Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κον Μπεντίτ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κον Μπεντίτ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

Βράβευσαν τον παιδόφιλο Ντανιέλ Κον-Μπεντίτ


Υπάρχει καμία χώρα στον κόσμο όπου ένας εξέχων πολιτικός θα μπορούσε να καυχηθεί δημόσια για τις σεξουαλικές εμπειρίες του με παιδιά ηλικίας έξι ετών και λιγότερο και να παραμένει στην θέση του; Μάλλον όχι - αλλά το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο φαίνεται να έχει δικούς του κανόνες.

Ο πολιτικός είναι ο Daniel Cohn-Bendit, ο κάποτε πρωταγωνιστής της εξέγερσης των φοιτητών του 1968 και σήμερα ο ηγέτης των «Πρασίνων / Ευρωπαϊκή Ελεύθερη Συμμαχία» στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. (σχ. ΚΟ: Ο Ντανιέλ Κον-Μπεντίτ γεννήθηκε το 1943 στο Montauban της Γαλλίας από Εβραίους γονείς).

Από εκεί ο Cohn-Bendit εδώ και πολλά χρόνια φιλοδοξούσε να έχει ένα ρόλο παρόμοιο με εκείνο του Μαξιμιλιανού ντε Ροβεσπιέρου κατά τη διάρκεια της Γαλλικής Επανάστασης, ενοχοποιώντας τους πάντες για τα πάντα - όπως τον Πρόεδρο της Τσεχίας Βάτσλαβ Κλάους για τον ευρωσκεπτικισμό του, ή τον Πρωθυπουργό της Ουγγαρίας Βίκτορ Ορμπάν γιατί έδωσε στη χώρα του ένα νέο Σύνταγμα που προστατεύει την οικογένεια, καθορίζει το γάμο ως ένωση μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας, και (ό,τι χειρότερο μπορεί να φανταστεί κανείς εναντίον των «ευρωπαϊκών αξιών») αναφέρει τον Θεό (!).

Αυτές τις μέρες, όμως, για άλλη μια φορά ο κ. Cohn-Bendit μας υπενθύμισε το δικό του «κώδικα ηθικών αξιών». Το αριστερό-φιλελεύθερο ίδρυμα Theodor-Heuss-Foundation (το όνομα ενός πρώην προέδρου της Γερμανίας) αποφάσισε να απονείμει το βραβείο σε αυτόν για τα «πολιτικά επιτεύγματά» του - αλλά ο πρόεδρος του γερμανικού Συνταγματικού Δικαστηρίου (Bundesverfassungsgericht), Andreas Vosskuhle (Αντρέας Βοσκούλε - φώτο), αρνήθηκε την πρόσκληση να πάει να μιλήσει προς τιμήν του Cohn-Bendit, λέγοντας ότι δεν ήθελε να δημιουργήσει την εντύπωση ότι το Συνταγματικό Δικαστήριο ενέκρινε δηλώσεις του Cohn-Bendit σχετικά με την παιδεραστία.

Το γεγονός ήταν γνωστό εδώ και πολλά χρόνια, αλλά με κάποιο τρόπο κανείς δεν φαινόταν να ενδιαφέρεται. Πίσω στις αρχές της δεκαετίας του 1970 ο Cohn-Bendit, ο οποίος είχε κηρυχθεί persona non grata στη Γαλλία και στάλθηκε πίσω στη Γερμανία, ως συνέπεια της συμμετοχής του σε πράξεις χουλιγκανισμού και ταραχών, εργάζονταν ως εκπαιδευτικός σε ένα κέντρο ημερήσιας φροντίδας για παιδιά που είχε  δημιουργηθεί για να κάνει πειράματα με την «αντι-αυταρχική» εκπαίδευση. Ένα βασικό δόγμα της "αντιεξουσιαστικής" ιδέας ήταν προφανώς να αντιμετωπίσει τα παιδιά, που ήταν πέντε ή έξι ετών, με αχαλίνωτη σεξουαλικότητα, προκειμένου να ξεπεράσουν την «παραδοσιακή ηθική».
Αργότερα, Cohn-Bendit έγραψε ένα βιβλίο (‘Le Grand Bazar’) περιγράφοντας τις εμπειρίες του ως νηπιαγωγός λέγοντας τα ακόλουθα:

«Το φλερτ μου με όλα τα παιδιά απέκτησε σύντομα μια ερωτική τροπή. Μπορούσα κανονικά να νιώσω, πώς τα μικρά κοριτσάκια από την ηλικία των πέντε ετών είχαν ήδη μάθει να μου την πέφτουν...»

«Μου συνέβη αρκετές φορές, κάποια παιδιά να μου ανοίγουν το φερμουάρ και να αρχίζουν να με χαϊδεύουν. Ανάλογα με την περίπτωση αντιδρούσα και διαφορετικά, αλλά η επιθυμία τους με προβλημάτιζε. Τα ρωτούσα: ‘Γιατί δεν παίζετε μεταξύ σας, γιατί διαλέγετε εμένα και όχι κάποια άλλα παιδιά;’ Όμως, όταν επέμεναν, τα χάιδευα κι εγώ. Κατηγορήθηκα ότι είμαι ένας διεστραμμένος, και υπήρχαν γράμματα στο Δημοτικό Συμβούλιο, που ρωτούσαν αν πληρωνόμουν από το δημόσιο. Ευτυχώς είχα συνάψει συμβόλαιο απευθείας με το διοικητικό συμβούλιο των γονέων, αλλιώς θα είχα απολυθεί ...»

«Στη Γερμανία, η αντιεξουσιαστική κίνηση έχει ισχυρότερο αντίκτυπο στον τομέα της εκπαίδευσης ... Ο (Wilhelm) Reich και ο Μαρξ ήταν οι πυλώνες της νέας αυτής κίνησης. Ο Φρόιντ ήταν λιγότερο σημαντικός, επειδή είχε κάνει αντικειμενική έρευνα σχετικά με τη σεξουαλικότητα, ενώ ο Ράιχ αντιπροσώπευε τον αγώνα για τη σεξουαλικότητα, ιδίως για την σεξουαλικότητα των νεότερων ατόμων».

Αυτά τα λόγια δημοσιεύθηκαν το 1975. Κατά την εποχή εκείνη φαινόταν να αποτελεί μια «σύγχρονη» και «φωτισμένη» προσέγγιση στην εκπαίδευση, και κανείς δεν προσβλήθηκε. Μόνο τα τελευταία χρόνια άρχισαν να του προκαλούν πρόβλημα, και να κατηγορείται επανειλημμένα ότι είναι παιδεραστής.

Σχ. ΚΟ: Το 1982, κατά τη διάρκεια εκπομπής στη γαλλική τηλεόραση, ο Κον Μπεντίτ είχε πει ότι το βρίσκει θαυμάσιο όταν ένα πεντάχρονο κορίτσι αρχίζει να γδύνεται και ότι είναι ένα «τρελά ερωτικό παιχνίδι».

Ο Cohn-Bendit πάντα απέκρουε τις κατηγορίες, με μια επιστολή την οποία έγραψαν ορισμένοι από τους γονείς των οποίων τα παιδιά ήταν στο νηπιαγωγείο που δούλευε ο Μπεντίτ, για να τον στηρίξουν το 2001, υποστηρίζοντας ότι δεν υπήρχε καμία σεξουαλική κακοποίηση, και ότι ήταν βέβαιοι ότι ο Cohn-Bendit δεν είχε κακοποιήσει κάποιο παιδί.

Αλλά αυτή η γραμμή άμυνας τώρα έχει ραγίσει: ο συγγραφέας και εμπνευστής της επιστολής, η κα Thea Vogelείπε στα γερμανικά μέσα ενημέρωσης αυτή την εβδομάδα ότι είχε γράψει αυτό το γράμμα για πολιτικούς σκοπούς (π.χ. για να υπερασπιστεί τον Cohn-Bendit για κατηγορίες  «που σχετίζονταν με γεγονότα που έλαβαν χώρα 26 χρόνια νωρίτερα »), αλλά ότι στην πραγματικότητα δεν είχε διαβάσει τα επίμαχα αποσπάσματα στο βιβλίο του Cohn-Bendit, και ότι ο γιος της, στην πραγματικότητα ποτέ δεν ήταν στο νηπιαγωγείο, όπου ο Cohn- Bendit είχε αποκτήσει τις ερωτικές εμπειρίες του ... ολόκληρη η επιστολή ήταν μια απάτη.

Έτσι, δεν υπάρχουν πλέον μάρτυρες πρόθυμοι να καταθέσουν ότι ο Cohn-Bendit δεν είχε κακοποιήσει παιδί. Αλλά αυτό σημαίνει ότι έχει πραγματικά κακοποιήσει παιδιά; Τώρα λέει ότι το ερωτικό πεζογράφημά του είναι απλά «κακή λογοτεχνία», αλλά δεν είναι καταγραφή των πραγματικών γεγονότων.
«Ήταν φανταστικό. Γράφτηκε για να προκαλέσει, και να γκρεμίσει ταμπού». Και προσθέτει, "επικρίνετέ με για ό, τι έχω γράψει, αλλά μην με κυνηγάτε για ό, τι δεν έχω κάνει! "

Μου φαίνεται ότι θα μπορούσε να έχει δίκιο για αυτήν την κατηγορία: τα όσα έγραψε θα μπορούσαν να έχουν γραφτεί αποκλειστικά και μόνο με σκοπό την προώθηση της παιδοφιλίας, αλλά όχι απαραίτητα σαν καταγεγραμμένα πραγματικά γεγονότα. Έτσι, εφ’ όσον κανείς δεν βγαίνει να ισχυριστεί ότι έχει κακοποιηθεί σεξουαλικά από τον κ. Cohn-Bendit, εγώ έτοιμος είμαι να πιστέψω τις αρνήσεις του.

Αλλά το θέμα δεν είναι εκεί. Ίσως ο Daniel Cohn-Bendit δεν είναι κάποιος που κακοποίησε ένα παιδί, είναι όμως σίγουρα (και ποτέ δεν το έχει αρνηθεί) ένας πολιτικός ο οποίος έχει προωθήσει ενεργά την παιδοφιλία ως μέρος της πολιτικής του ατζέντας. Και όχι μόνο αυτός, αλλά και ολόκληρο το πολιτικό κίνημα του μαζί του.
Ο Κον-Μπεντίτ το 1968
Η επανάσταση του 1968 ήταν περισσότερο από οτιδήποτε άλλο μια πολιτιστική επανάσταση, και βασικός σκοπός της ήταν η ανατροπή των «καταπιεστικών» θεσμών, όπως ο γάμος και η οικογένεια. Το «σπάσιμο» όλων των σεξουαλικών ταμπού, όπως η ομοφυλοφιλία και η παιδεραστία, ήταν ένα ουσιαστικό μέρος αυτής της στρατηγικής.

Οι ‘επαναστάτες’ έκαναν πίσω, όταν παρατήρησαν ότι η κοινωνία δεν αποδέχεται την παιδοφιλία - αλλά μήπως αυτό σημαίνει ότι δεν θα επανέλθουν στο θέμα αυτό σε μεταγενέστερο στάδιο;

Επί του παρόντος, η εστίαση βρίσκεται στον "γάμο" των ομοφυλοφίλων, και ήταν πράγματι αρκετά επιτυχής. Κατ’ ανάγκη, αυτό θα συνεπάγεται δικαίωμα υιοθεσίας από τους ομοφυλοφίλους, και να ένας τέλειος τρόπος για να προσλάβουν νέα παιδιά στην κοινότητά τους.

Δεν έχει επομένως, σημασία αν ο Cohn-Bendit είναι παιδόφιλος. Ίσως δεν είναι. Για αυτόν και τους ομοίους του, η σεξουαλικότητα είχε πάντα έναν πολιτικό σκοπό. Ο "γάμος" των ομοφυλόφιλων, τα «δικαιώματα» των LGBT ατόμων, η προώθηση της παιδοφιλίας, κλπ., ήταν πάντα μέρος της ίδιας πάντα ατζέντας: της καταστροφής των «καταπιεστικών» θεσμών όπως η οικογένεια και ο γάμος.

Εάν έχουν προσωρινά εγκαταλείψει την παιδοφιλία, είναι απλώς για λόγους τακτικής. Σε αντίθεση με τις ελπίδες τους, η κοινωνία δεν είναι ακόμη αρκετά "προχωρημένη" για να δεχθεί αυτό το μέρος της ατζέντας τους.

Αλλά αν ήταν ειλικρινείς, θα έπρεπε να επεκτείνουν το ακρωνύμιο της LGBT*-ατζέντας τους με ένα ακόμα γράμμα. Το γράμμα “P”("Π").

* LGBT = Lesbians, Gay, Bisexual, Trans. Στα ελληνικά ΛΟΑΤ = κοινότητα των Λεσβιών, Ομοφυλόφιλων, Αμφισεξουαλικών, Τράνς."Π" = παιδόφιλοι.                                                                                             
 - Διάβασε για τον Cohn-Bendit και σχετικό άρθο εδώ.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Γάλλοι Πράσινοι χωρίς Ντανιέλ Κον-Μπεντίτ


Την παραίτησή του από το κόμμα των Πρασίνων δήλωσε πριν από λίγες ώρες ο Γάλλος ευρωβουλευτής Ντανιέλ Κον-Μπεντίτ, διαμαρτυρόμενος για την απόφαση του κόμματος να αντιταχθεί στην επικύρωση του Δημοσιονομικού Συμφώνου της ΕΕ.
Ο «Κόκκινος Ντάνι» του παρισινού Μάη του ’68 και επικεφαλής μέχρι των Πράσινων στο Ευρωκοινοβούλιο, αφήνει αναμφισβήτητα ένα μεγάλο κενό στο κόμμα, ως προσωπικότητα, σχολιάζουν οι αναλυτές. Η παραίτησή του όμως ενδέχεται να προκαλέσει εντάσεις ανάμεσα στα μέλη των Γάλλων Πρασίνων που στηρίζουν την κυβέρνηση Ολάντ και κατέχουν δύο υπουργικές θέσεις.
Οι Γάλλοι Πράσινοι ψήφισαν το Σάββατο ομόφωνα κατά του Συμφώνου, επισημαίνοντας πως δεν παρέχει μακροπρόθεσμες λύσεις στην ευρωπαϊκή κρίση και δεν βοηθά στην προώθηση φιλικών στο περιβάλλον πολιτικών. Η Γαλλία αναμένεται να επικυρώσει στις αρχές του επόμενου μήνα το Σύμφωνο σιδηράς δημοσιονομικής πειθαρχίας. «Το χθεσινό ομοσπονδιακό συμβούλιο των Πρασίνων ήταν δραματικό. Δραματικά αξιολύπητο» δήλωσε ο Κον-Μπεντίτ σε συνέντευξή του. «Αποφάσισα να αναστείλω την συμμετοχή μου στο κίνημα. Γνωρίζω βαθιά μέσα μου πως τα πράγματα έχουν τελειώσει ανάμεσα σε μένα και στο κόμμα» ανέφερε.

Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Ανθ’ ημών… Ρένα Δούρου


Για τον «κόκκινο» Ντάνι, τον γνωστό Ντανιέλ Κον Μπετίτ και την πολιτική του πορεία μετά το Μάη του 1968 μπορεί κανείς πολλά να πει.
Μπορεί επίσης να τον κατηγορήσει ότι ειδικά στο θέμα της Ελλάδας είχε πολλές φορές περίεργες θέσεις, κυρίως ως προς τα ελληνοτουρκικά θέματα. Άλλωστε, ήταν θερμός υποστηρικτής της ένταξης της Τουρκίας στην ΕΕ, ανεξάρτητα αν ακόμη παραβιάζονται τα ανθρώπινα δικαιώματα στη χώρα αυτή.
Ωστόσο, η πρόσφατη επίθεσή του εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ και του λαϊκισμού που «πουλάει» σε δόσεις για να κλέψει την ψήφο των απογοητευμένων Ελλήνων, έκανε αίσθηση. Κι αυτό γιατί είπε τα πράγματα με το όνομά τους και ακούστηκε σε όλη την Ευρώπη ένας «κόκκινος» να επιτίθεται σε ένα αριστερό κόμμα.
Είπε τα αυτονόητα για μια οικονομική πολιτική που δεν μπορεί να σταθεί σε καμιά χώρα, ειδικά στη χρεοκοπημένη Ελλάδα και προειδοποίησε ότι μόλις ο ΣΥΡΙΖΑ ως κυβέρνηση πάρει πίσω τις υποσχέσεις του ο ελληνικός λαός θα βγει στους δρόμους και θα δημιουργηθεί κοινωνική έκρηξη.
Η επίθεση του Μπετίτ «πείραξε» πολύ την Κουμουνδούρου γιατί ένας… δικός τους αποκάλυψε το ψεύτικο πρόγραμμά τους. Αφού απάντησαν δειλά – δειλά στη συνέχεια ανέλαβε να τον βάλει στη θέση του η Ρένα Δούρου
Παραθέτουμε την επιστολή για να δείτε πώς… απάντησε στις κατηγορίες η κ. Δούρου και να καταλάβετε πώς αυτοί οι άνθρωποι θέλουν να γίνουν και υπουργοί.
«Θα μπορούσε κανείς να καταλάβει πολύ καλά την επιθυμία σας να υποστηρίξετε τους έλληνες Πράσινους, να στηρίξετε το πρόγραμμά τους στην Ελλάδα, ιδίως σε τούτη την τόσο δύσκολη περίοδο για τη χώρα. Αυτό που δεν μπορεί να καταλάβει κανείς, είναι το γιατί κρίνατε σωστό να το πράξετε αυτό, εξαπολύοντας επίθεση, με τον γνωστό οίστρο σας, κατά του ΣΥΡΙΖΑ, το κόμμα της ριζοσπαστικής Αριστεράς. Το κόμμα που σήμερα στην Ελλάδα ανατρέπει τα πολιτικά δεδομένα που είχε εγκαθιδρύσει ο δικομματισμός επί περίπου σαράντα χρόνια.
Εσείς, ένα εικόνισμα της εξέγερσης του Μάη του 1968, επιλέξατε ως στόχο, στη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου στο πλευρό του εκπροσώπου των ελλήνων Πρασίνων, του κ. Χρυσόγελου, την αριστερά, τον ΣΥΡΙΖΑ, και όχι τους σοσιαλιστές ή τους συντηρητικούς που, ωστόσο, ευθύνονται για τη σημερινή χρεοκοπία της χώρας μας!
Για λόγους εκλογικής σκοπιμότητας, δηλαδή για την απόρριψη του συνασπισμού των Πρασίνων με την αριστερά, επιλέξατε να στραφείτε κατά του ΣΥΡΙΖΑ, γελοιοποιώντας και διαστρεβλώνοντας το πρόγραμμά του και τις προτάσεις του.
Μόνον τρεις παρατηρήσεις. Πρώτη: στο πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ δεν υπάρχει πουθενά πρόταση αναφορικά με “ελάχιστον μισθό 1.300 ευρώ”. Στο σημείο αυτό λοιπόν έχετε λάθος ενημέρωση.
Δεύτερον: θέσατε το ακόλουθο ερώτημα, στην περίπτωση κοινωνικής σύγκρουσης λόγω της απογοήτευσης του κόσμου αν η αριστερά στην εξουσία προδώσει τις ελπίδες του: “και ποιος θα επαναφέρει την τάξη; Υπάρχει μια παράδοση στην Ελλάδα”. Ποια είναι λοιπόν αυτή η … ελληνική παράδοση; Η στρατιωτική δικτατορία;
Αυτή είναι; Κι αν είναι έτσι, δεν πρόκειται τότε για προσβολή στον ελληνικό λαό, στην ελληνική δημοκρατία, που σύμφωνα με αυτό που υπαινίσσεστε, έχει μια αδιόρθωτη τάση προς αντισυνταγματικές και αντιδημοκρατικές λύσεις; Είναι θλιβερό αυτό από την πλευρά σας, γιατί μαρτυρά το πόσο λίγο σέβεστε τον ελληνικό λαό και τους δημοκρατικούς του θεσμούς.
Τρίτον: οι πολύ βαριές κουβέντες σας κατά του ΣΥΡΙΖΑ αναπαράχθηκαν από όλα τα ΜΜΕ, κυρίως εκείνα που υποστηρίζουν τα δύο κόμματα που βρίσκονται στην εξουσία εδώ και 38 χρόνια. Πρόκειται για τα ίδια ΜΜΕ που ‘έθαψαν’ τις θέσεις σας για το κόστος των στρατιωτικών εξοπλισμών που επιδεινώνει την οικονομία της Ελλάδας… Μια λεπτομέρεια σίγουρα αποκαλυπτική που θα έπρεπε να σας είχε ανησυχήσει…»

Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Κον Μπεντίτ: Ο ΣΥΡΙΖΑ κοροϊδεύει τον κόσμο που θα κατέβει στους δρόμους!



Η ελληνική Αριστερά οδηγεί τη χώρα σε… πραξικόπημα. Αυτό άφησε να εννοηθεί ο πρόεδρος των Πρασίνων Ντανιέλ Κον-Μπεντίτ σε συνέντευξη που έδωσε στο Στρασβούργο.

Ο Κον Μπεντίτ χωρίς περιστροφές είπε ότι οι υποσχέσεις που δίνει ο ΣΥΡΙΖΑ στους Ελληνες δε θα μπορέσουν να υλοποιηθούν διότι δεν υπάρχουν λεφτά και τότε ο κόσμος θα βγει στους δρόμους. Μετά από αυτό, τόνισε ο πρόεδρος των Πρασίνων, τι θα γίνει, ποιος θα φέρει την τάξη; «Οι Ελληνες έχουν παράδοση», τόνισε με έμφαση.

Η ομιλία του Κον Μπεντίτ ήταν κόλαφος για τον Αλέξη Τσίπρα και την πολιτική των άκρατων δεσμεύσεων και του λαϊκισμού του ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος τάζει τα πάντα σε όλους αλλά δεν υπάρχουν λεφτά για να γίνουν όλα αυτά.

Όπως τόνισε ο γνωστός ακτιβιστής, η ελληνική Αριστερά κοροϊδεύει τον κόσμο.

“Δύο πράγματα λέει η Αριστερά. Την ακύρωση των αποφάσεων για τους μισθούς και βασικό μισθό 1.300 ευρώ. Είναι τρελό, τελείως ηλίθιο. Αν είναι να ζητήσουμε από κάποιον να υλοποιήσει αυτό το πρόγραμμα είναι σαν να του λέμε αν θέλει να αυτοκτονήσει με πιστόλι ή με τσεκούρι. Είναι γεμάτο ψέματα. Τους καταλαβαίνουμε τους Ελληνες. Τους λένε βασικός μισθός 1.300 ευρώ και κατάργηση των μειώσεων των μισθών.

Κατοχυρώνεται αμέσως κι έρχεται ο θεός στη Γη και η ειρήνη βασιλεύει ανάμεσα στους ανθρώπους…

Μια κυβέρνηση της Αριστεράς δε θα δώσει τα 1.300 ευρώ διότι η Ευρώπη θα πει τέρμα τα λεφτά. Πείτε μου πώς θα πληρωθούν οι μισθοί, με τι λεφτά, με τίνος λεφτά; Από που θα βρουν τα λεφτά αφού τα ταμεία της Ελλάδας είναι άδεια; Με τι θα πληρώσουν τους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων, του στρατού. Πώς θα στηρίξουν βασικό μισθό 1.300 ευρώ;

Ο κόσμος θα βγει στους δρόμους. Διότι αρέσει στους Ελληνες να κατεβαίνουν στους δρόμους. Θα τους πουν μας υποσχεθήκατε κάτι τα θέλουμε. Συνεπώς θα κλονιστεί η κοινωνία και η Αριστερά δε θα μπορέσει να την επαναφέρει διότι δεν υπάρχουν λεφτά. Και ποιος θα φέρει την τάξη στην Ελλάδα. Οι Ελληνες έχουν μια παράδοση».

Θέλετε να συνεργαστούμε με κάτι τόσο παράλογο; Οχι”

Ολόκληρο το βίντεο:



http://www.antinews.gr/2012/05/23/162756/

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Daniel Cohn-Bendit, Ο Κόκκινος ο Πράσινος κι ο Φαιός Danny…


(σσΟ: Κινεζοφάγος και αυτός ο “αντιρατσιστής”…)

Γράφει ο Πελασγός ο Μιλήσιος

“Αυτό το είδος του προβλήματος είναι αστείο. Ας κάνουν μια συμβιβαστική λύση με την FYROM. Έχετε πρόβλημα για το μέλλον και μιλήσατε για τον Αλέξανδρο. 

Ξέρετε, εγώ δεν νοιάζομαι για τον Αλέξανδρο...”
Τάδε εφη στο “Canal 5″ το πολύτροπο και πολυχαιδεμένο βλαστάρι της Νέας Τάξεως, για το ότι “έχομε πρόβλημα για το μέλλον”
Ο κόκκινος Danny του Μάη του ’68, ο πράσινος Daniel των Ευρωπρασίνων και ο φαιός Δανιήλ, που νουθετεί τους Έλληνες για να συγκατανεύσουμε για το ξεπούλημα της Μακεδονίας σε “Μακεδονία”.

Ο Γαλλοθρεμένος Γερμανός πολιτικός, γόνος πατέρα Γερμανοεβραίου (γενίτσαρου κατά πολλούς) και Γαλλίδας μάνας, που το νεότευτκτο τότε μιγαδο-πολιτικό σύστημα της Νέας Τάξεως, του έδωσε το βάπτισμα του πυρός πολεμώντας τη Γκωλική πολιτική, που δεν επέτρεπε “το Ευρωπαικό μήλο να το φάει το σκουλήκι”, μεταπήδησε από το κόκκινο της ερζάτς “επανάστασης” του Μάη ’68 στο πράσινο των “οικολόγων”.

Αφού λησμόνησε τις υλακές για την Γιουγκοσλαυβία, γαβριώντας με τα “η Γιουγκοσλαυβία πρέπει να ισοπεδωθεί” και συνεπικουρούμενος από τον “Γιατρό χωρίς Σύνορα ” και “Γιατρό του Κόσμου” Bernard Kouchner, που ως”Καλός Σαμαρείτης” προσπαθούσε να “γιατρέψει τις πληγές των πολύπαθων Σέρβων”, που αργότερα μεταμφιέσθηκε ως υπουργός Εξωτερικών της Γαλλίας στην κυβέρνηση Fillon του  Σαρκοζύ, επένδυσε στα χρόνια της χρεωκοπημένης Ελλάδας εναντίον,” δήθεν” των τοκογλύφων, μέχρι να του αναθέσουν τον τελευταίο, μέχρι τώρα, ρόλο του διαμεσολαβητή μέσω δηλώσεων, για να ξεχάσουμε τη Μακεδονία.

Η φαιά του πολιτική, εξελλίσεται σε ανθελληνική, προκαλώντας μέχρι την Ιστορία, τονίζοντας πως “δεν νοιάζεται για τον Αλέξανδρο”.

Πρώτα, οι Έλληνες δεν τον ρώτησαν καν για την ιδιότυπη αυτή έγνοια, και αν εμείς “εχομε πρόβλημα με το μέλλον”, δεν θα καταδεχτεί κανείς μας να του απαντήσει περί τούτου, παρά την απάντηση μπορεί να του δώσει ο διαχρονικός Συνήγορος του Αλεξάνδρου Αισχίνης στο έργο του “Κατά Κτησιφώντος”:

“Ο δ’ Αλέξανδρος έξω της Άρκτου και της οικουμένης ολίγου δείν πάσης μεθειστήκει, το δ’ εσόμενον άδηλον ήν…”, που πάει να πεί: 

“Πέρα απ’ τ’ ουρανού και της γης τα πέρατα ο Αλέξανδρος, κι άδηλο το μέλλον!“.

Άν δεν έχει ακουστά κάτι για τον Αισχίνη, ας ρωτήσει τον πατέρα του δικηγόρο, αν ζεί, άλλως ας ανατρέξει στη βιβλιοθήκη του πατέρα του, να βρεί ή το Βιλλαμόβιτς ή τον Ντρόυζεν, για την Ιστορία του Μεγάλου Αλεξάνδρου

Απαντήσεις για το αν “έχομε πρόβλημα για το μέλλον”, για “το άδηλον μέλλον”, ή για το δικό του προδιαγεγραμμένο μέλλον, αποτελούν οι εναπομείνασες υλακές του…

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Τιμούν έναν τιποτένιο και διεστραμμένο μηδενιστή


daniel-cohn-bendit small
Το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών αυτοδιασύρεται, επιβραβεύοντας την παρακμή και το βούρκο
Σήμερα Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου, «βραβεύεται» ο Γάλλος ευρωβουλευτής και επικεφαλής στο ΕΚ των Πρασίνων, Ντανιέλ Κον-Μπεντίτ από το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Το σκεπτικό της βράβευσης, αναφέρεται σε «υπηρεσίες που έχει προσφέρει στη χώρα μας τα τελευταία έτη». Οι προφανώς αριστεριστές πανεπιστημιακοί που έκαναν αυτή τη γελοία επιλογή, δεν έλαβαν υπόψη τους ένα σωρό πράγματα. Έμειναν στην κριτική που άσκησε το απομεινάρι αυτό του γαλλικού Μάη του '68, στο Παρίσι και στο Βερολίνο για το ότι, την ώρα που ζητούσαν σκληρά μέτρα από την ελληνική κυβέρνηση, προωθούσαν υποκριτικά στην Αθήνα αγορές οπλικών συστημάτων.
Ο εβραϊκής καταγωγής Κον Μπεντίτ, είναι θερμός υποστηρικτής της τουρκικής ένταξης στην ΕΕ. Φαίνεται ότι δεν έχει ακούσει τίποτα για την κατοχή τμήματος της Κύπρου, ενός κράτους-μέλους της ΕΕ, από τον τουρκικό στρατό, αλλά και τον εποικισμό της. Φαίνεται ότι δεν έχει ακούσει τίποτα για το δράμα του κουρδικού λαού και των αναρίθμητων μειονοτήτων, εθνικών και θρησκευτικών, που διαβιούν στην τουρκική επικράτεια. Όμως, έχει επιχειρηματολογήσει υπέρ της άρσης του οικονομικού αποκλεισμού της κατεχόμενης βόρειας Κύπρου, αλλά και υπέρ και της αναγνώρισης των Σκοπίων ως «Δημοκρατία της Μακεδονίας».
Μιλώντας στο Euronews στις 8 Νοεμβρίου 2011, ο Κον Μπεντίτ είπε απίθανα πράγματα, που θα έπρεπε να τον έχουν καταστήσει εδώ ανεπιθύμητο πρόσωπο: «το κυπριακό πρόβλημα πρέπει να λυθεί. Πράγματι, η Κύπρος δεν έχει πλέον σημασία, αλλά ταυτόχρονα είναι και ένα μεγάλο εμπόδιο. Συνεπώς, πρέπει να υπάρχει πίεση για να ξεκινήσουν οι διαπραγματεύσεις έτσι ώστε να υπάρχει άμεση οικονομική ανταλλαγή με την βόρεια Κύπρο. Για να γίνει αυτό, η Ευρώπη πρέπει να ασκήσει πίεση για να ανοίξουν τα λιμάνια και τα αεροδρόμια της βορείου Κύπρου. Μετά οι Τούρκοι να ανοίξουν τα λιμάνια τους στους Ελληνοκύπριους. Η Τουρκία πρέπει να κάνει μια προσπάθεια να βάλει στην ατζέντα της τη μείωση των στρατευμάτων στη Κύπρο».
Σε μια ολομέλεια της Ευρωβουλής στο Στρασβούργο, το 2008, είχε πει τα κάτωθι εξωφρενικά: «Είναι γελοίο, όλοι γνωρίζουν ότι μέσα σε μια βδομάδα δεν θα αναβρεθεί η λύση που δεν έχει βρεθεί εδώ και τόσα χρόνια και πρέπει να παρθεί πια η απόφαση, Μακεδονία ίσον Μακεδονία και λέγεται Μακεδονία, αυτό πρέπει να το δεχθεί πλέον η Ελλάδα». Μάλιστα, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Realnews» (5 Φεβρουαρίου 2012) και στη Φαίη Καραβίτη, ο Κον Μπεντίτ λέει ένα σωρό σαχλαμάρες: «η ελληνική κοινωνία διατηρεί στοιχεία εθνικισμού. Το είδαμε στις διαδηλώσεις για τη 'Μακεδονία', το βλέπουμε στην αποδοχή ενός αμυντικού προϋπολογισμού πέρα από τη λογική. Η ΕΕ εγγυάται για την ασφάλεια της Ελλάδας... Και οι Τούρκοι διαμαρτύρονται για τους Έλληνες. Ασφαλώς υπάρχουν στρατιωτικές προκλήσεις από τον τουρκικό στρατό, αλλά και από τον ελληνικό. Με παιδιάστικα παιχνίδια δικαιολογούν την ύπαρξή τους. Δεν υπάρχει, όμως, κίνδυνος η Τουρκία να εισβάλει στην Ελλάδα».
Και εδώ, είπε κάτι σταλινικά και απολύτως εξωφρενικά, όπως και τα παραπάνω: «η ελληνική κοινωνία πρέπει να προχωρήσει σε ιδεολογικό αφοπλισμό σε ό,τι αφορά την Τουρκία»!!! Μας θέλει ομήρους των διαθέσεων των Τούρκων ο Κον Μπεντίτ! Φυσικά, αλά ΣΥΡΙΖΑ/ΔΗΜΑΡ, ζήτησε και διαχωρισμό Εκκλησίας – κράτους...
Σε εκπομπή της γαλλικής τηλεόρασης, ακριβώς πριν 30 χρόνια και συγκεκριμένα στις 23 Απρίλίου 1982, είχε υπερασπιστεί δημοσίως την παιδοφιλία και τους παιδόφιλους, με ακατανόμαστες εκφράσεις και προκλητικές αναφορές... Το σχετικό βίντεο, κυκλοφορεί στο διαδίκτυο. Χαρακτηριστικό είναι το ότι δέχθηκε γι' αυτές τις αηδιαστικές θέσεις του πολύ σκληρή κριτική στη Γαλλία και στη Γερμανία, ενώ δημοσιεύτηκαν σχετικά εμετικά αποσπάσματα βιβλίου του από το γαλλικό περιοδικό «L'Express», κατόπιν μάλιστα σχετικής υπόδειξης από τη Μπετίνα Ρολ, κόρη της τρομοκράτισσας Ουλρίκε Μάινχοφ... Τον Ιανουάριο του 2001, ο φιλελεύθερος τέως ΥΠΕΞ και τέως υπουργός Δικαιοσύνης της Γερμανίας, Κλάους Κίνκελ, με ανοικτή επιστολή του στην εφημερίδα «Berliner Zeitung», απαίτησε από τον Κον Μπεντίτ να ξεκαθαρίσει αν «κατά την επαφή του με τα παιδιά, δεν προέβη ποτέ σε αήθεις πράξεις».
«Παιδεραστή» τον αποκάλεσε πρόσφατα και ο Ζαν Μαρί Λε Πεν στο Ευρωκοινοβούλιο, από μικροφώνου. Αλλά, το θέμα «πνίγηκε».
Τέλος, πολλοί είναι εκείνοι που αδυνατούν να ξεχάσουν τη στήριξη που έδωσε αυτό το ανθρωποειδές, στους βομβαρδισμούς του ΝΑΤΟ στη Σερβία, που είχαν ως αποτέλεσμα το θάνατο μεγάλου αριθμού αμάχων, αλλά και την προσήλωσή του στη γερμανική στρατιωτική παρουσία στο Αφγανιστάν.

Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

Απίστευτο βίντεο! Ο Λεπέν αποκαλεί παιδεραστή τον Κον Μπεντίντ σε συνεδρίαση του Ευρωκοινοβουλίου!



Αν γράψετε SEX and Daniel στο Yutube, θα δείτε το βίντεο με τον Κον Μπεντίτ να μιλάει για τις εμπειρίες του με μικρά παιδιά...

Παρασκευή 12 Ιουνίου 2009

Αυτά έγραφε ο -εβραίος για να μην ξεχνιόμαστε-Κόκκινος Ντάνι στο βιβλίο του.


Έγραφε, λοιπόν ο Κον-Μπεντίτ σ’ αυτό του το βιβλίο: «Από καιρό είχα όρεξη να δουλέψω σε ένα νηπιαγωγείο. [...] Ήταν για μένα μία φανταστική εμπειρία να δουλεύω με παιδιά ηλικίας από δύο έως πέντε ετών». Ο Ντάνι ήθελε οπωσδήποτε να γίνει αποδεκτός από τα παιδιά και έκανε τα πάντα ώστε «να αποκτήσουν μία εξάρτηση απ’ αυτόν. [...] Το διαρκές φλερτ με όλα τα παιδιά πήρε σύντομα ερωτική τροπή. Μπορούσα κανονικά να νιώσω, πώς τα μικρά κοριτσάκια από την ηλικία των πέντε ετών είχαν ήδη μάθει να μου την πέφτουν. Δύσκολο να το πιστέψει κανείς. Τις περισσότερες φορές ήταν αφοπλιστικές. [...] Ήταν σαφές: Κάποια παιδιά είχαν δει αρκετές φορές του γονείς τους να πηδιούνται». Και συνεχίζει ο θείος Ντάνι: «Μου συνέβη αρκετές φορές, κάποια παιδιά να μου ανοίγουν το φερμουάρ και να αρχίζουν να με χαϊδεύουν. Ανάλογα με την περίπτωση αντιδρούσα και διαφορετικά, αλλά η επιθυμία τους με προβλημάτιζε. Τα ρωτούσα: ‘Γιατί δεν παίζετε μεταξύ σας, γιατί διαλέγετε εμένα και όχι κάποια άλλα παιδιά;’ Όμως, όταν επέμεναν, τα χάιδευα κι εγώ».
Απο το μπλογκ VENDETA

Παιδεραστής με ''οικολογικές'' ανησυχίες ο Κον Μπεντίτ


Ο Ντανιέλ Κον Μπεντίτ είναι ο "Κόκκινος Ντάνι" της φοιτητικής εξέγερσης του γαλλικού Μάη του 1968.

Οι κατηγορίες για παιδοφιλία επισκιάζουν την τρίτη θέση που κατέκτησαν οι Πράσινοι του Ντανιέλ Κον Μπεντίτ στις γαλλικές ευρωεκλογές.

Η κουβέντα για πιθανές σεξουαλικές παρεκτροπές του πρώην «κόκκινου» και νυν «πράσινου» Ντάνυ άνοιξε σε τηλεοπτικό προεκλογικό ντημπέιτ, κατά το οποίο ο κεντρώος ηγέτης και υποψήφιος για την προεδρία, Φρανσουά Μπαϊρού, κατηγόρησε ευθέως τον Κον Μπεντίτ ότι είναι παιδόφιλος, χρησιμοποιώντας στοιχεία από το βιβλίο του τελευταίου « Το Μεγάλο Παζάρι», του 1975, στο οποίο ο Κον Μπεντίτ γράφει ότι άφηνε παιδιά νηπιαγωγείου να «ξεκουμπώνουν το φερμουάρ του» και ότι τα χαϊδευε και αυτός κατόπιν.

Ο Κον Μπεντίτ έχει κατηγορηθεί και παλαιότερα για παιδοφιλία, και ποτέ δεν εχει αρνηθεί κάθετα τις κατηγορίες.
Το κόμμα του, οι Πράσινοι, είχαν πάρει ποτέ θέση υπέρ της αποποινικοποίησης της παιδοφιλίας;
Η απάντηση περί της υποστήριξης της αποποινικοποίησης της παιδοφιλίας από το κόμμα του βρίσκεται εδώ.


Παιδεραστής με ''οικολογικές'' ανησυχίες ο Κον Μπεντίτ

Ο Ντανιέλ Κον Μπεντίτ είναι ο "Κόκκινος Ντάνι" της φοιτητικής εξέγερσης του γαλλικού Μάη του 1968.
Ο Κον Μπεντίτ έχει κατηγορηθεί και παλαιότερα για παιδοφιλία, και ποτέ δεν εχει αρνηθεί κάθετα τις κατηγορίες.
Το κόμμα του, οι Πράσινοι, είχαν πάρει ποτέ θέση υπέρ της αποποινικοποίησης της παιδοφιλίας;
Έγραφε, λοιπόν ο Κον-Μπεντίτ σ’ αυτό του το βιβλίο:
«Από καιρό είχα όρεξη να δουλέψω σε ένα νηπιαγωγείο. [...] Ήταν για μένα μία φανταστική εμπειρία να δουλεύω με παιδιά ηλικίας από δύο έως πέντε ετών».
Ο Ντάνι ήθελε οπωσδήποτε να γίνει αποδεκτός από τα παιδιά και έκανε τα πάντα ώστε «να αποκτήσουν μία εξάρτηση απ’ αυτόν. [...] Το διαρκές φλερτ με όλα τα παιδιά πήρε σύντομα ερωτική τροπή. Μπορούσα κανονικά να νιώσω, πώς τα μικρά κοριτσάκια από την ηλικία των πέντε ετών είχαν ήδη μάθει να μου την πέφτουν.
Δύσκολο να το πιστέψει κανείς. Τις περισσότερες φορές ήταν αφοπλιστικές. [...] Ήταν σαφές: Κάποια παιδιά είχαν δει αρκετές φορές του γονείς τους να πηδιούνται». Και συνεχίζει ο θείος Ντάνι:
«Μου συνέβη αρκετές φορές, κάποια παιδιά να μου ανοίγουν το φερμουάρ και να αρχίζουν να με χαϊδεύουν. Ανάλογα με την περίπτωση αντιδρούσα και διαφορετικά, αλλά η επιθυμία τους με προβλημάτιζε. Τα ρωτούσα: ‘Γιατί δεν παίζετε μεταξύ σας, γιατί διαλέγετε εμένα και όχι κάποια άλλα παιδιά;’ Όμως, όταν επέμεναν, τα χάιδευα κι εγώ».
Μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του ’80 οι Πράσινοι της Γερμανίας απενοχοποιούσαν την σεξουαλική επαφή με παιδιά με το πρόσχημα ότι κάτι τέτοιο αποτελεί ινδιάνικο πρότυπο.

3 αποκαλυπτικές δημοσιεύσεις από το vendeta.


Μην τις χάσετε!

Παιδεραστής με ''οικολογικές'' ανησυχίες ο Κον Μπεντίτ

Αυτά έγραφε ο -εβραίος για να μην ξεχνιόμαστε-Κόκκινος Ντάνι στο βιβλίο του.

Γάλλοι διανοούμενοι στο πλευρό παιδεραστών