Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Ένα από τα πιο επικίνδυνα επαγγέλματα στον κόσμο: Γυναικολόγος στο Αφγανιστάν!

Μια γυναίκα, η δόκτωρ Λίμα, είναι γυναικολόγος στο Αφγανιστάν - Η γιατρός περιγράφει πόσο επικίνδυνο είναι το επάγγελμά της σε μια χώρα που τα γυναικεία δικαιώματα είναι ανύπαρκτα

Με ψευδώνυμο, φοβούμενη τους κινδύνους που υπάρχουν για τη ζωή της, καθώς και για τη ζωή της οικογένειάς της, μια γυναικολόγος από το Αφγανιστάν δηλώνει αποφασισμένη να βοηθά τις γυναίκες της χώρας της και περιγράφει πώς οι βιασμοί είναι γι'αυτές ένα συνηθισμένο φαινόμενο!

Η γιατρός Λίμα αναφέρει ότι αρχικά ήταν αποφασισμένη να μη κάνει εκτρώσεις στις γυναίκες που την επισκέπτονταν στο ιατρείο της, αφού απαγορεύονται στη χώρα, αλλά ένα γεγονός που συνέβη το 2006 την έκανε να αλλάξει την απόφασή της. Τότε, μια 17χρονη κοπέλα είχε επισκεφθεί την γιατρό και της ζήτησε να κάνει έκτρωση, επειδή είχε μείνει έγκυος εκτός γάμου. Η γιατρός αρνήθηκε και οι γονείς της  17χρονης της έδιναν  σταδιακά ένα φάρμακο για να την αποδυναμώσουν και στο τέλος την σκότωσαν, πνίγοντάς την με ένα μαξιλάρι!

Η γιατρός εξαιτίας αυτού του θλιβερού περιστατικού αποφάσισε να κάνει κρυφά αμβλώσεις σε γυναίκες που, είτε έχουν μείνει έγκυος εκτός γάμου, λόγω βιασμού, είτε έχουν βιαστεί από τον ίδιο τον σύζυγό τους, ένα φαινόμενο συχνό στο Αφγανιστάν, όπως εξηγεί η ίδια.

Η δόκτωρ Λίμα τονίζει ότι κάνει αμβλώσεις και δίνει συμβουλές αντισύλληψης κρυφά και μόνο ο σύζυγός της γνωρίζει το «μυστικό» της. Η ίδια κατοικούσε σε περιοχή του Αφγανιστάν, όπου έχουν μεγάλη επιρροή οι Ταλιμπάν και έχει δεχθεί πολλές απειλές για τη ζωή της και για τη ζωή της οικογένειάς της. Ο αδελφός της βρέθηκε σκοτωμένος γ'αυτό το λόγο και το 2009 ο 10χρονος τότε γιος της τραυματίστηκε από χειροβομβίδα, που πέταξαν οι Ταλιμπάν έξω από το σπίτι της!



Παρόλους τους κινδύνους η γιατρός δηλώνει αποφασισμένη να βοηθά τις γυναίκες στη χώρα της, που στερούνται εκπαίδευσης, αλλά και των βασικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων και είναι θύματα βιασμού των  ίδιων τους των συζύγων. Συχνά η γυναικολόγος αναγκάζεται να φορά μπούρκα, όταν πηγαίνει να εξετάσει μια ασθενή, ενώ όταν δίνει αντισύλληψη σε μια γυναίκα και ο σύζυγος αναρωτιέται γιατί εκείνη δεν μένει έγκυος, η γιατρός Λίμα, αναλαμβάνει το «δύσκολο έργο»...

Όπως η ίδια υποστηρίζει υπάρχουν γυναίκες στο Αφγανιστάν που έχουν ήδη πολλά παιδιά, αλλά οι σύζυγοί τους θέλουν κι άλλα, κι άλλα... Τότε, εκείνη δίνει αντισυλληπτικά στις γυναίκες τους κρυφά και εξηγεί στους ίδιους ότι χρειάζεται ένα χρονικό περιθώριο ενός ή δύο ετών για να δυναμώσει η γυναίκα.

Η γιατρός έχει δεχθεί τόσες απειλές για τη ζωή της και για τη ζωή των δικών της ανθρώπων, που από το 2009, που τραυματίστηκε ο γιος της, έχει μετακομίσει σε τοποθεσία στο Αφγανιστάν που την κρατά μυστική, αλλά τονίζει ότι είναι αποφασισμένη να μη σταματά να βοηθά τις γυναίκες στη χώρα της.

http://www.protothema.gr/world/article/413114/ena-apo-ta-pio-epikinduna-epaggelmata-ston-kosmo-gunaikologos-sto-afganistan/

Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Σουηδία: Το υποδειγματικό τυραννικό καθεστώς της πολιτικής ορθότητας

Kύματα τριτοκοσμικών μεταναστών – ανεξέλεγκτη εγκληματικότητα – χονδροειδής multi culti προπαγάνδα από ταmedia - δαιμονοποίηση κάθε κριτικής στην μαζική μετανάστευση – κατάργηση ελευθερίας του λόγου - στοχοποίηση «αντιδραστικών» και ταμπελοποίησή τους ως «φασιστών» και «ναζί» - «αντίφα» με κουκούλα σε χαφιεδίστικες business - αστυνομία σε διατεταγμένη υπηρεσία «αντιρατσισμού» και μια κοινωνία στην μέγγενη της αριστερής ιδεοληψίας. Καλωσήρθατε στη Σουηδία. (Γιατί, σας θυμίζει κάτι άλλο;)

Red Ice Creations (από Dispatch International) ΚΟΚΚΙΝΟΣΟΥΡΑΝΟΣ

Ο Άγγλος Iain Channing επιστρέφει στη Σουηδία, τη χώρα που έζησε κατά τη διάρκεια του 1980. Τι έχει συμβεί στην άλλοτε ασφαλή και πειθαρχημένη χώρα που τόσο θαύμαζε όλος ο κόσμος; Τόσο πολύ ο λαός της λοιπόν, εκτιμά το ριζοσπαστικό πείραμα κοινωνικής μηχανικής (social engineering) των πολιτικών; Και τι γίνεται με το Malmö – τον διαπρεπή δοκιμαστικό σωλήνα της Σουηδίας; Παρακάτω είναι η αναφορά του Channing - η τελευταία από τις τρεις.

Για να καταλάβετε πώς έχουν φτάσει τα πράγματα σε αυτό το σημείο – όπου τα πάντα σκιάζονται από ένα βαρύ πέπλο αυτολογοκρισίας που όμοιό του βλέπαμε μόνο σε κομμουνιστικές χώρες – αρκεί να διαβάσετε το σουηδικό Τύπο. Όχι, ότι το θέμα της μαζικής μετανάστευσης είναι τόσο μεγάλο ταμπού, αλλά κάθε κριτική σε αυτήν λογοκρίνεται, παραμορφώνεται ή δαιμονοποιείται. Ένα σχεδόν καθημερινό μπαράζ μίσους και συκοφαντικής δυσφήμισης απευθύνεται στο κόμμα των Σουηδών Δημοκρατών (SD), ένα κόμμα κατά της μαζικής μετανάστευσης. "Οι SD προσπαθούν να απογοητεύσουν την εργατική τάξη." "ΟιSD είναι ακόμα ρατσιστές!" "Πόσο μακριά προς τα δεξιά, θα πάει ο Jimmy Åkesson (ηγέτης των SD);"

Για ένα μήνα διάβαζα κάθε άρθρο που έγραφαν οι εφημερίδες στη Σουηδία για τους SD - και ήταν πολλά, λόγω της αύξησης των ποσοστών τους. Ήταν όλα μα όλα αρνητικά και συχνά γεμάτα με παιδαριώδη, υβριστικά επίθετα από την εποχή του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Σε ένα τέτοιο αρνητικό περιβάλλον, το κόμμα δεν έχει καταχωρήσει μια διεύθυνση στην ιστοσελίδα του,και τρεις κορυφαίους ηγέτες του ζητούν την προστασία της αστυνομίας.

Αναφερόμενος σε μια προηγούμενη συμπλοκή που συμμετείχαν ηγέτες των SD, ένας πολύ γνωστός Σουηδός ράπερ είχε πει στην εφημερίδα Metro: «Αν ήμουν εκεί θα είχα πάρει μια σιδερόβεργα και θα έστελνα και τους τις τρεις σε κώμα». Καθώς το διάβαζα σκέφτηκα, «αυτή είναι η Σουηδία;»

Για να πάρετε μια αμερόληπτη άποψη για τη μεταναστευτική κρίση, πολλοί Σουηδοί τώρα σπεύδουν να ενημερωθούν από ‘samizdat’ πηγές: (samizdat ήταν η μυστική βιβλιογραφία που δεν έπρεπε να δει το φως της δημοσιότητας επί Σοβιετικής Ένωσης). Μερικές ιστορίες σε τέτοιες ιστοσελίδες προσελκύουν τόσα πολλά σχόλια που μεγάλες βρετανικές εφημερίδες δεν έχουν (και ο πληθυσμός της Βρετανίας είναι οκτώ φορές μεγαλύτερος της Σουηδίας). Δεν γνωρίζω καμία άλλη δυτικοευρωπαϊκή χώρα, όπου τα εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης να έχουν γίνει τόσο mainstream. Έχοντας επίγνωση της απειλής που αποτελούν αυτές οι ιστοσελίδες για το σύστημα, η μεγάλη καθημερινή εφημερίδα Expressenσυνεργάστηκε πρόσφατα με ακροαριστερούς cybersnoops και ξεκίνησε μια εκστρατεία "ξεσκεπάσματος" των δωρητών τους και ακόμη και των σχολιαστών τους, ελπίζοντας να τους "κρεμάσουν" δημοσίως, και να απολυθούν από τις δουλειές τους. Υπάρχουν«λίστες γνώμης» (åsiktsregister), μαύρες λίστες που φέρεται να συντάσσονται από μεγάλα μέσα ενημέρωσης και άλλους οργανισμούς. Ναι, δεν λέω υπερβολές. Αυτή είναι η Σουηδία σήμερα. (διάβασε : ΣΟΥΗΔΙΑ: Εφημερίδα συνεργάζεται με ομάδες Antifa για την κατάρτιση καταλόγων ατόμων που επικρίνουν τη μετανάστευση στο διαδίκτυο).

Και πάλι όμως το θέμα της μετανάστευσης δεν ακούγεται πολύ. Τοακατονόμαστο θέμα έχει γίνει μια εθνική εμμονή. Ο αρθρογράφοςHakelius λέει, «οι άνθρωποι που μου στέλνουν επιστολές τώρα, ενδιαφέρονται για ένα πράγμα: τη μετανάστευση. Η συζήτηση μπορεί να ξεκινήσει με οποιοδήποτε θέμα, αλλά τελειώνει πάντα με τη μετανάστευση. Η μετανάστευση, η μετανάστευση, η μετανάστευση, η μετανάστευση, η μετανάστευση».

Υπάρχει μια πτυχή της κρίσης που δεν μπορεί να λογοκριθεί, και αυτή είναι για το  Malmö (Μάλμο), την πόλη που έχει γίνει διαβόητη. Η μαζική μετανάστευση έχει οδηγήσει σε μια τεράστια αύξηση της εγκληματικότητας στην πόλη, και μια τεράστια μείωση, της πιο αγαπημένης σουηδικής αξίας, της trygghet (ασφάλειας). Κάθε πόρτα γραφείου έχει από έξω κρεμασμένη την ταμπέλα «Να είστε βέβαιος ότι κλειδώσατε»  ή «Δεν έχει τίποτα αξίας εδώ». Ποτέ δεν έχω δει τόσους πολλούς κλειδαράδες σε πόλη ούτε τόσο μεγάλα καταστήματα κλειδαράδων. Ένα κατάστημα στο Låscentral κοντά στο διαμέρισμά μου ήταν στο μέγεθος ενός μικρού σούπερ μάρκετ, και το μόνο που πουλούσε ήταν συσκευές ασφαλείας.

Το βάθος της κρίσης των διαρρήξεων ήταν σαφές από ένα τίτλο εφημερίδας εκείνο το φθινόπωρο: «Σήμερα στο Μάλμο 16 οικογένειες υπήρξαν θύματα διάρρηξης στην Σκάνια» (η επαρχία που βρίσκεται το Μάλμο). Αλλά δεν είναι μόνο οι διαρρήξεις. Είναι οι βιασμοί και οι δολοφονίες που έχουν ρημάξει το Malmö. Η κρίση των βιασμών έχει επίσημα μπει κάτω από το χαλί, αλλά η πόλη έχει επίσης και πρόβλημα με τις συμμορίες. Μεταξύ 2002 και 2008, οι δολοφονίες στη Σουηδία σχεδόν διπλασιάστηκανκαι από τις 71, οι 18 έγιναν στην Σκάνια και οι οκτώ στο Malmö, κάτι που το καθιστά πρωτεύουσα των δολοφονιών. Η Metroανέφερε ότι υπήρχαν περίπου 100 περιστατικά πυροβολισμών το 2013 στην πόλη - κυρίως σε αυτοκίνητα και άλλα αντικείμενα, αλλά περιλαμβάνει και ένα ζευγάρι εφήβων που πυροβολήθηκε στο πόδι, έναν 25χρονο που πυροβολήθηκε σε ένα πλυντήριο αυτοκινήτων, και έναν 31χρονο που τραυματίστηκε σοβαρά από τρεις βολές στην στάση Bergsgatan, κοντά στο σημείο όπου βρισκόμουν. Εντάξει, δεν είναι Σικάγο, αλλά είκοσι πέντε χρόνια πριν, αυτό δεν ήταν Σουηδία.
Πώς χειρίζεται ο τύπος του Malmö όλα αυτά τα κακά νέα; Με το να προσποιείται ότι αυτά δεν έχουν να κάνουν τίποτα με τους μετανάστες που διαμένουν εκεί (ή με το να κατηγορούν την χαλαρή συνοριακή αστυνόμευση της Δανίας!). Αυτή μάλιστα η κατάσταση υποκινείται σε μεγάλο βαθμό από τη σουηδική αστυνομίαπου δεν δημοσιοποιεί την εθνικότητα των δραστών και των υπόπτων, αν και δεν λογοκρίνει τα ονόματά τους (πάλι καλά!). Μια τοπική εφημερίδα κυκλοφόρησε μια ιστορία που προειδοποιούσε τους γονείς για έναn ύποπτο βιαστή που τριγυρνούσε γύρω από δύο τοπικά σχολεία: “Τρία παιδιά είχαν εκτεθεί σε βιασμό, τον Σεπτέμβριο και τα τρία είχαν πει ότι ο δράστης ήταν ένας άνδρας ηλικίας γύρω στα 20. Κανένας ύποπτος δεν βρίσκεται υπό έρευνα”. Άνδρας γύρω στα 20; Σε μια πόλη με πάνω από 100 εθνικότητες, αυτό δεν βοηθάει σε τίποτα.

Η Metro κυκλοφόρησε μια ιστορία για μια γυναίκα που πήχθη και εξαναγκάστηκε από τους κλέφτες να βγάλει χρήματα από την ταμειακή μηχανή για αυτούς. Το ζευγάρι των κακοποιών είχε πιστόλι και μαχαίρι και εξαφανίστηκε μέσα σε ένα σκούρο μπλεAudi – χωρίς να υπάρχει καμία αναφορά για την φυλή, ή την προφορά ή την εμφάνιση των δραστών. Είδα τέτοιες ιστορίες, με τεράστια κενά, κάθε μέρα. Αλλά κάθε περιστατικό που κάνει την μεταναστευτική πολιτική της ανοιχτής πόρτας «κακή» στα ματιά του κόσμου, απλά καταστέλλεται.

Την ίδια στιγμή, τα τοπικά μέσα ενημέρωσης αμυνόμενα,προσπαθούν να παρουσιάσουν την πολυπολιτισμικότητα κάτι ως «ευλογία» για το Malmö. «Επιχειρήσεις που απασχολούν ανθρώπους που έχουν γεννηθεί στο εξωτερικό επιτυγχάνουν πιο εύκολα στο εξωτερικό», έλεγε ένα άρθρο. Περιττό να πούμε, ότι τα ΜΜΕ είναι πολύ ευαίσθητα για την εικόνα της πόλης. Αφότου ένα σχολείο του Odense της Δανίας ακύρωσε ένα ταξίδι ανταλλαγής με ένα σχολείο του Malmö επικαλούμενο τους φόβους ασφάλεια των δανών γονέων (καθώς είναι γνωστή η φήμη της πόλης σε όλη τη Σκανδιναβία), η εφημερίδα ‘Vårt Malmö’ («το Malmö μας»), που εκδίδεται από τον δήμο της πόλης, έγραψε μια ιστορία φούσκα στην οποία οι κάτοικοι ρωτήθηκαν αν αισθάνονταν ασφαλείς στις περιοχές τους. «Ναι, φυσικά», είπε ο Darwin Celebre, ξένης εθνοτικής καταγωγής. «Ναι, είναι ασφαλές, με πολλές οικογένειες με παιδιά», δήλωσε ο Eric. «Νιώθω πολύ ασφαλής», δήλωσε ένας τρίτος. Ο Tove πρόσθεσε: «Νιώθω πολύ ασφαλής, πολύ ήσυχοι δρόμοι». Να σας πω την αλήθεια, άρχισα να νιώθω κάποια συμπάθεια με όλη αυτή την θλιβερή μορφή προπαγάνδας.
Προεκλογική αφίσα Σουηδού πολιτικού γραμμένη στα αραβικά
Αλλά συνολικά, τα media μου προκάλεσαν ένα νέο συναίσθημα για τη Σουηδία, που ποτέ δεν περίμενα ότι θα αισθανθώ:περιφρόνηση. Τα πράγματα δεν είναι τόσο άσχημα όσο στην Ανατολική Γερμανία, όπως οι «αντιφρονούντες» Σουηδοί συνηθίζουν να λένε, αλλά η χώρα αυτή δεν έχει πλήρη ελευθερία του λόγου. Η άκρα αριστερά - δηλαδή, ο σουηδικός Τύπο και το κατεστημένο - δεν ενδιαφέρεται για την "συζήτηση" για την μαζική μετανάστευση. Έχουν ιδεολογικά δεσμευτεί να την επιβάλουν όπως μπορούν, για το «κοινό καλό» και όποιος διαφωνεί θα είναι "μισητής", "φασίστας", "ναζιστής" ή "ρατσιστής".

Δεν υπερβάλλω. Αυτές είναι οι λέξεις που βλέπετε ξανά και ξανά στο σουηδικό Τύπο. Τελικά, η Σουηδία έχει γίνει η πιο κοντινή εκδοχή στην δυτική Ευρώπη, ενός φασιστικού ναζιστικού στυλκαθεστώτος μίσους - μόνο που τα θύματα είναι οι γηγενείς Σουηδοί, που εκτίθενται σε επιθέσεις και δέχονται ταπεινώσεις από τα μέσα ενημέρωσης μόνο και μόνο επειδή εκφράζουν την αντίθεσή τους στην επίσημη μεταναστευτική πολιτική.

[Σχόλιο από Red Ice Creations: Είναι η Σουηδία σήμερα πραγματικά ένα «ναζιστικού τύπου» καθεστώς, όπως ισχυρίζεται ο συγγραφέας; Γιατί να μην το ονομάσουμε μια κομμουνιστικού τύπου αντεθνική διεθνιστική δικτατορία, όπου η πολιτική ορθότητα και ο πολιτιστικός μαρξισμός  έχει οδηγήσει τους πολιτικούς να έχουν γυρίσει την πλάτη τους στο πάνω από 10% του πληθυσμού (υποψιάζομαι ότι είναι πολλοί περισσότεροι που τρέφουν τα ίδια συναισθήματα). Αν οι Ναζί ήταν υπέρ της εθνικής συνοχής και υπέρ-εθνικιστικές, τότε η Σουηδία σήμερα είναι το μέγιστο δυνατό αντίθετο από αυτήν την έννοια. Το να αποκαλείται η Σουηδία καθεστώς «ναζιστικού στυλ» είναι πράγματι ένας ηλίθιος και ανακριβής χαρακτηρισμός. Ας το ονομάσουμε αυτό που είναι].

Έπεσα σε ένα βιβλίο για τη σύγχρονη Σουηδία, σχεδόν το μοναδικό που μπόρεσα να βρω στην κορυφαία αλυσίδα βιβλιοπωλείων που καταπιανόταν με το θέμα της μαζικής μετανάστευσης. Ονομαζόταν ‘Partiet : En olyckligkärlekshistoria’ (‘Το Κόμμα: Μια δυστυχισμένη ιστορία αγάπης), από τηνEva Franchell, κορυφαίας αρθογράφου της εφημερίδας Aftonbladet. Μιλάει για την πτώση των Σοσιαλδημοκρατών, το κόμμα του Πάλμε, το κόμμα που συνδέεται περισσότερο με τη χρυσή εποχή της ωραίας (και σε μεγάλο βαθμό ομοιογενούς) Σουηδίας. Προς το τέλος, μια μόνο γραμμή έλεγε: «Είναι 2012, και ένας στους 10 Σουηδούς σκέφτεται να ψηφήσει ένα ρατσιστικό κόμμα». Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι δεν υπάρχει καμία πραγματική συζήτηση για τη μετανάστευση και ότι η μία πλευρά αρνείται να αναγνωρίσει ακόμη και τις ανησυχίες της άλλης, και απλά καταφεύγει σε συκοφαντίες;

Η κατάσταση βέβαια στο Malmö δεν απεικονίζει όλη την Σουηδία. Οι περισσότεροι στη Σουηδία (και στις σκανδιναβικές χώρες γενικά) εξακολουθούν να είναι συντριπτικά εθνικά σκανδιναβοί. Χώρες που έχουν αραίωση των αγροτικών πληθυσμών τους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από ό, τι στη Σουηδία, όπως το Βέλγιο, η Ολλανδία και η Βρετανία, είναι πολύ πιο κοντά στο να χάσουν την εθνική τους ταυτότητα. Κατά κάποιο τρόπο, η Σουηδία εξακολουθεί να υπολείπεται αυτών των πρωτοπόρων τουmultiracialism. Ο φορτωμένος όρος «εθνοτικός Σουηδός» εξακολουθεί να χρησιμοποιείται συνήθως για να γίνεται διάκριση μεταξύ γηγενών και "νέων" Σουηδών, αν και αυτή η μορφή ταξινόμησης έχει γίνει αμφιλεγόμενη στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η χώρα είναι πολύ πλούσια και άνετη για συστηματική αναταραχή (σε αντίθεση με τοπικές εστίες, όπως οι εξεγέρσεις στο Rosengård). Και διαφέρει από όλες σχεδόν τις άλλες δυτικές χώρες που κατακλύζονται από τριτοκοσμικούς μετανάστες σε μία βασική πτυχή - δεν υπάρχει πίεση στους πόρους. Η Σουηδία είναι τεράστια και πλούσια σε μεταλλικά άλατα, αλλά υποφέρει από πτώση της γεννητικότητας.

Η διχαστική μεταναστευτική πολιτική των ανοικτών θυρών υποστηρίζεται από πολλούς Σουηδούς, οι οποίοι φαίνεται να πιστεύουν ότι έχουν μια αποστολή να είναι η ωραιότερη χώρα του κόσμου. Η φήμη ότι η Σουηδία δεν συμμετείχε στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και δεν έχει σχεδόν καθόλου πολίτες οι οποίοι έχουν βιώσει τον πόλεμο, τους έχει αφήσει κάτι που πλησιάζει μια πολύ ήπια εκδοχή του γερμανικού συμπλέγματος ενοχής. Σε ένα υποσυνείδητο επίπεδο, η ουτοπική μεταναστευτική πολιτική είναι εν μέρει μια χειρονομία εξιλέωσης για την μη αντίθεσή τους στον Χίτλερ. Είναι επίσης ένα προϊόν του άκρως πολιτικοποιημένου από την αριστερά χαρακτήρα της σουηδικής κοινωνίας.

Μικροσκοπικά κόμματα της άκρας αριστεράς αφθονούν, οι νέοι πάνε εύκολα σε πορείες για τα δικαιώματα των γυναικών και την Παλαιστίνη, μαρξιστικοί όροι όπως «ταξική σύγκρουση» είναι τυποποιημένα εξαρτήματα του πολιτικού λεξιλογίου και μπορείς να δεις γκράφιτι με το σφυροδρέπανο εδώ και εκεί. Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλές ελεύθερες χώρες του κόσμου όπου οι άνθρωποι ζωγραφίζουν αυτό το σύμβολο στους τοίχους και να εννοούν τι κάνουν (δεν ξέρει για την Ελλάδα;)

Για μένα, όλα αυτά είναι πολιτική μαλθακότητα. Η Σουηδία δεν είναι εύπορη επειδή είναι σοσιαλιστική. Είναι σοσιαλιστική επειδή είναι εύπορη - επειδή μπορεί να αντέξει εύκολα το πολύ σημαντικό κόστος της προσπάθειας να οικοδομηθεί ένα μοντέλο κράτους «ισότητας» (egalitarian), όπου κάθε δημόσιο κτίριο με σκάλα έχει επίσης ένα ανελκυστήρα που στοιχίζει εκατοντάδες-χιλιάδες-κορώνες για αναπηρικά καροτσάκια. Είναι πλούσια για δύο απλούς λόγους: η παράδοση των πρακτικών, εργατικών Λουθηρανών, οι οποίοι, ως ομοιογενείς, γλίτωσαν μεγάλες εθνοτικές συγκρούσεις, και ισορρόπησαν ιδανικά τον πληθυσμό και τους πόρους. Με λίγα άτομα και άφθονο ξύλο και αποθέματα σιδήρου, η Σουηδία γρήγορα ήταν σε θέση να αναπτύξει μια προηγμένη οικονομία, η οποία έχει παραμείνει ισχυρή μέχρι σήμερα.
 
Αλλά η «ένταξη» (ή «ενσωμάτωση») των μεταναστών έχει σαφώς αποτύχει. Στη Βρετανία, η καθολική χρήση της αγγλικής γλώσσας και οι παλιές αποικιακές σχέσεις με τις χώρες προέλευσης των μεταναστών έχουν κάνει την όλη διαδικασία πιο εύκολη από τη Σκανδιναβία. Αλλά η Σουηδία, όπως ένας ασύνετος μαρξιστής αριστοκράτης που προσπαθεί να δώσει το αρχοντικό του, έχει απλά ανοίξει τις πόρτες σε ένα τεράστιο φάσμα χωρών για τις οποίες δεν ξέρει σχεδόν τίποτα, περιμένοντας το δήθεν ανώτερο κοινωνικό μοντέλο της να λειτουργήσει αυτόματα. «Δεν μπορείτε να μιλήστε σουηδικά; Δεν έχει σημασία. Δεν μπορείτε να βρείτε δουλειά; Μην ανησυχείτε, εδώ είναι τα μετρητά. Δεν μπορείτε να προσαρμοστείτε; Είστε εχθρικοί προς τον Χριστιανισμό και επιρρεπείς σε ταραχές; Δεν πειράζει.»

Αυτό που έχει συμβεί στο Malmö είναι στην πραγματικότητα μια αντικατάσταση  πληθυσμού. Προσπάθησα να βρω τα επίσημα δημογραφικά στοιχεία της πόλης, αλλά δεν τα κατάφερα. Μια γυναίκα που πήγε σχολείο εδώ στη δεκαετία του 1960 μάντεψε ότι το σύνολο του αλλοδαπού πληθυσμού τότε ήταν μεταξύ 2.000 και 3.000, όταν ήταν παιδί και ήταν κυρίως Γιουγκοσλάβοι και άλλοι Ανατολικοευρωπαίοι, που αργότερα ενισχύθηκαν από λατινοαμερικανούς στη δεκαετία του 1970, πριν ξεσπάσει το παλιρροιακό κύμα.

Μέσα σε 50 χρόνια, το Malmö εκεί που ήταν σχεδόν 100 εθνοτικά σουηδικό, σήμερα είναι 50 τοις εκατό. Εάν στην πανδέκτρια των μειονοτήτων την Σουηδία, η αντικατάσταση αυτή συνεχιστεί, θα υπάρχει ένας ισχυρός θύλακας ξένων στο σουηδικό έδαφος, με ροπή προς το έγκλημα και με ελάχιστα κοινά, εκτός από το Ισλάμ. Αυτό θέλουν οι Σουηδοί για την πατρίδα τους;

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Στα 1,4 εκατομμύρια πιθανόν να φτάσουν τα κρούσματα του Έμπολα

Μια νέα έκθεση του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) προειδοποιεί τη διεθνή κοινότητα ότι αν δεν εντείνει τις προσπάθειές της για την καταπολέμηση του ιού Έμπολα, τα κρούσματα θα μπορούσαν να ξεπεράσουν το εκατομμύριο ως τον Ιανουάριο.
Η έρευνα παρουσιάζει τα καλύτερα και τα χειρότερα σενάρια για την επιδημία του ιού Έμπολα στη Δυτική Αφρική, η οποία έχει στοιχίσει πάνω από 2.500 ζωές. Χρησιμοποιώντας τους αριθμούς που συγκεντρώθηκαν από τη Σιέρα Λεόνε και τη Λιβερία τον Αύγουστο, παρουσιάζει τα πρώτα βάσιμα στοιχεία για να προβλέψει πόσο εξαρτάται η κλίμακα της επιδημίας από την αντίδρασή μας. Το CDC υποστηρίζει ότι οι σημερινοί αριθμοί ρεκόρ για την επιδημία (5.843 περιπτώσεις και 2.803 θάνατοι), είναι «σημαντικά υποτιμημένοι». Για να δικαιολογήσει αυτή τη διαφορά, δημιούργησε ένα μοντέλο που προβλέπει την απόκλιση μαθηματικά.
Σύμφωνα με τη μελέτη, ο αριθμός των καταγεγραμμένων κρουσμάτων στη Λιβερία και τη Σιέρα Λεόνε μπορεί να είναι 2,5 φορές υψηλότερος από ό, τι αναφέρεται. Αυτό σημαίνει ότι, με τις τρέχουσες προβλέψεις, η εκτίμηση των 8.000 περιπτώσεων σε αυτές τις δύο χώρες ως τις 30 Σεπτεμβρίου μπορεί να είναι στην πραγματικότητα πάνω από 21.000. Η ταχύτητα με την οποία αυξάνονται οι περιπτώσεις είναι η απόδειξη ότι οι αριθμοί είναι πολύ χαμηλοί. Για παράδειγμα στη Λιβερία, τα κρούσματα φέρεται να διπλασιάζονται κάθε 15-20 ημέρες. Στη Σιέρα Λεόνε, διπλασιάζονται κάθε 30-40 ημέρες.
Σύμφωνα με τους τρέχοντες αριθμούς από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, τα κρούσματα του ιού Έμπολα στη Σιέρα Λεόνε και τη Γουινέα στις 9 Σεπτεμβρίου ήταν 2.407. Με αυτές τις εκτιμήσεις, ο αριθμός των κρουσμάτων μεταξύ των δύο χωρών μπορεί να φθάσει τις 550.000 μέχρι τον Ιανουάριο. Ωστόσο, η ανακρίβεια των τρεχόντων αριθμών, που η διευθύντρια του ΠΟΥ δρ Margaret Chan αποκαλεί μια «τεράστια υποτίμηση» της πραγματικότητας, σημαίνει ότι τα κρούσματα μπορεί να φτάσουν και τα 1,4 εκατομμύρια μέχρι τις 20 Ιανουαρίου.
Για τον περιορισμό της επιδημίας, το CDC εκτιμά ότι περίπου το 70 τοις εκατό των ασθενών με Έμπολα πρέπει να λαμβάνουν φροντίδα σε μια ιατρική μονάδα. Μόλις επιτευχθεί ο αριθμός αυτός, οι συντάκτες της έκθεσης εκτιμούν ότι η επιδημία θα μειωθεί σε ένα «ρυθμό σχεδόν ίσο με το αρχικό ποσοστό της αύξησης».
Για κάθε καθυστέρηση 30 ημερών στην ανταπόκριση στην επιδημία, το CDC εκτιμά ότι μπορεί να συμβεί κατά προσέγγιση τριπλασιασμός των περιπτώσεων. Έχοντας 125 εμπειρογνώμονες, το CDC αναφέρει ότι «αναπτύσσει καινοτόμες μεθόδους» για την απομόνωση των ασθενών που δεν μπορούν να φτάσουν σε ένα κέντρο θεραπείας, με σκοπό να «βοηθήσουν στον περιορισμό της μετάδοση του Έμπολα σε κοινότητες».

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

ΗΠΑ: «Εκπαιδευτικό υλικό» θέλουν να μοιράσουν στα σχολεία οι σατανιστές

Αφού οι αρχές υπέκυψαν μπροστά στις απειλές αγωγών και επέτρεψαν στους αθεϊστές, μαζί με τους χριστιανούς, να διανέμουν υλικό στα δημόσια σχολεία του Ορλάντο της Φλόριντα, η πόρτα τώρα έχει ανοίξει για να επιτραπεί και σε μια ομάδα σατανιστών να κάνουν το ίδιο πράγμα.

Ο «Σατανικός Ναός της Νέας Υόρκης» σχεδιάζει να μοιράσει "θρησκευτικό εκπαιδευτικό" υλικό σε παιδιά δημόσιων σχολείων, σύμφωνα διάφορες αναφορές που δημοσιεύθηκαν την Τρίτη.

Το υλικό, το οποίο περιλαμβάνει χρωματιστά βιβλιαράκια δραστηριοτήτων για παιδιά με τίτλο, «Το Μεγάλο Σατανικό Παιδικό Βιβλίο Δραστηριοτήτων», θα διανεμηθεί στους επόμενους μήνες. Αλλά η ομάδα των σατανιστών επιμένει ότι δεν απευθύνεται στην πραγματικότητα στο να στρατολογήσει παιδιά στον σατανισμό μέσα από τα σχολεία, σύμφωνα με την αναφορά στουissuehawk.com.

Η σχολική διεύθυνση της Orange County της Φλόριντα δεν έχει λάβει επίσημο αίτημα από το «ναό», αλλά η διεύθυνση του σχολείου λέει ότι διατηρεί το δικαίωμα να επανεξετάσει κάθε υλικό.

Η Σχολική Διεύθυνση της Orange County αποφάνθηκε ότι χριστιανικές ομάδες μπορούν να διανέμουν Βίβλους και άλλο θρησκευτικό υλικό στα δημόσια σχολεία της περιφέρειάς τους. Σε απάντηση, μια ομάδα αθεϊστών που ονομάζεται «Κεντρική Κοινότητα Ελεύθερης Σκέψης Φλόριντα» αποφάσισε να αφήσει τα δικά της φυλλάδια για τα παιδιά. Τα φυλλάδια με τίτλους: όπως "Ο Ιησούς είναι Νεκρός" και "Γιατί Δεν Είμαι Μουσουλμάνος," γρήγορα απαγορεύτηκαν. (ΚΟ: Θα την πω την κακία  μου: Ποια γνωστή θρησκεία «ξέχασαν»;)

Αλλά αφότου η ομάδα «Ελευθερία Από Θρησκεία» με έδρα τοWisconsin, και το τοπικό παράρτημα, την «Κοινότητα Ελεύθερης Σκέψης», κατέθεσαν μήνυση παραπονούμενες για «διακρίσεις», η Σχολική Διεύθυνση υποχώρησε και είπε ότι θα επιτρέψει υλικά από όλες τις ομάδες, συμπεριλαμβανομένων των αθεϊστών, στα γυμνάσια της.

Ο «Σατανικός Ναός», μια σχετικά νέα ομάδα που υποστηρίζει την «κοινωνική δικαιοσύνη» και πιστεύει ότι ο Σατανάς είναι ο «αιώνιος επαναστάτης ενάντια στον ύψιστο τύραννο», σύμφωνα με την Orlando Sentinel, θέλει να δώσει το υλικό που περιλαμβάνει πληροφορίες για τους μαθητές για την προστασία τους από τη σωματική τιμωρία στο σχολείο.

Όπως και η «Κοινότητα της Ελεύθερης Σκέψης», η σατανιστική ομάδα έχει δηλώσει ότι τα δημόσια σχολεία δεν πρέπει να είναι ένα φόρουμ για «θρησκευτική στρατολόγηση».


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

ΑΜΦΙΠΟΛΗ: ΜΙΑ «ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΗ» ΕΠΙΓΡΑΦΗ, ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΤΥΜΒΟΥ; (ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ!)

ΤΙ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΤΕΡΗ
Μέσα στο πεδίο των αντιμαχόμενων απόψεων των αρχαιολόγων και ιστορικών περί του ενοίκου του τύμβου Καστά και της χρονολόγησης αυτού, μία πληροφορία που έρχεται μέσω των δηλώσεων της κ. Περιστέρη την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014, φαίνεται πως θα τροφοδοτήσει με καινούργια σενάρια την υπόθεση.
Η πληροφορία που έδωσε η κ. Κατερίνα Περιστέρη φαίνεται πως κρύβει ένα μεγάλο μυστικό 30 χρόνων (!!!).
Και μπορεί να πέρασε «στα ψιλά» και απαρατήρητη από όλους, όχι όμως και από εμάς στοvisaltis.net που έχουμε εστιάσει την προσοχή μας εδώ και τρία με τέσσερα (3-4) περίπου χρόνια στο παρασκήνιο της ανασκαφής στην Αμφίπολης, όταν ουδείς σχεδόν τότε γνώριζε την κ. Περιστέρη και πολλοί από τους σημερινούς όψιμους «ειδήμονες» δεν γνώριζαν καλά-καλά ούτε που βρίσκεται η Αμφίπολη.
Ποια είναι αυτή η επιγραφή που είναι τόσο σημαντική ώστε να την αναφέρει στην δεδομένη στιγμή η κ. Περιστέρη δήθεν τυχαία ως παράδειγμα, τη στιγμή που ξέρει πως τα ΜΜΕ παγκοσμίως μετρούν και την παραμικρή λέξη της; Εικάζουμε πως η κ. Περιστέρη «προκαλεί» στην ουσία την αποκάλυψη του περιεχομένου αυτής της επιγραφής τη δεδομένη στιγμή μέσω της δημοσιοποίησης!
Προσπάθησε η κ. Περιστέρη να μιλήσει γι αυτό;
Αν όχι, τότε γιατί να αναφέρει κάτι «ασήμαντο και άσχετο» που θα μπορούσε και να αποφύγει, κατά τη διάρκεια μίας από τις λίγες και σύντομες συνεντεύξεις της; 
Σε δήλωσή της λοιπόν στα ΜΜΕ την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου ανάμεσα σε άλλα αναφέρει:
Έχουμε παραδείγματα, εδώ στο Μουσείο της Αμφίπολης, την επιγραφή του Εφηβαρχικού Νόμου, την οποία μελετά από το 1984 η κόρη του αείμνηστου Δημήτρη Λαζαρίδη, κ. Καλλιόπη Λαζαρίδη, και ακόμη δεν έχει μελετηθεί. Έρχονται ξένοι συνάδελφοι και ρωτούν τι γίνεται. Κι εγώ ως διευθύντρια του Μουσείου νιώθω άσχημα, διότι η έρευνα πρέπει να προχωρά. Πρέπει αυτά που ξέρουμε να τα δίνουμε στους άλλους, όχι μόνο στους δημοσιογράφους». 
Ψάχνοντας λοιπόν πληροφορίες για το τι ακριβώς είναι αυτός ο Εφηβαρχικός νόμος και τι περιγράφει η επιγραφή, βρίσκουμε τα εξής σημαντικά, έως …… συγκλονιστικά!
Το 1984 στη βόρεια στοά του γυμνασίου της Αμφίπολης αποκαλύφθηκε από το Δημήτρη Λαζαρίδη ο εφηβαρχικός νόμος, το σπουδαιότερο εύρημα του είδους του σ’ όλο τον ελληνικό κόσμο. Δυστυχώς μέχρι σήμερα είναι αδημοσίευτος …
Πρόκειται για ένα μοναδικό κείμενο 139 στίχων το οποίο μας δίνει πλήθος πληροφοριών. Στο πάνω μέρος του εφηβαρχικού νόμου σε λεία και εξέχουσα ταινία είναι χαραγμένη η μακεδονική χρονολόγηση της επιγραφής, που ανήκει στο 21 π.Χ. ή από μεταγενέστερες εκτιμήσεις στο 23-22 π.Χ.
Και πάμε τώρα στο ζουμί της υπόθεσης:
Ο νόμος είναι έργο του εφηβάρχου Αδαίου Ευημέρου και μας δίνει πληροφορίες για την αγωγή των εφήβων, τα ήθη της εποχής, τα αξιώματα την κοινωνική δομήτης πόλης και την τοπογραφία τηςτην κοινωνική δομή της πόλης και την τοπογραφία της...την κοινωνική δομή της πόλης και την TΟΠΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ !!.
(περισσότερες πληροφορίες για τον Εφηβαρχικό Νόμο: http://www.athlepen.com.cy/keimena4.htm)
Εκπληκτικό!!
Δηλαδή.. εδώ έχουμε μια επιγραφή στην οποία πιθανόν να γίνεται αναφορά όχι μόνο των τοπωνυμίων όπως αυτά ήταν καταγεγραμμένα το 20 πΧ περίπου αλλά και των σημαντικών κτισμάτων της πόλης.(Μνημεία,δημόσια κτίρια κλπ)
Αναρωτιόμαστε λοιπόν: Είναι δυνατόν από την τοπογραφία της πόλης να λείπει ένα τόσο σημαντικό, σχεδόν κολοσσιαίο κτίσμα; Μοιάζει σχεδόν αδιανόητο να μην μνημονεύεται στην τοπογραφία της περιοχής! 
Σα να λέμε ότι ο αρχαιολόγος του μέλλοντος βρίσκει ένα τοπογραφικό της Θεσσαλονίκης που δεν αναφέρει το Λευκό Πύργο!
Εδώ λοιπόν έχουμε να κάνουμε με δύο γεγονότα που παρατηρήσαμε και καταγράψαμε όλο αυτό το διάστημα, στην έρευνα μας.
Από τη μια λοιπόν, έχουμε μια επιγραφή, που ενώ μελετάται από το 1984, ποτέ δεν ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας παρά μόνο μερικές αποσπασματικές πληροφορίες. Οι ανακοινώσεις και το πόρισμα της μελέτης αναμένονται εδώ και χρόνια από την κόρη του αρχαιολόγου που ξεκίνησε τις έρευνες αλλά δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει (με ότι συνειρμούς προκαλεί αυτό)
Από την άλλη έχουμε τη σχεδόν βεβαιότητα της κ.Περιστέρη στις προ 3ετίας δηλώσεις της,ότι πρόκειται για τάφο της Ρωξάνης, χωρίς καμιά τεκμηρίωση τότε και πριν πέσει καν η πρώτη φτυαριά!
Μήπως τελικά κάποια πληροφορία για μαρτυρία της επιγραφής περί του τύμβου πέρασε στην κ. Περιστέρη και από εκεί πήγαζε αυτή η βεβαιότητα;
Αν τελικά αποδειχθεί από την αρχαιολογική σκαπάνη ότι ο τάφος ανήκει στη Ρωξάνη τότε φαίνεται πως είχαμε ένα “κοινό” μυστικό, το οποίο ο καθένας το διαχειρίστηκε για τους δικούς του σκοπούς.. .
Οι μοναδικοί πλέον που θα μπορούσαν να δώσουν εξήγηση, θα ήταν αυτοί που το διαχειρίστηκαν. Άλλωστε όπως είπε και η κ. Περιστέρη “η έρευνα πρέπει να προχωράει, αυτά που ξέρουμε να τα δίνουμε στους άλλους όχι μόνο στους δημοσιογράφους αλλά και σε όλο τον κόσμο». 
Αυτό πιστεύουμε ότι έπραξε στην συγκεκριμένη περίπτωση και η κ. Περιστέρη.
Εμείς απλά διατυπώνουμε ερωτήματα που προκύπτουν ώστε να διαλυθεί κάθε υποψία για προσπάθεια απόκρυψης ενός μεγάλου μυστικού τόσα χρόνια, ενός μυστικού που ίσως βέβαια αποδειχθεί και κάλπικο. Ούτε ευθύνες επιρρίπτουμε, ούτε αυτοανακηρυσσόμαστε ειδήμονες του θέματος. Υποπτευόμαστε ωστόσο πως μυστικά δεν κρύβει μόνο ο τύμβος του Καστά αλλά και οι αρχαιολόγοι που κατά καιρούς έχουν ασχοληθεί με αυτόν.
Μυστικά που ίσως ξεπερνούν κατά πολύ ακόμη και το σενάριο μίας χολιγουντιανής υπερπαραγωγής.
Μια αποκλειστική  δημοσίευση από το visaltis.net

Αμερικανικές επιδρομές κατά των τζιχαντιστών στη Συρία

Οι Ηνωμένες Πολιτείες και αραβικές χώρες πραγματοποίησαν τα ξημερώματα 20 αεροπορικές επιδρομές κατά θέσεων του Ισλαμικού Κράτους στην επαρχία της Ράκα στη βόρεια Συρία, ανακοίνωσε το Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
«Ο διεθνής συνασπισμός πραγματοποίησε περί τα 20 πλήγματα κατά θέσεων και βάσεων του Ισλαμικού Κράτους στην πόλη της Ράκα και κοντά στις κωμοπόλεις Τάμπκα, Άιν Ισα και Ταλ Αμπιάντ, προκαλώντας θύματα στις τάξεις των τζιχαντιστών", σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, το οποίο συλλέγει τις πληροφορίες του βασιζόμενο σε δίκτυο ακτιβιστών στη Συρία, και δεν είναι σε θέση προν το παρόν να δώσει απολογισμό των επιδρομών.
Ο διευθυντής του Παρατηρητηρίου Ραμί Αμπντουλραχμάν δήλωσε τηλεφωνικά στο πρακτορείο Ρόιτερς ότι "υπάρχουν δεκάδες νεκροί και τραυματίες" μεταξύ των μαχητών του Ισλαμικού Κράτους. Οι επιχειρήσεις οργανώνονται και συντονίζονται από την Κεντρική Διοίκηση των ΗΠΑ (US Central Command). Στις σημερινές επιχειρήσεις δεν έλαβαν μέρος βρετανικές αεροπορικές δυνάμεις.

ΗΠΑ: Σύμβουλος του Ομπάμα θέλει να πεθαίνουμε στα 75

Ο Ezekiel Emanuel είναι ένας από τους καλύτερους οπαδούς τουObamacare και της υγειονομικής περίθαλψης με το δελτίο. Διετέλεσε σύμβουλος του Ομπάμα σε θέματα Υγείας μεταξύ 2009 και 2011. Ο πρόεδρος Ομπάμα πάντα τον ακούει. Τώραμας θέλει να πεθάνουμε στα 75.
Ο εβραϊκής καταγωγής Ezekiel Jonathan "Zeke" Emanuel (γενν.1957) είναι γιατρός του κλάδου της Βιοηθικής και ερευνητής στο Κέντρο για την Αμερικανική Πρόοδο. Ο πατέρας του, Benjamin M.Emanuel, υπήρξε μέλος της Irgun. Αδελφός του είναι ο δήμαρχος του Σικάγο, και πρώην προσωπάρχης του Λευκού Οίκου, RahmEmanuel (δες κι εδώ).
Ο ίδιος δεν το έθεσε ακριβώς έτσι, καθώς προτίμησε να γράψει σε πρώτο πρόσωπο. Αλλά μην κάνετε κανένα λάθος: Αυτό είναι ουσιαστικό το μήνυμα του. Το άρθρο του λέγεται "Γιατί ελπίζω να πεθάνω στα 75" και δημοσιεύτηκε στο The Atlantic:
«Εδώ είναι μια απλή αλήθεια στην οποία πολλοί από εμάς φαίνεται να αντιστέκονται: το να ζεις πάρα πολύ καιρό είναι επίσης μια απώλεια. Καθιστά πολλούς από εμάς, αν όχι άτομα με ειδικές ανάγκες, τότε παραπαίοντες και καταρρέοντες, μια κατάσταση που δεν μπορεί να είναι χειρότερη από τον θάνατο.
Μας στερεί από τη δημιουργικότητα και την ικανότητά μας να συμβάλουμε στην εργασία, την κοινωνία, τον κόσμο. Αλλάζει το πώς μας φέρονται οι άνθρωποι, που σχετίζονται μαζί μας και, πιο σημαντικό, πως μας θυμούνται. Δεν μένουμε πλέον  στην ιστορία ως ζωντανοί και ενεργοί, αλλά ως αδύναμοι, αναποτελεσματικοί, ακόμη και αξιολύπητοι.
Κατά την στιγμή που θα φτάσω στα 75, θα έχω ζήσει μια πλήρη ζωή. Θα έχω αγαπήσει και θα έχω αγαπηθεί. Τα παιδιά μου θα έχουν μεγαλώσει και θα είναι στη μέση της δικής τους πλούσιας ζωής. Θα έχω δει τα εγγόνια μου να έχουν γεννηθεί και να αρχίζουν τη ζωή τους. Θα έχω πετύχει τα σχέδια της ζωής μου και θα έχω κάνει την όποια συνεισφορά, σημαντική ή όχι, που επρόκειτο να κάνω. Και ελπίζω, να μην έχω πάρα πολλούς ψυχικούς και σωματικούς περιορισμούς. Το να πεθάνω στα 75 δεν θα είναι μια τραγωδία. Πράγματι, σκοπεύω να κάνω το μνημόσυνό μου πριν πεθάνω. Και δεν θέλω κλάματα ή θρήνους, αλλά μια ζεστή συνάντηση με διασκεδαστικές αναμνήσεις, ιστορίες από τα προβλήματα μου εδώ στη γη, και γιορτές για μια καλή ζωή».
Εδώ βλέπουμε την ηθική της «ποιότητας της ζωής» σε δράση. Αποτελεί μια έκφραση της αυξανόμενης μισαλλοδοξίας εναντίον των ηλικιωμένων της οποίας είμαστε μάρτυρες. Είναι εγωιστικό ότι το μόνο πράγμα που έχει σημασία είναι αυτό που ο Emmanuelθέλει, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η επίδραση που μπορεί να έχει για τους άλλους. Είναι ο φόβος της δυσκολίας. Είναι η άρνηση της ίσης αξιοπρέπειας και σημασίας που έχει η ζωή των ηλικιωμένων ανθρώπων. Υιοθετεί την ιδέα ότι οι ηλικιωμένοι δεν είναι παρά βάρη και περιφρονεί τις άλλες αξίες που μπορεί να προκύψουν κατά τη φροντίδα των αγαπημένων ηλικιωμένων. Δείχνει ότι εάν ζεις «με περιορισμούς», δεν αξίζει να ζεις.
Αλλά το άρθρο αυτό του Emanuel είναι σημαντικό γιατί εκφράζει το σύστημα αξιών πάνω στις οποίες στηρίζεται το Obamacare και άλλες δημόσιες πολιτικές υγειονομικής περίθαλψης που θα ακολουθήσουν εάν άτομα σαν Emanuels βρεθούν σε καίρια πόστα.
ΚΟ: Από την άλλη, η κουλτούρα του θανάτου τα τελευταία χρόνια, προσπαθεί να γίνει mainstream. Και κάτι μου λέει ότι σε αυτή την υπνωτισμένη κοινωνία θα τα καταφέρει λίαν συντόμως.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

ΙΤΑΛΙΑ: «Εξαθλιωμένοι» παράνομοι μετανάστες καταφθάνουν με smartphones και tablets...


Μας λένε συνεχώς, ότι για λόγους «ανθρωπιστικούς» (αλλά και οικονομικούς) πρέπει να επιτραπεί να εισβάλουν στις ευρωπαϊκές χώρες μας όλες αυτές οι ορδές των «εξαθλιωμένων», που έρχονται για μια «καλύτερη ζωή». Μόνο που μερικές από αυτές τις «αξιοθρήνητες» υπάρξεις που αποβιβάζονται στην Ιταλία, φαίνεται να έχουν smartphones και tablets κατά την άφιξή τους, πράγμα που τις κάνει να μην φαίνονται και τόσο «αξιοθρήνητες».

Άρθρο της ιταλικής ιστοσελίδας salernonotizie.it δείχνει εικόνες από ορδές παράνομων μεταναστών που έρχονται εφοδιασμένοι με αυτές τις προηγμένες τεχνολογίες.

Περισσότεροι από 5.000 "μετανάστες" αποβιβάστηκαν στο Σαλέρνο μόνο τους τελευταίους τρεις μήνες. Οι τελευταίοι το πρωί της Τρίτης. 837 μετανάστες, μεταξύ των οποίων και μερικές έγκυες γυναίκες, συλλέχθηκαν στο κανάλι της Σικελίας. Ήρθαν από την Ερυθραία, την Σομαλία, την Συρία, την Παλαιστίνη, το Σουδάν, την Γκάνα, το Κονγκό, τη Σενεγάλη και την Ακτή Ελεφαντοστού. Οι λαθρομετανάστες συλλέχθηκαν στο πλαίσιο της επιχείρησης ‘Mare Nostrum’, σύμφωνα με το οποίο, το ιταλικό Πολεμικό Ναυτικό* έχει περισυλλέξει πάνω από 100.000 λαθρομετανάστες από τις αρχές της χρονιάς, ενώ υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες άλλοι που περιμένουν στις ακτές της Λιβύης να τους παρουσιαστεί η ευκαιρία να ταξιδέψουν για την Ευρώπη.  


Ο ανταποκριτής της ιταλικής ιστοσελίδας στη συνέχεια δηλώνει ότι έμεινε «σαστισμένος» από την θέα «μερικών μεταναστών μεsmartphones», και απλά αναρωτιέται εάν ήταν δικά τους ή τους τα έδωσε η ιταλική κυβέρνηση μόλις κατέβηκαν από το πλοίο!


* Το σχέδιο "Mare Nostrum" ("Δικιά μας Θάλασσα" - τι ειρωνία!) αποτελεί άλλο ένα δείγμα του αυτοκτονικού συνδρόμου που διακατέχει την σημερινή θνήσκουσα Ευρώπη: το ναυτικό μιας χώρας συμμετέχει στην εισβολή στην χώρα που υποτίθεται ότι υπερασπίζεται!
Εκτός, αυτού :
- Στις 21 Ιανουαρίου, η ιταλική Γερουσία αποφάσισε να καταργήσει το έγκλημα της παράνομης εισόδου! Αυτό σημαίνει ότι οποιοσδήποτε αλλοδαπός, χωρίς βίζα, χωρίς χαρτιά, χωρίς τίποτα, μπορεί να έρθει και να εγκατασταθεί στην Ιταλία, χωρίς να παραβιάζει κάποιο νόμο!
- Ένας παράνομος μετανάστης φθάνοντας στην Ιταλία έχει άμεσα το δικαίωμα σε τροφή και στέγη, σε δωρεάν ιατρική περίθαλψη και ένα χαρτζιλίκι 30 ευρώ την ημέρα!. Την ώρα που το ογδόντα πέντε τοις εκατό των συνταξιούχων Ιταλών έχει λιγότερο από 30 ευρώ την ημέρα και θα πρέπει, με το ποσό αυτό, να πληρώσουν για ενοίκιο, τρόφιμα κλπ ...

ΔιάβασεΗ Ιταλία και όλη η Ευρώπη μετατρέπονται σε μία κατεκτημένη γη με τις ευλογίες της ΕΕ και ο λαός κοιμάται και την συγκλονιστική ομιλία του γεννημένου στην Αίγυπτο Magdi Allam μέσα στο ευρωκοινοβούλιο.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή