Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Σχέδιο blue beam. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Σχέδιο blue beam. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

The “Blue Beam Project”. Επιστημονική φαντασία ή όπλο στα χέρια της εξουσίας; (με βίντεο)


Η πρώτη φορά που ακούσαμε τον όρο ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ (ΝΤΠ) ήταν γύρω στις αρχές της δεκαετίας του 90, μετά την κατάρρευση του ανατολικού μπλοκ. Στην αρχή νομίζαμε ότι σήμαινε απλώς την έναρξη της μονοκρατορίας των ΗΠΑ στην παγκόσμια γεωπολιτική σκακιέρα.
Σήμερα, είκοσι χρόνια μετά γνωρίζουμε πλέον ότι ΝΤΠ σημαίνει την με κάθε τρόπο και μέσο διάλυση των εθνικών κρατών και των παραδοσιακών αξιών, με τελικό σκοπό τη δημιουργία ενός παγκόσμιου τυραννικού κράτους, που θα διοικεί μια ομογενοποιημένη ανθρωπότητα. Πραγματικά…
σήμερα είμαστε βέβαιοι πια ότι οι παγκόσμιοι εξουσιαστές της ΝΤΠ θα χρησιμοποιήσουν οποιοδήποτε μέσο διαθέτουν, ώστε να καθυποτάξουν την ανθρωπότητα. Ίσως το πιο ισχυρό τους χαρτί να είναι το περίφημο πρόγραμμα γαλάζια ακτίνα ή Blue Beam Project.
Τι είναι το Blue Beam Project; Είναι με λίγα λόγια ένα μυστικό (όπως πάντα) σχέδιο της NASA, με σκοπό την μαζική εξαπάτηση της ανθρωπότητας μέσω της πιο εξελιγμένης τεχνολογίας. Το μυστικό αυτό πρόγραμμα έφερε για πρώτη φορά στο φως της δημοσιότητας, ένας Καναδός δημοσιογράφος, ο Serge Monast, στα μέσα της δεκαετίας του 90.
Ο Monast ισχυρίζεται ότι η ΝΑSΑ έχει εγκαταστήσει πάνω σε δορυφόρους που γυρίζουν γύρω από τη γη μηχανήματα λέιζερ, που μπορούν να προβάλουν ολογράμματα στον ουρανό! Φανταστείτε τον ουρανό σαν μια γιγαντιαία κινηματογραφική οθόνη, όπου κάποιος από πίσω, χρησιμοποιώντας έναν προτζέκτορα, προβάλει τρισδιάστατες εικόνες της αρεσκείας του! Ο σκοπός τους είναι τη στιγμή που η ανθρωπότητα θα είναι ένα καζάνι που βράζει από τις οικονομικές κρίσεις, τις θρησκευτικές αναταραχές, την τρομοκρατία και τους πολέμους που οι ίδιοι έχουν δημιουργήσει, να προβάλουν στον ουρανό μια παγκόσμια εισβολή εξωγήινων! Εικονική πραγματικότητα και μαζικές ψευδαισθήσεις…
Αν σε ένα πράγμα είναι ασυναγώνιστοι οι αρρωστημένοι εγκέφαλοι της ΝΤΠ, αυτό σίγουρα είναι η άριστη γνώση της ψυχολογίας του όχλου. Μια ανθρωπότητα εξουθενωμένη και τρομαγμένη, θα είναι έτοιμη να δεχτεί οποιονδήποτε σαν μεσσία (αντίχριστος) αρκεί αυτός να μπορεί να εγγυηθεί ειρήνη και ασφάλεια. Και μάλιστα μια τέτοια τρομαγμένη ανθρωπότητα θα μπορούσε πλέον να δεχτεί και το περίφημο χάραγμα, δηλαδή το υποδόριο μικροτσίπ αν αυτό της ζητούσε ως αντάλλαγμα ο Χ σωτήρας! Ο Μonast μάλιστα ανέφερε ότι οι διεστραμμένοι εγκέφαλοι της ΝΑSA έχουν τη δυνατότητα να προκαλέσουν σε κάποιον ανακοπή καρδιάς από απόσταση.
Συμπτωματικά λοιπόν, ο Καναδός δημοσιογράφος πέθανε από ανακοπή καρδιάς λίγες μέρες μετά τη δημοσιοποίηση της έρευνας του γύρω από το Blue Beam Project. Με τον ίδιο τρόπο πέθανε και ο πιο κοντινός του συνεργάτης. Τυχαίο; Δεν νομίζω… Ας σταθούμε μια στιγμή και ας σκεφτούμε όσο απίθανα και να μας ακούγονται αυτά: πόσα χρόνια τώρα μας βομβαρδίζει η κινηματογραφική βιομηχανία με ταινίες γύρω από εισβολή εξωγήινων; Η πιο πρόσφατη μάλιστα, έχει αυτόν ακριβώς τον τίτλο παγκόσμια εισβολή!
Έτσι ακριβώς! Μήπως κάποιοι προσπαθούν να πείσουν την ανθρωπότητα να δεχτεί ως γεγονός αυτό που δεν θα είναι παρά εικονική πραγματικότητα; Μήπως κάποιοι προσπαθούν να προετοιμάσουν την ανθρωπότητα να δεχτεί ως νομοτελειακό γεγονός την επικράτηση μιας παγκόσμιας κυβέρνησης, ώστε να αντιμετωπίσουμε τους εχθρούς από το έξω διάστημα;
Υποθέσεις κάνουμε. Αν κρίνουμε όμως από τις εξελίξεις παγκοσμίως το πλάνο της ΝΤΠ πάει μέχρι τώρα όπως το έχουν σχεδιάσει οι εμπνευστές του. Οικονομική κρίση, ανασφάλεια παντού, κατάρρευση ηθικών αξιών, μετανάστευση, πόλεμοι… Και την κατάλληλη στιγμή θα ηχήσει η σάλπιγγα της «εξωγήινης εισβολής», που θα είναι απλώς εφέ, εικονική πραγματικότητα, αλλά θα είναι το μοιραίο χτύπημα για την «κουρασμένη» ανθρωπότητα. Ο ίδιος ο Μonast πίστευε ότι είμαστε πολύ κοντά στην ολοκλήρωση του Blue Beam Project…
Δεν θα επεκταθούμε σε λεπτομέρειες για το πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. Άλλωστε, κυκλοφορούν πολλά σχετικά βιντεάκια στο διαδίκτυο που αν δεν αποδεικνύουν την ύπαρξη του προγράμματος «γαλάζια ακτίνα», τότε σίγουρα αποτελούν ισχυρές ενδείξεις.
Με το συγκεκριμένο σύστημα προβολής ολογραμμάτων, μπορεί κανείς να προβάλει στον ουρανό ό,τι θέλει: εξωγήινα σκάφη, τέρατα, αγγέλους και δαίμονες. Μπορεί κανείς να παίξει με τους ανθρώπους όπως θέλει… Φανταστείτε να προβάλουν πάνω από τον ουρανό της Τεχεράνης αγγέλους με σπάθες, που θα καλούν τους πιστούς σε τζιχάντ…
Ένα είναι σίγουρο: ότι έχουμε να κάνουμε με αδίστακτους και διεστραμμένους εγκεφάλους, που θα χρησιμοποιήσουν οποιοδήποτε μέσο προκειμένου να μας διαλύσουν και να φτιάξουν ένα παγκόσμιο κράτος του Μεγάλου Αδελφού, όπου δεν θα υφίστανται πια πολίτες ούτε πολιτεία, παρά μόνο δισεκατομμύρια δούλοι ταγμένοι στην υπηρεσία της ΝΤΠ.
Η μόνη διαφορά με το παρελθόν είναι ότι οι σύγχρονοι σκλάβοι της ΝΤΠ αποδέχονται με χαρά την μοίρα τους, σχεδόν τρέχουν να αγοράσουν μόνοι τους τις αλυσίδες τους! Ίσως το μόνο που μπορεί να μας σώσει πλέον, είναι η αφύπνιση και η πίστη!
Κλείνοντας, θα ήθελα να υπενθυμίσω δυο στίχους από το βιβλίο της Αποκάλυψης: «…και έκαμνε σημεία μεγάλα ώστε και πυρ έκαμνε να κατεβαίνη εκ του ουρανού εις την γην ενώπιον των ανθρώπων και επλάνα τους κατοικούντας επί την γην» ΑΠ.ιγ13-14.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

Paul Krugman : Σώστε την οικονομία με μια ψεύτικη εισβολή εξωγήινων! (σχέδιο Blue Beam ενόψει;)


Ο Paul Krugman (κορυφαίος Αμερικανός οικονομολόγος και συγγραφέας, βραβευμένος με το Βραβείο Νόμπελ Οικονομικών Επιστημών), έχει μια ανορθόδοξη πρόταση για τη σωτηρία της οικονομίας: μία ψεύτικη εισβολή εξωγήινων:
Δείτε το βίντεο (από το CNN):
Krugman: “Σκεφτείτε τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο – αν και υπήρχαν πραγματικά αρνητικές κοινωνικές δαπάνες προϊόντων και όμως βγήκαμε έξω (από την κρίση)... Αν ανακαλύπταμε ότι εξωγήινοι από το διάστημα σχεδιάζουν να επιτεθούν και χρειαζόμασταν μια μαζική συγκέντρωση για την αντιμετώπιση της εξωγήινης απειλής, και ο πληθωρισμός και τα ελλείμματα του προϋπολογισμού ερχόντουσαν σε δευτερεύουσα θέση μπροστά σε αυτό, αυτή πτώση θα τελείωνε σε 18 μήνες. Και τότε, αν ανακαλύπταμε, ‘ουπς, κάναμε λάθος’, θα ήμασταν ακόμα καλύτερα ... Υπήρξε ένα επεισόδιο του Twilight Zone όπως αυτό, στο οποίο οι επιστήμονες λένε ψέματα για απειλή από εξωγήινους, για την επίτευξη της παγκόσμιας ειρήνης. Λοιπόν, αυτή τη φορά το χρειαζόμαστε για να πάρουμε κάποια δημοσιονομικά κίνητρα”.
“Think about World War II -- that was actually negative social product spending and yet it brought us out... If we discovered that space aliens were planning to attack and we needed a massive build-up to counter the space alien threat, and inflation and budget deficits took secondary place to that, this slump would be over in 18 months. And then if we discovered, "whoops, we made a mistake," we'd [still] be better... There was a Twilight Zone episode like this, in which scientists fake an alien threat in order to achieve world peace. Well, this time we need it to get some fiscal stimulus”.

- Το σχέδιο Blue Beam ενόψει;
Στο παρακάτω βίντεο ο Δρ Michio Kaku, διάσημος Ιάπωνας φυσικός, συγγραφέας και πολέμιος της NWO, μιλάει σε εταιρικά μέσα ενημέρωσης σχετικά με την πιθανή ψεύτικη εξωγήινη εισβολή.
Δείτε το βίντεο:
Το Project Blue Beam είναι ένα πολύ αμφιλεγόμενο θέμα και οι ανησυχίες της κυβέρνησης οδηγούν σε μία πλαστή εισβολή εξωγήινων για να προχωρήσει η ατζέντα για τη δημιουργία της πολύ αναμενόμενης Παγκόσμιας Κυβέρνησης.
Τι καλύτερος τρόπος για να κάνει τους ανθρώπους να παραδώσουν ότι απέμεινε από τα δικαιώματά τους και τις ελευθερίες τους, μπροστά σε ένα ασυναγώνιστο εχθρό από έναν άλλο κόσμο;
Το γεγονός ότι ο Michio Kaku βρίσκεται σε ένα εμπορικό ελεγχόμενο μέσο μαζικής ενημέρωσης και μιλάει γι 'αυτό, είναι αρκετό για να χτυπήσει ο κώδωνας του κινδύνου.
Και όπως ο πρώην Ναζί και πρώην επικεφαλής της NASAείπε κάποτε .... «Το τελευταίο χαρτί, το τελευταίο χαρτί που παίζουμε θα είναι μια ψεύτικη εισβολή εξωγήινων"
Στο σχετικό βίντεο που ακολουθεί, η DrCarol Rosin,βραβευμένη εκπαιδευτικός, συντάκτης, αεροδιαστημικός, σύμβουλος διαστήματος και πυραυλικής άμυνας και σημερινή πρόεδρος του Ινστιτούτο για τη Συνεργασία στο Διάστημα (ISCOS), η οποία υπήρξε εκπρόσωπος του Wernher von Braun(Βέρνερ φον Μπράουν), πατέρα της πυραυλικής τεχνολογίας, (πρώην αξιωματικού των ΕςΕς), καταθέτει για την συνάντησή της μαζί του. Ο Wernher von Braun της είπε: “Ναι θα υπάρξουν πολλοί εχθροί για τους οποίους θα κατασκευάσουμε την διαστημική οπλική άμυνα, πρώτα θα είναι οι Ρώσοι -και όντως υπήρχε η σοβιετική απειλή εκείνη την εποχή-, μετά θα υπάρξουν τρομοκράτες, μετά τα τριτοκοσμικά έθνη (εδώ είμαστε τώρα), και μετά θα υπάρξουν αστεροειδείς, και μετά -επαναλάμβανε ξανά και ξανά και ξανά- το τελευταίο τους χαρτί, το τελευταίο τους χαρτί θα είναι η εξωγήινη απειλή”.
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ - Πηγή

Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2009

Σχέδιο Blue Beam ή Μπλε Ακτίνα:

To Project αυτό φέρεται να είναι ένα μυστικό (όπως πάντα) σχέδιο της NASA και των Ηνωμένων Εθνών με σκοπό την εξάλειψη των θρησκειών,την παγκόσμια επικράτηση της αναρχείας και εν τέλη τον αλληλοσπαραγμό των εθνών με σκοπό την επιβίωση της "κάστας των ισχυρών".Οι πρώτες αναφορές μας έρχονται απο την δεκαετία του 60' όμως το μεγάλο "μπάμ" έγινε στην δεκαετία του 90'.Ο καναδός δημοσιογράφος serge monast έφερε στο φώς το 1994 μία πολύχρονη δικιά του μελέτη σχετικά με ένα περίεργο πρόγραμμα ονόματι project blue beam.Ο monast παρότι είχε πεί πως οι εν λόγο άνθρωποι έχουν την τεχνολογία να μπορούν να προκαλέσουν απο απόσταση (φυσικά) ανακοπή καρδιάς σε ένα υγιές άνθρωπο,πέθανε απο ανακοπή καρδιάς λίγες μέρες μετά την δημοσιοποίηση των στοιχείων όπως και ο συνεργάτης του και πολύ καλός του φίλος τέσσερις μέρες μετά απο τον θάνατο του monast!Αυτοί οι δύο (τρομερά συμτωματικοί) θάνατοι ήταν απο μόνοι τους αρκετοί να στρέψουν το ενδιαφέρον τις κοινής γνώμης στα λεγόμενα του monast που στην αρχή απέρριψαν πολλοί έως χλεύασαν κάποιοι άλλοι..Το P.B.B. βάση των όσων είπε ο monast έχει τέσσερα στάδια υλοποίησης...
1ο Στάδιο:
Στο πρώτο στάδιο φέρεται να γίνεται προσπάθεια με την χρήση τεχνολογίας τεχνητών σεισμών αλλιώς γνωστό ως HAARP που κατέχουν οι αμερικάνοι (βλ. άρθρο νίκολα τέσλα 1 & 2) με σκοπό την πρόκληση σεισμών σε διάφορα σημεία του πλανήτη και την αποκάλυψη στοιχείων (τάφοι,επιγραφές,αρχαίες πόλεις κ.τ.λ.) που θα καταρίπτουν τις τωρινές θρησκείες!Δηλαδή πως ο Χριστός δεν υπήρξε ποτέ,ότι το κοράνι δεν γράφτηκε απο τον Μωάμεθ και πάει λέγοντας...Μερικοί λένε ότι η ανακάλυψη του (και καλά) τάφου του Χριστού απο τον James Cameron ανήκει στο πρώτο στάδιο του P.B.B. όπως και το βιβλίο "κώδικας ντα βίντσι".Ο monast επίσης είπε (το 1994 μην ξεχνάτε!) ότι το hollywood θα προκάλεσει με ταινίες την πεποίθηση ότι μόνο με μία θρησκεία και μία κυβέρνηση μπορούμε να νικήσουμε μία επικείμενη εισβολή εξωγήινων (βλ. independence day -1996!).
2o Στάδιο:
Σύμφωνα πάντα με τον monast η NASA έχει αυτή την στιγμή που διαβάζετε,βάλει μυστικά πάνω σε δορυφόρους της που κινούνται γύρω απο την γή,μηχανήματα με ειδικές ακτίνες λέιζερ με σκοπό την προβολή ολογραμμάτων!Ο monast είπε ότι ήδη έχουν προβάλει εικόνες Α.Τ.Ι.Α. στον ουρανό και ίσως εκεί "κολάνε" οι,τόσες,μαρτυρίες ανθρώπων για Α.Τ.Ι.Α. που έχουν αλλόκοτη κίνηση,υψηλές ταχύτητες,τα διαφορετικά σχήματα η τις εξαφανίσεις ξαφνικά.Είναι όλα εικόνες ψεύτικες,ολογράμματα!Ακόμα έλεγε πως ο σκοπός των μηχανημάτων αυτών είναι να προβάλουν εικόνες Ιερών προσώπων με σκοπό την αναταραχή..
3ο Στάδιο:
Φανταστείτε,έλεγε,να εμφανιστεί πάνω απο την βαγδάτη μία στρατιά αγγέλων καλώντας τους πιστούς μουσουλμάνους να σκοτώσουν στο όνομα του Αλλάχ!Καταλαβαίνουμε όλοι τι θα συμβεί...Παρομοίως θα πράξουν και με τα άλλα κράτη "πατώντας" πάνω στην δύμαμη υποβολής που έχουν οι Θρησκείες παγκοσμίως.Τα μικροτσίπ που ακούμε τόσα χρόνια παίζουν και αυτά μεγάλο ρόλο στην υλοποίηση του σχεδίου αφού μέσα απο αυτά -με χρήση χαμηλών hz όπως E.L.F.- όχι μόνο θα βλέπουμε τους Θεούς μας στον ουρανό απο τους δορυφόρους,αλλά θα ακούμε και την φωνή τους μέσα στο κεφάλι μας!Καταλαβαίνετε σε μία κοινωνία που το 85%+ πιστεύει σε θρησκείες πόσο μεγάλες θα ήταν οι συνέπειες...
4ο Στάδιο:
Αυτό είναι και το πιό τολμηρό!Ο monast είπε πως μετά τις "προβολές" και το Θρησκευτικό χάος θα μεταδοθεί ψευδό μήνυμα εισβολής εξωγήινων ώστε να προκληθεί άκρατος πανικός που θα καταπέσει με την παρέμβαση των Η.Ε. που θα απαιτήσει την άμεση καταστροφή των πυρηνικών όπλων σε όλο τον πλανήτη!Όταν γίνει αυτό θα εκπέμψουν νέο σήμα στοχεύοντας τους Χριστιανούς του πλανήτη (φυσικό μας φαίνεται με τα 2/3 των ισχυρών χωρών να είναι Χριστιανοί) κάνοντας τους να νομίζουν ότι ήρθε η ώρα της Δευτέρας Παρουσίας,θα νομίζουν ότι σατανικές εισβολές απειλούν τα πιστεύω τους,με απότερω σκοπό την δημιουργία μιας κυβέρνησης απόλυτου πληθυσμιακού ελέγχου και μίας ενιαίας θρησκείας.Το τελικό χτύπημα θα είναι όταν οι δορυφόροι θα εξαπολύσουν νέο σήμα σε όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές του πλανήτη κάνοντας τις τηλεοράσεις να προβάλουν εικόνες απο αποκρουστικά όντα,φαντάσματα και κάθε συσκευή που μπορεί,θα αναπαράγει ήχους τρομακτικούς και απόκοσμους ώστε να σπρώξουν τα έθνη στην παράκρουση και σε μαζικές αυτοκτονίες και στην τελική επικράτηση της "Νέας Τάξης Πραγμάτων" (η αλλιώς New World Order που λέγεται ότι είναι υποκινούμενη απο τον Αντίχρηστο)...
Ο Serge Monast στην συνέντευξη του τότε το 1994 λίγο πριν πεθάνει κάτω απο πέπλο μυστηρίου υποστήριξε ότι είμαστε πολύ κοντά στην ολοκλήρωση του προγράμματος.Σήμερα αυτοί που το στηρίζουν λένε ότι είμαστε ακομά στο πρώτο.Εμείς πιστεύουμε ότι είμαστε στο δεύτερο προς τρίτο βάση των όσων βλέπουμε και όσων ακούμε πάνω στα τεράστια άλματα της τεχνολογίας.Π.χ. τα ολογράμματα είναι πλέον γεγονός άσχετως αν δεν τα βλέπουμε εμείς
..Υπάρχουν αποδείξεις ότι οι αμερικάνοι έχουν αναπτύξει τεχνολογίες που κάνουν τον τυφλό να δεί,τον κουφό να ακούει και την αποκατάσταση του ασθενούς χωρίς την χρήση χειρουργικών εργαλείων η φαρμάκων...Ο monast παρέθεσε και στοιχεία όσο αναφορά τον έλεγχο του νού του ανθρώπου.Είπε πως ο δέκτης έχει κατασκευαστεί απο την Loral Electro-Optical system βιομηχανία όπλων στην καλιφόρνια.ηΗ εν λόγω εταιρία είχε κάνει έρευνες για χάρη του στρατηγού της αμερικάνικης αεροπορίας Leonard Perez την δεκαετία του 80' ο οποίος είχε ζητήσει όπλα που θα μπορούν να "φυτεύουν" μηνύματα στο κεφάλι του εχθρού!Αυτό είναι εφικτό με ραδιενεργούς παλμούς και πολύ χαμηλές συχνότητες ( ELF, VLF, and LF) όπως προείπαμε.Ο monast aκόμα ανέφερε μία σειρά απο μυστηριώδεις αυτοκτονίες βρετανών επιστημόνων που σχετίζονται άμεσα με το P.B.B. αφού όλοι αυτοί δούλευαν για το αμερικάνικο ναυτικό.Εμείς πιστεύουμε ότι ίσως αυτά μπορεί να είναι αλήθεια αφού κάθε μέρα βλέπουμε και άλλη μία απίστευτη ανακάλυψη της τεχνολογίας.Φανταστείτε πόσες είναι αυτές που δεν έχουμε μάθει και ίσως δεν μάθουμε ποτέ...