση.
Το συγκεκριμένο βιβλίο ιστορίας, καταλήγει το δημοσίευμα, έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας της ΠΓΔΜ το 2005. Πέρυσι εκτυπώθηκε η τέταρτη έκδοσή του. Το Υπουργείο Παιδείας της ΠΓΔΜ, εχθές, απέφυγε να σχολιάσει την επιστημονική θέση που παρατίθεται στο βιβλίο.
http://macedonia-greece.blogspot.com/2009/12/blog-post_04.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου