Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

Μαρτυρία σοκ της Ελληνίδας σοπράνο: Τούρκοι και Πακιστανοί άνδρες χτυπούσαν γυναίκες για να σωθούν

Μαρτυρία σοκ της Ελληνίδας σοπράνο: Άνδρες χτυπούσαν γυναίκες για να σωθούν

Σκηνές... Τιτανικού περιγράφει η Δήμητρα Θεοδοσίου, διασωθείσα του «Norman Atlantic», στην ιταλική εφημερίδα La Repubblica

Τη στιγμή που η επιχείρηση διάσωσης επιβαινόντων του «Norman Atlantic» έχει φτάσει στο τέλος της, η Ελληνίδα διεθνούς φήμης σοπράνο, Δήμητρα Θεοδοσίου, περιέγραψε τις δραματικές στιγμές που βίωσε κατά τη διάρκεια της τραγωδίας στο φλεγόμενο πλοίο.

Όπως είπε στην ιταλική εφημερίδα η κυρία Θεοδοσίου, η οποία ταξίδευε προς την Ιταλία εν όψει παραστάσεων στο Ρίμινι: «Μας είχαν πει ότι υπήρχε πολύς καπνός και δε μπορούσαν να έρθουν να μας πάρουν σύντομα. Όταν άκουσα μέσα στη νύχτα τον ήχο από το ελικόπτερο μάζεψα τις δυνάμεις μου».

Τι βίωσε, όμως, πριν περισυλλεγεί από τους διασώστες; Σύμφωνα με τη σοπράνο, η οποία διακομίστηκε στο νοσοκομείο με συμπτώματα υποθερμίας αλλά έπειτα από λίγη ώρα πήρε εξιτήριο, η κατάσταση που επικράτησε ήταν δραματική.

«Επικράτησε κόλαση, είδα σκηνές τρομακτικές. Υπήρχαν άνδρες, Ιρακινοί, Τούρκοι, Πακιστανοί που ήταν στο πλοίο. Είχε δοθεί η προτεραιότητα σε παιδιά, ηλικιωμένους και γυναίκες, αλλά εκείνοι σκαρφάλωναν και χτυπούσαν, μας τραβούσαν, σε τραβούσαν μακριά, προσπαθούσαν να ανοίξουν το δρόμο για να σωθούν», δήλωσε συγκλονισμένη η Ελληνίδα σοπράνο.

«Ακόμα και εγώ δέχθηκα χτυπήματα, αλλά αντέδρασα για να φτάσω στο ελικόπτερο. Θύμωσα πολύ, αλλά σκέφτηκα: ή τώρα ή ποτέ. Ήταν πολύ άσχημα, δε θα το ξεχάσω ποτέ», πρόσθεσε η κυρία Θεοδοσίου.

Ερωτηθείσα σχετικά με τα πρώτα λεπτά από την πρόκληση της πυρκαγιάς στο «Norman Atlantic», η σοπράνο δήλωσε πως δε σήμανε συναγερμός.

«Ήμουν στην καμπίνα και κοιμόμουν όταν ξύπνησα από τη μυρωδιά καμένου και τον καπνό που είχε ήδη μπει στο χώρο. Σηκώθηκα, φόρεσα ένα πουλόβερ, πήρα χρήματα και την ταυτότητά μου και βγήκα έξω τρέχοντας. Χτύπησα τις πόρτες των άλλων καμπινών για να πω στον κόσμο να βγει: Βγείτε, βγείτε έχει ξεσπάσει πυρκαγιά», συμπλήρωσε και όπως εξήγησε αντί να ανέβουν προς το κατάστρωμα κατευθύνθηκαν προς το κατώτερο μέρος του πλοίου γιατί, όπως είπε, τους ενημέρωσαν πως εκεί βρίσκονταν τα σωσίβια και οι σωστικοί λέμβοι. Ωστόσο, όπως επισήμανε «κάποιες σωστικοί λέμβοι τοποθετήθηκαν στη θάλασσα, άλλες όχι και δεν ξέρω γιατί».

Νωρίτερα, σήμερα στην πρωινή εκπομπή «Το Πρωινό» δήλωσε: «Ταξίδευα μόνη μου. Είχα το αυτοκίνητό μου στο αμπάρι. Τα έχασα όλα. Δεν έχω ούτε εσώρουχα. Δεν υπήρχε ούτε συναγερμός, ούτε μας χτύπησαν τις πόρτες, ούτε μας ειδοποίησαν. Εγώ ξύπνησα από τον καπνό που βγήκε από το δωμάτιό μου. Ήταν όλα άσπρα, δεν φαινόταν τίποτα. Ίσα που φόρεσα το παντελόνι μου, το πουλόβερ μου, το μπουφάν μου και βγήκα έξω. Πολλές πόρτες είχαν μπλοκάρει. Ήμασταν περιτριγυρισμένοι από φλόγες. Έβρεχε, 12 μποφόρ, κάποια στιγμή χιόνισε κιόλας. Κάποιες βάρκες του έφυγαν, κάποιες δεν δούλευαν. Πανικός. Δεν υπήρχε κανείς από το πλήρωμα, μόνο ένας στα σωσίβια και όποιος είδε τον Κύριο πρόλαβε», είπε.

Συνέχισε λέγοντας: «Ήμασταν στο πάνω κατάστρωμα όλοι περιτριγυρισμένοι από τις φλόγες και ήρθαν τα πλοία για να σβήσουν τις φωτιές και μας κατέβρεχαν. Μας πλάκωσαν στο ξύλο ιρακινοί, Τούρκοι που έτρεχαν για να σωθούν πρώτοι. Εμένα με πέταξαν κάτω τρεις φορές και έφυγα πέντε μέτρα».

http://www.protothema.gr/greece/article/438330/marturia-sok-tis-ellinidas-soprano-andres-htupousan-gunaikes-gia-na-sothoun/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου