Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Χρυσοχοϊδης: Είμαι περήφανος που χτίζεται τζαμί επί υπουργίας μου

Χρυσοχοϊδης: Είμαι περήφανος που χτίζεται τζαμί επί υπουργίας μου

«Υπερήφανος» (!) που επί της δικής του υπουργίας θα κατασκευαστεί το τζαμί στην Αθήνα, δήλωσε ο Μ. Χρυσοχοΐδης απαντώντας σε ερώτηση του Παναγιώταρου, σημειώνοντας: «Νιώθω πιο Έλληνας… Εμένα προσωπικά, την οικογένεια μου, που είμαι Πόντιος και Μικρασιάτης πρόσφυγας, με καμένα σπίτια με καμένες εκκλησιές, μου κάνει τιμή που απαντάω σήμερα σε εσάς και που επί υπουργίας μου γίνεται το τζαμί..»

Ο υπουργός Υποδομών πρόσθεσε μάλιστα: «…Εγώ σέβομαι τους ανθρώπους με ένα μόνο κριτήριο. Αν σέβονται τους νόμους και το Σύνταγμα και τον συνάνθρωπο τους ή αν είναι παράνομοι. Τίποτε άλλο. Και δεν χωρίζω τους ανθρώπους σε Πόντιους, Εβραίους, Αρμένιους, Βουδιστές, Χριστιανούς, Μουσουλμάνους. Και είμαι περήφανος γιατί όταν απαντώ έτσι νιώθω πιο Έλληνας. Ότι εκφράζω τον πολιτισμό και τις αξίες του τόπου. η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα στην ΕΕ που δεν διαθέτει λατρευτικό χώρο για τους μουσουλμάνους… Εσείς λέτε όχι τζαμί. Κάποιοι άλλοι στην άλλη πλευρά του Αιγαίου λένε να κάνουνε την Αγιά Σοφιά τζαμί…»

Όλα αυτά σωστά κ. Χρυσοχοϊδη μου, αλλά την ώρα που οι Τούρκοι θέλουν να κάνουν τζαμί την Αγιά Σοφιά εσύ για τι σφύζεις από  περηφάνια και καμαρώνεις επειδή θα χτίσεις τζαμί; Και μην απαντήσεις ότι εσύ είσαι διαφορετικός από τους Τούρκους, γιατί θα μας πάρουν στον ψιλό…

Επίσης υπουργέ μου, όταν η Ελλάδα σφίγγει την ψυχή της και στραγγίζει τους Έλληνες για ένα ευρώ, όταν κόπηκαν συντάξεις και μισθοί, το να ξοδεύονται κονδύλια για τζαμιά, μόνο περηφάνια δεν προκαλεί, μάλλον αγανάκτηση γεννάει και πριμοδοτεί κάτι τύπους σαν τον Παναγιώταρο και την συμμορία του…

Όσο για τον σεβασμό σου σε εκείνους που σέβονται το νόμο και τηρούν το Σύνταγμα, καλό, αλλά οι δικοί σου «σύντροφοι» λήστευαν την χώρα, έπαιρναν μίζες και πρωταγωνιστούσαν σε σκάνδαλα. Άρα κάνε μια ολομέλεια στην Χαριλάου Τρικούπη και πές τα εκεί τα …γλυκανάλατα!

Ροβεσπιέρος

http://www.antinews.gr/2013/11/28/236245/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου