Οι προσπάθειες που καταβάλλονται για την κατασκευή πίστας “Φόρμουλα 1” στην περιοχή της Δραπετσώνας και την ένταξή της στο πρόγραμμα των αγώνων του παγκοσμίου πρωταθλήματος, αποτέλεσε αντικείμενο της ενημέρωσης που είχε σήμερα ο υφυπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Νότης Μηταράκης, από τον δήμαρχο Κερατσινίου- Δραπετσώνας Λουκά Τζανή, τον εκπρόσωπο της ΕΛΠΑ και μέλος του Παγκοσμίου Συμβουλίου της FIA Βασίλη Δεσποτόπουλο και τον αρχιτέκτονα και εκπρόσωπο του Φορέα “DIELPISFORMULA1” Αθ. Παπαθεοδώρου.
Ο κ. Μηταράκης σημείωσε ότι σ’ αυτή την κρίσιμη συγκυρία για τη χώρα, η κυβέρνηση στηρίζει ένα άκρως αναπτυξιακό σχέδιο που θα πραγματοποιηθεί με ιδιωτικά κεφάλαια, θα συμβάλει στην ανάπλαση της ευρύτερης περιοχής, θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και θα προβάλλει θετικά τη χώρα μας.
Τόνισε μάλιστα με έμφαση, ότι το υπουργείο Ανάπτυξης είναι αρωγός στην προσπάθεια της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των εμπλεκομένων φορέων και θα αναμένει τη συγκρότηση φορέα υλοποίησης του έργου προκειμένου να το εντάξει στις στρατηγικές επενδύσεις (Fast Track).
Τώρα, με βάση τις δηλώσεις από τη συνάντηση, δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν: Ή ο κ. Μηταράκης, είδε το Δήμαρχο, γιατί δεν μπορούσε να κάνει διαφορετικά, γνωρίζοντας εκ των προτέρων, ότι πίστα δεν πρόκειται να γίνει, ή το χειρότερο σενάριο, είναι να πιστεύει πράγματι ο υφυπουργός, ότι η δημιουργία πίστας και μάλιστα προδιαγραφών φόρμουλα ένα, είναι ένα εφικτό και υλοποιήσιμο σενάριο.
Ότι δηλαδή, μπορεί στη σημερινή συγκυρία, να βρεθεί επενδυτής, ο οποίος θα διαθέσει περί τα 100 εκατομμύρια ευρώ, για ένα έργο, που στη συνέχεια θα εξαρτάται από τις καλές ή κακές (συνήθως κακές) διαθέσεις του καρχαρία της FIA Μπέρνι Έκλεστοουν, για το αν θα μπει ή όχι στο καλεντάρι του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Το παράδειγμα της Τουρκίας, είναι χαρακτηριστικό, του τι μπορεί να πάθεις, όταν “μεγαλοπιάνεσαι” χωρίς να έχεις πραγματικά τη δύναμη να επιβάλλεις αυτό που θες.
Οι Τούρκοι, δαπάνησαν περί τα 150 εκατομμύρια -κρατικό χρήμα- για να φτιάξουν έξω από την Κωνσταντινούπολη, μια άρτια πίστα, δαπάνησαν στη συνέχεια, άλλα τόσα, για να πείσουν τον Έκλεστοουν, να εντάξει τον αγώνα της Πόλης, στο αγωνιστικό ημερολόγιο, διοργάνωσαν για λίγα χρόνια το γκραν-πρι της Κωνσταντινούπολης, για να βρεθούν στη συνέχεια, εκτός “ως μη βιώσιμοι”.
Η πίστα της Κωνσταντινούπολης, είναι έξω από το πρωτάθλημα, (χάριν άλλων ασιατικών αγορών που αναπτύσσονται), και οι Τούρκοι κλαίνε τα λεφτά τους, αναγκασμένοι επιπλέον να συντηρούν ένα πανάκριβο έργο για να μην καταρρεύσει, (όπως τα δικά μας φαραονικά ολυμπιακά κατασκευάσματα).
Αναρωτιόμαστε, αν αυτά που τα γνωρίζει και ο τελευταίος, που έχει τύχει να παρακολουθήσει ένα γκραν-πρι, δεν τα ξέρουν στο υπουργείο Ανάπτυξης, ή απλώς συντηρούν ένα θέμα, καταδικασμένο εκ των προτέρων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου