Δήλωση της κυβέρνησης αναφέρει ότι η πώληση είχε εγκριθεί από την πενταμελή επιτροπή ιδιωτικοποιήσεων, ενώ πηγή του υπουργείου Οικονομικών καθόρισε την τιμή.
Η “Apollo Aviation Group” ήταν ο υψηλότερος πλειοδότης,” ανέφερε η κυβέρνηση.
Τα τέσσερα αεροσκάφη ήταν μέρος του στόλου των Ολυμπιακών Αερογραμμών, πρώην κρατικού αερομεταφορέα στην Ελλάδα που ιδιωτικοποιήθηκε το 2009.
Το ελληνικό κράτος είχε προσπαθήσει να πωλήσει τα αεροπλάνα από το Νοέμβριο του 2010.
Η Αθήνα πέρυσι υποσχέθηκε μια σαρωτική ιδιωτικοποίηση σε αντάλλαγμα για τα δάνεια διάσωσης από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.
Η διαδικασία είχε αρχικά ως σκοπό την άντληση 5,5 δις € μέχρι το τέλος του έτους, και συνολικά 50 δις μέχρι το 2015.
Το υπουργείο Οικονομικών ελπίζει τώρα να κλείσει το έτος με 1,8 δις ευρώ σε έσοδα και άλλα 9,3 δις το 2012.
Ο κατάλογος περιλαμβάνει την ιδιωτικοποίηση των λιμένων, περιφερειακών αεροδρομίων, επιχειρήσεων κοινής ωφέλειας, αυτοκινητοδρόμων, καζίνο, τρένων και εταιρειών εξόρυξης, καθώς και ένα μεγάλο μερίδιο στο μονοπώλιο τυχερών παιγνιδιών στην Ελλάδα.
Υ.Γ
Πρόκειται για τα αεροσκάφη της Ολυμπιακής Αεροπορίας που εκτελούσαν από το 2000, τις πτήσεις σε διηπειρωτικούς προορισμούς και σύμφωνα με την αποτίμησή τους, πριν από έναν περίπου χρόνο, η αξία τους ανερχόταν στα 180 εκατομμύρια ευρώ.
Βέβαια, από τον εν εξελίξει διαγωνισμό, το Δημόσιο προσδοκά ότι στην καλύτερη περίπτωση θα αποκομίσει περί τα 150 εκατομμύρια ευρώ, καθώς το ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον δεν είναι ιδιαίτερα ευνοϊκό. Εξάλλου, με το πέρασμα των ετών θεωρείται αυτονόητη η σταδιακή μείωση της αξίας των αεροσκαφών.
Δείτε τώρα πόσο πωλούνται στην διεθνή αγορά ίδια αεροσκάφη του 1997 και μάλιστα 2 χρόνια παλαιότερα από τα δικά μας που παρελήφθηκαν το 1999.
Πρόκειται για τα αεροσκάφη της Ολυμπιακής Αεροπορίας που εκτελούσαν από το 2000, τις πτήσεις σε διηπειρωτικούς προορισμούς και σύμφωνα με την αποτίμησή τους, πριν από έναν περίπου χρόνο, η αξία τους ανερχόταν στα 180 εκατομμύρια ευρώ.
Βέβαια, από τον εν εξελίξει διαγωνισμό, το Δημόσιο προσδοκά ότι στην καλύτερη περίπτωση θα αποκομίσει περί τα 150 εκατομμύρια ευρώ, καθώς το ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον δεν είναι ιδιαίτερα ευνοϊκό. Εξάλλου, με το πέρασμα των ετών θεωρείται αυτονόητη η σταδιακή μείωση της αξίας των αεροσκαφών.
Δείτε τώρα πόσο πωλούνται στην διεθνή αγορά ίδια αεροσκάφη του 1997 και μάλιστα 2 χρόνια παλαιότερα από τα δικά μας που παρελήφθηκαν το 1999.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου