Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Ψηφίστηκαν οι μειώσεις στις συντάξεις


Από τον Μάιο ξεκινά ο επόμενος γύρος των μειώσεων -και- στις συντάξεις εξαιτίας του Μνημονίου 2, με βάση το περιεχόμενο του νόμου ο οποίος ψηφίστηκε, χθες, στη Βουλή. Συγκεκριμένα, αναδρομικά από την 1η Ιανουαρίου 2012 περικόπτονται όλες οι κύριες συντάξεις κατά 12% για το ποσό το οποίο υπερβαίνει τα 1.300 ευρώ. Επιπλέον, περικόπτονται κατά 7%, στο σύνολο τους, οι συντάξεις τις οποίες αποδίδει το ΝΑΤ.
Με βάση τον ίδιο νόμο προωθούνται, αναδρομικά από τις αρχές του έτους (η παρακράτηση θα γίνει σε 8 ισόποσες μηνιαίες δόσεις, αρχής γενομένης από το Μάιο), οι εξής περικοπές στις επικουρικές: α) 10% για όσες κυμαίνονται από 200,01 έως και 250 ευρώ μικτά (με τον όρο ότι καμιά σύνταξη αυτής της κατηγορίας δεν θα πέσει κάτω από τα 200 ευρώ), β) 15% για όσες είναι από 250,01 έως και 300 ευρώ το μήνα, μικτά και 20% για όσες επικουρικές είναι από 300,01 ευρώ το μήνα, μικτά, και πάνω.

1 σχόλιο:

  1. 7 (και όχι επί τοις εκατό) να είναι οι ώρες σας και αυτές στην εντατική.!!!! Λωποδύτες άσχετοι αφισοκολλητές που το "παίζετε" πολιτικοί αλλά παίζετε με τα δυα τα χέρια σας το πουλί σας. Μπορείτε να μου απαντήσετε στην ερώτηση "Με ποιο δικαίωμα μού κόβεται χρήματα από τα λεφτά που πλήρωνα εγώ και ο εργοδότης μου";;;; εσείς που και πότε πληρώσατε ρε καθίκια και βγάζετε φιρμάνια για τα δικά μου τα λεφτά;;; επειδή μου τα φάγατε είτε με τις προδοσίες σας είτε με την ανικανότητά σας γιατί εγώ δεν πρέπει να ζω αξιοπρεπώς;;; Αλλά πίσω έχει η αχλάδα την ουρά!! Ερχεται η ώρα σας γραικύλοι!!!!!!! Και μην νομίζετε ότι θα σωθείτε από ....ελικόπτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή